Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton kun toivoisin että mieheni olisi hauskempi?

Vierailija
02.08.2023 |

Muuten menee ihan hyvin, mutta jätkä ei varsinaisesti ole mikään läpänheittäjä. Vähän tuntuu olevan aspergerpiirteitä, ei aina tajua minunkaan vitsejäni, ottaa asiat kirjaimellisesti eikä tunnu arvostavan sellaista arjen huumoria. Tässä on aika iso ero verrattuna aikaisempiin suhteisiin, joissa yhteinen huumori oli merkittävä asia. Olin hiljattain työkavereiden kanssa ulkona ja yksi kollegoista on niin hulvattoman hauskaa seuraa, että jotenkin muistin taas, minkälaista se parhaimmillaan on. Kotiin tullessani olin ihan masentunut. Nyt mietin, että tätäkö tämä yhteiselo on loppuelämän ajan.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosiaan ihmetyttää se, miksi ap on yleensäkään mennyt yhteen miehen kanssa. Mutta jos se huumori on niin tärkeää elämässä kuin ap antaa ymmärtää, niin voi olla hyvä joko keskustella asiasta tai etsiä parempi kumppani. Ymmärrettävää, että huumori on joillekin tärkeää kuten nauraminen ja ilon pito. Kaikki ei tykkää vakavasta meiningistä.

Vierailija
22/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästä mies vapaaksi ja pyydä anteeksi että olet kauhea ihminen. Siis aivan naurettavaa taas, en yhtään ihmettele miksi miehet ovat aivan kyllästyneitä naisiin.

Yhtälailla naisetkin on kyllästyneitä miehiin.

Parisuhde on valinta. Ap ottaa nyt vastuun valinnastaan ja eroaa niinkuin suurin osa naisista nykyään tekee.

Senkin näette negatiivisesti

Eikai se positiivinen asia ole jos ei osaa sitoutua? Siis minulla ainakin tulisi kusetettu olo.

Eli mun pitäisi käydä rauhoittavilla ja alkoholilla voidakseni olla kotona? Mieluiten eroan. Kuten sanottu tollasia liittoja on. Niissä mies maksaa kulissien ylläpidosta.

No sittenhän eroat. Huvittavaa kuinka taas vain ajattelet itseäsi, en kelpuuttaisi kaltaistasi itsekeskeistä prinsessaa suhteeseen. Minä, minä vaikka mies maksaisi kaiken niin siitäkin valitetaan kun ei osata ottaa vastuuta itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästä mies vapaaksi ja pyydä anteeksi että olet kauhea ihminen. Siis aivan naurettavaa taas, en yhtään ihmettele miksi miehet ovat aivan kyllästyneitä naisiin.

Parisuhde on valinta. Ap ottaa nyt vastuun valinnastaan ja eroaa niinkuin suurin osa naisista nykyään tekee.

Eikai se positiivinen asia ole jos ei osaa sitoutua? Siis minulla ainakin tulisi kusetettu olo.

Eli mun pitäisi käydä rauhoittavilla ja alkoholilla voidakseni olla kotona? Mieluiten eroan. Kuten sanottu tollasia liittoja on. Niissä mies maksaa kulissien ylläpidosta.

No sittenhän eroat. Huvittavaa kuinka taas vain ajattelet itseäsi, en kelpuuttaisi kaltaistasi itsekeskeistä prinsessaa suhteeseen. Minä, minä vaikka mies maksaisi kaiken niin siitäkin valitetaan kun ei osata ottaa vastuuta itsestään.

Me ei ees olla yhdessä eikä tulla olemaankaan ja alat riehumaan mulle?

Vierailija
24/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sitä loppuelämän ajan, ellet eroa ja etsi luoteeseesi sopivampaa. Vakavat eivät oikein muutu. Osalla työ vie ajan.

Miten tässä keskustelussa on nyt jo päätetty, että ap:n vitsit ovat hyviä? Entä jos ap:n huumori on vain niin surkeaa, ettei se vain aidosti naurata?

Miksi aapeen pitäisi silti jäädä?

Vierailija
25/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sitä loppuelämän ajan, ellet eroa ja etsi luoteeseesi sopivampaa. Vakavat eivät oikein muutu. Osalla työ vie ajan.

Miten tässä keskustelussa on nyt jo päätetty, että ap:n vitsit ovat hyviä? Entä jos ap:n huumori on vain niin surkeaa, ettei se vain aidosti naurata?

Ei pidäkään. Kunhan ei syytä miestään siitä, että ap:llä itsellään on surkeaa huumoria.

Vierailija
26/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riehumaan? Kerroin vain oma mielipiteeni, onko sekin kielletty miehiltä nykyään?

Vierailija
27/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista huumorisi on? Olen huumorintajuinen läpänheittäjä jos seura on oikeaa ja huumori oikeasti hauskaa. Itseironia on parasta ja tilannekomiikkaa.

Huumoria sen sijaan ei ole jos toinen toistuvasti pilkkaa ja jälkikäteen toteaa, että se oli vain huumoria. Silloin muutun minäkin tylsäksi, koska kyseessä on kiusaaminen, ei huumori.

Usein pahimmat vitsinheittäjät ovat itseasiassa narsisteja, jotka eivät keksi huumoria itsestään, mutta muista kyllä.

Joku joka hahmottaa tätä asiaa samoin kuin itse. Ihana sinä <3

Lisäisin etten ole koskaan ymmärtänyt Hauskat kotivideot ja vastaavia ohjelmia, suurin osa niistä ns. hauskoista asioista on kun jollekin sattuu kaatumisonnettomuus. Itse vain ajattelen sattuiko henkilöön ja jäikö siitä jotain pysyvämpää haittaa. Sitten jään lisäksi murehtimaan sitä, kuka sen videon on lähettänyt kaikkien katsottavaksi, on ok jo onnettomuuteen jotunut itse sen lähettää, mutta jos joku muu niin lasken sen uhrin kiusaamiseksi. Varsinkin jos videolla on lapsi, niin kouluväkivaltaa harjoittavat saavat hyvää materiaalia ko. lapsen henkiseen pahoinpitelyyn.

Vierailija
28/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli tuollainen. Lisäksi jotenkin "häpäisi" minua huumoristani. Ei ollut tarpeeksi hienostunutta hänelle.

Nyksän kanssa huumorit osuu yhteen ja saamme toisemme nauramaan. Käymme pitkiä keskusteluja sanaleikeillä.

Myös minun mieheni harrastaa tätä häpäisemistä. Jos heitän ohimennen jonkun sanaleikin tai tilanteeseen sopivan vitsin, reaktio on yleensä silmien pyörittelyä. En edes odota varsinaisesti mitään aplodeja, mutta tuollainen nuiva suhtautuminen on outoa ihmiseltä, joka ei itse panosta huumoriin senkään vertaa. En tiedä, onko tää vaan sitä assipiirteisiin liittyvää. - Ap

Vierailija
29/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidäkään. Kunhan ei syytä miestään siitä, että ap:llä itsellään on surkeaa huumoria.

Mistä sinä nyt sitten tiedät, minkälaista minun huumorin on? En ole kuvaillut sitä millään tavalla. Täällä on nyt yksi sun toinen jostain syystä ihan itsekseen päättänyt, että tapanani on nauraa mm. muiden onnettomuuksille. -ap

Vierailija
30/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin että älykkäämpi. Hassua että ulos näuttöytyy ehkä toistepäin, mutta kyllä se ole minä joka saab voivotella välillä yksinkertaisuutta asioiden havaitsemisessa varsinkin.

Vierailija
31/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huumori on sulle tärkeä asia suhteessa, ei liene järkevää jatkaa. Mies ei pysty muuttumaan huumorintajuiseksi. Ihminen joko on tai ei ole sitä.

Itsellä oli tinderissä muuten mielenkiintoinen tyyppi tarjolla, mutta tajusin juttelun jälkeen, että tyyppi on TÄYSIN tosikko. En pysty sellaisen kanssa olemaan, joten juttu kuivui sitten kasaan.

Vierailija
32/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli tuollainen. Lisäksi jotenkin "häpäisi" minua huumoristani. Ei ollut tarpeeksi hienostunutta hänelle.

Nyksän kanssa huumorit osuu yhteen ja saamme toisemme nauramaan. Käymme pitkiä keskusteluja sanaleikeillä.

Myös minun mieheni harrastaa tätä häpäisemistä. Jos heitän ohimennen jonkun sanaleikin tai tilanteeseen sopivan vitsin, reaktio on yleensä silmien pyörittelyä. En edes odota varsinaisesti mitään aplodeja, mutta tuollainen nuiva suhtautuminen on outoa ihmiseltä, joka ei itse panosta huumoriin senkään vertaa. En tiedä, onko tää vaan sitä assipiirteisiin liittyvää. - Ap

Kirjolla olevien on tosiaan monesti ihan mahdotonta ymmärtää neurotyypillisten huumoria. Iso osa kaikesta huumorista perustuu pohjimmiltaan tavalla tai toisella liioitteluun, kaksoismerkityksiin ja ylipäätään siihen että tarkoitetaan jotain muuta kuin mitä kirjaimellisesti sanotaan. Jos ihminen ottaa asiat kirjaimellisesti, hän ei pysty käsittämään, mikä on hauskaa. Muistelen, että täällä oli muinoin pitkä ketju siitä kun jonkun tapailumies oli raivostunut siitä kun tämä käytti puheessa tehokeinona mm. hyperbolaa ja sarkasmia, ja silloin kaikki palstan autistit kokoontuivat ketjuun vihaisina riehumaan, miten huonot jutut sillä ap:lla on, kun kehtaa kavalasti sanoa jotain muuta kuin mitä tarkoittaa. Se oli ihan popparit kehiin -luettavaa alusta loppuun koko ketju.

Vierailija
33/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä nyt sitten tiedät, minkälaista minun huumorin on? En ole kuvaillut sitä millään tavalla. Täällä on nyt yksi sun toinen jostain syystä ihan itsekseen päättänyt, että tapanani on nauraa mm. muiden onnettomuuksille. -ap

Voisin lyödä aika isosta summasta vetoa, että huumorisi on sellaista alimman levelin puujalkahuumoria "laitetaanko munaa piirakkaan, tulee mehevä piirakka, heheh hihih". Se on vain niin ennalta-arvattavaa ja surkeaa huumoria, ettei se ainakaan itseäni naurata vaikka kuinka yrittäisin huvittua.

Vierailija
34/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä on kyllä huumorintajua ja osaa hauskasti kertoa juttuja.

Mutta toivoisin, että mies stressaisi vähemmän.

Vierailija
35/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riehumaan? Kerroin vain oma mielipiteeni, onko sekin kielletty miehiltä nykyään?

Ei ole kielletty, mutta pitäisi olla. ;)

Vierailija
36/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei ole niin raskasta kuin kirjaimellinen ihminen. Tai no toki moni muukin, mutta sitten mennään jo väkivallan puolelle. Mulle on sattunut töissä viime vuosina työkavereiksi useampikin kirjolla oleva ja näistä mm. yksi lakimies ei tuntenut edes tavanomaisia metaforia ja meni niistä ihan sekaisin, kun niitä joku jossain käytti.

Vierailija
37/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään muu ei ole niin raskasta kuin kirjaimellinen ihminen. Tai no toki moni muukin, mutta sitten mennään jo väkivallan puolelle. Mulle on sattunut töissä viime vuosina työkavereiksi useampikin kirjolla oleva ja näistä mm. yksi lakimies ei tuntenut edes tavanomaisia metaforia ja meni niistä ihan sekaisin, kun niitä joku jossain käytti.

Metaforat ja liioittelu on ihan jees. Mutta jos joku kliseinen puujalkahuumori ei naurata, niin se ei johdu välttämättä kuulijan huonosta huumorintajusta, vaan saattaa olla kyse ihan kertojasta.

Vierailija
38/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia se on muuten aina nämä surkeiden puujalkavitsien kertojat, jotka loukkaantuvat siitä ettei heidän surkeille vitseille naureta? Ja samalla oikeasti hauskat ihmiset, esimerkiksi hyvää tilannekomiikkaa heittävät, eivät tule tänne valittamaan, jos joku ei nauranutkaan vitseille.

Vierailija
39/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanopa muuta. Eivät kai voi sille mitään, mutta joskus huumorintajuinen kaipaa muuta seuraa. Huumorintaju on myös erilainen kaikilla, osuuko se yhteen.

Vierailija
40/59 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon meidän koulujärjestelmästä jos tällainenkin pääsee lakimieheksi. Siinä jos missä ammatissa pitää olla kieli ja kielikuvat hallussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi