Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää, etten voi saada lapsia. Miten löydän taas ilon ja merkityksen elämään?

Vierailija
02.08.2023 |

Älkää tulko sanomaan, että "aina voi adoptoida". Aina ei voi, kallista ja epävarmaa ja nyky-Suomessa myös väärin sitä lasta kohtaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iloinen etten saa lapsia koska en niitä haluakaan. Ihana hiljaisuus tulla töistä meluavien lasten luota oman kodin rauhaan. Olen vapaa menemään ja tulemaan, ei tarvi passata ketään eikä kuunnella uhma/murkku/teini angsteja..

Vierailija
22/33 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin tilanteesi. Voi mennä pitkään, ennen kuin pystyt hyväksymään asian. Minä ilmoittauduin mukaan tukiperhetoimintaan. Mulla käy noin kerran/ pari kuukaudessa kylässä lapsi, jonka vanhemmat tarvii omaa aikaa. Tässä tapauksessa kyse on yh:n lapsesta. Tehdään lapsen kanssa kaikkea tavallisia juttuja. Leikitään, luetaan, käydään retkellä, joskus leffassa jne.

Siitä maksetaan korvaus, mutta itselleni lapsen ja perheen auttaminen on tärkeämpää. Olen myös tutustunut muihin tukiperheisiin. Ihania ihmisiä!

Kukin tietysti tekee niin kuin parhaaksi katsoo,eikä tämä akuuttisuruun lääke ole.

Mutta omien lasten sijaan on paljon mahdollisuuksia kokea vanhemmuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään voi saada lasta. Saan iloa samoista asioista kuin muutkin; harrastukset, puoliso, lemmikki, jne.

Elämä jatkuu

Ne pitää lopettaa

Ilmastohätä

Turhia ylellisyyksiä!!!

Koiria on miljardi - ne syö

Niille on vaatteita... Leluja

Lopettakaa lemmikkinne

# vihreät

Höpöhöpö taas.

Vierailija
24/33 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikit on ilmaston tuhoojan mieleen 🤢🤮

Vierailija
25/33 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei kiitos kirjoitti:

Minä olen iloinen etten saa lapsia koska en niitä haluakaan. Ihana hiljaisuus tulla töistä meluavien lasten luota oman kodin rauhaan. Olen vapaa menemään ja tulemaan, ei tarvi passata ketään eikä kuunnella uhma/murkku/teini angsteja..

Aika epäempaattista tulla tähän ketjuun kehumaan lapsettomuuden iloja, kun ap:n tilanne ei selvästikään ole vapaaehtoista.

Vierailija
26/33 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat voivat tuntea iloa ja ylpeyttä siitä, että heidän geeninsä siirtyvät eteenpäin ja heidän jälkeläisensä kantavat perimäänsä. On totta, että lapsi on vanhempiensa kaltainen ja vanhemmat jatkavat elämäänsä heissä. Lapsettomat kuolevat!

Ei ole mitään niin sairasta kuin yrittää aivopestä nuoria lapsettomiksi. Mitä he tulevat katumaan 🤢🤮

Vierailija
27/33 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat voivat tuntea iloa ja ylpeyttä siitä, että heidän geeninsä siirtyvät eteenpäin ja heidän jälkeläisensä kantavat perimäänsä. On totta, että lapsi on vanhempiensa kaltainen ja vanhemmat jatkavat elämäänsä heissä. Lapsettomat kuolevat!

Ei ole mitään niin sairasta kuin yrittää aivopestä nuoria lapsettomiksi. Mitä he tulevat katumaan 🤢🤮

Voivat katua myös lapsen hankkimista. Vanhemmat eivät myöskään voi jatkaa elämäänsä lapsissaan; lapset tulevat itse valitsemaan elämänpolkunsa ja ovat loppujen lopuksi täysin erillisiä ihmisiä vanhemmistaan, vaikka samoja geenejä kantaisivatkin. Jokainen seisoo täällä viime kädessä omilla jaloillaan.

Vierailija
28/33 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairasta, että sun elämän ainut tarkoitus oli lisääntyminen. Et vissiin sitten muuta osaakaan

Vierailija
29/33 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiperhetoiminta voisi olla sinulle hyvä juttu!

Tai sijoituslapsi.

Nyt opettele hyväksymään tilanne ja sopeudu ajatukseen.

Lapseton elämäkin voi olla rikasta ja antoisaa.

Vierailija
30/33 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisenä vinkkinä. Harkitse kumppanuusvanhemmuutta toisen naisen kanssa. Bulgariassa ja Puolassa on edullista poiketa hoidoissa. Ilmapiirin tullessa avoimemmaksi Itä-Euroopan puolella on naisia alkanut ilmaantumaan Tinderin lesbo osioon. Co-parenting on oikea termi.

Vierailija
31/33 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni joutuu kipuilemaan kauan tuon valinnan kanssa ja etsimään kumppania. Onhan tuo tavallaan luonnon tekemä valinta, joka vapauttaa energiaa tekemään jotain aivan muuta.

Vierailija
32/33 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I-murha ja toivoo parempaa onnea seuraavaan elämään?

Vierailija
33/33 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton elämäkin voi olla rikasta ja antoisaa.

Todellakin voi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme