Olenko kohtuuton kun toivoisin että mieheni olisi hauskempi?
Muuten menee ihan hyvin, mutta jätkä ei varsinaisesti ole mikään läpänheittäjä. Vähän tuntuu olevan aspergerpiirteitä, ei aina tajua minunkaan vitsejäni, ottaa asiat kirjaimellisesti eikä tunnu arvostavan sellaista arjen huumoria. Tässä on aika iso ero verrattuna aikaisempiin suhteisiin, joissa yhteinen huumori oli merkittävä asia. Olin hiljattain työkavereiden kanssa ulkona ja yksi kollegoista on niin hulvattoman hauskaa seuraa, että jotenkin muistin taas, minkälaista se parhaimmillaan on. Kotiin tullessani olin ihan masentunut. Nyt mietin, että tätäkö tämä yhteiselo on loppuelämän ajan.
Kommentit (59)
Parinvalinta - ehkä ei kannata ottaa sitä ensimmäistä joka baaritiskilla iskee silmää.
Vasta avoliitossa tajusit, ettei miehesi olekaan sellainen kuin toivoisit? Kuinka pitkään seurustelitte ennen muuttamista saman katon alle?
Hän ei joka tapauksessa tule muuttumaan hauskemmaksi, joten kannattaa miettiä nyt, sovitteko toisillenne. Ennen kuin menette naimisiin ja hankitte lapsia, sitten se on hankalampaa.
Sama juttu toisessa ketjussa. Miksi jäätte katselemaan epäsopivia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Päästä mies vapaaksi ja pyydä anteeksi että olet kauhea ihminen. Siis aivan naurettavaa taas, en yhtään ihmettele miksi miehet ovat aivan kyllästyneitä naisiin.
Yhtälailla naisetkin on kyllästyneitä miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Parinvalinta - ehkä ei kannata ottaa sitä ensimmäistä joka baaritiskilla iskee silmää.
Se "eka joka baaritiskillä iskee silmää" on aika suurella todennäköisyydellä "hauska mies". Muista ominaisuuksista ei sitten tiedäkään...
Kannattaa jättää se sika ja etsiä joku hauskempi tilalle. Eihän niillä muilla luonteenpiirteillä ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästä mies vapaaksi ja pyydä anteeksi että olet kauhea ihminen. Siis aivan naurettavaa taas, en yhtään ihmettele miksi miehet ovat aivan kyllästyneitä naisiin.
Parisuhde on valinta. Ap ottaa nyt vastuun valinnastaan ja eroaa niinkuin suurin osa naisista nykyään tekee.
Ootko ap miettinyt, että ehkä sun pilluvitsit ja fingerporiläpät on vaan niin väsyneitä, ettei niille jaksa nauraa?
t. M40
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jättää se sika ja etsiä joku hauskempi tilalle. Eihän niillä muilla luonteenpiirteillä ole väliä.
Te miehet ootte kummallisia. Ette halua maksaa pystyyn kuolleesta kulissiliitosta ettekä kykene rakastumaan tavis naiseen.
Millaista huumorisi on? Olen huumorintajuinen läpänheittäjä jos seura on oikeaa ja huumori oikeasti hauskaa. Itseironia on parasta ja tilannekomiikkaa.
Huumoria sen sijaan ei ole jos toinen toistuvasti pilkkaa ja jälkikäteen toteaa, että se oli vain huumoria. Silloin muutun minäkin tylsäksi, koska kyseessä on kiusaaminen, ei huumori.
Usein pahimmat vitsinheittäjät ovat itseasiassa narsisteja, jotka eivät keksi huumoria itsestään, mutta muista kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on valinta. Ap ottaa nyt vastuun valinnastaan ja eroaa niinkuin suurin osa naisista nykyään tekee.
Senkin näette negatiivisesti
Vierailija kirjoitti:
Millaista huumorisi on? Olen huumorintajuinen läpänheittäjä jos seura on oikeaa ja huumori oikeasti hauskaa. Itseironia on parasta ja tilannekomiikkaa.
Huumoria sen sijaan ei ole jos toinen toistuvasti pilkkaa ja jälkikäteen toteaa, että se oli vain huumoria. Silloin muutun minäkin tylsäksi, koska kyseessä on kiusaaminen, ei huumori.
Usein pahimmat vitsinheittäjät ovat itseasiassa narsisteja, jotka eivät keksi huumoria itsestään, mutta muista kyllä.
Sähän tässä se narsisti olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te miehet ootte kummallisia. Ette halua maksaa pystyyn kuolleesta kulissiliitosta ettekä kykene rakastumaan tavis naiseen.
En ymmärrä mitä tarkoitat.
14v liitossa tavisnaisen kanssa. Molemmissa on varmasti toisen silmissä hyviä ja huonoja luonteenpiirteitä.
On sitä loppuelämän ajan, ellet eroa ja etsi luoteeseesi sopivampaa. Vakavat eivät oikein muutu. Osalla työ vie ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai se positiivinen asia ole jos ei osaa sitoutua? Siis minulla ainakin tulisi kusetettu olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä tarkoitat.
14v liitossa tavisnaisen kanssa. Molemmissa on varmasti toisen silmissä hyviä ja huonoja luonteenpiirteitä.
Puhe oli sinkuista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai se positiivinen asia ole jos ei osaa sitoutua? Siis minulla ainakin tulisi kusetettu olo.
Eli mun pitäisi käydä rauhoittavilla ja alkoholilla voidakseni olla kotona? Mieluiten eroan. Kuten sanottu tollasia liittoja on. Niissä mies maksaa kulissien ylläpidosta.
Vierailija kirjoitti:
On sitä loppuelämän ajan, ellet eroa ja etsi luoteeseesi sopivampaa. Vakavat eivät oikein muutu. Osalla työ vie ajan.
Miten tässä keskustelussa on nyt jo päätetty, että ap:n vitsit ovat hyviä? Entä jos ap:n huumori on vain niin surkeaa, ettei se vain aidosti naurata?
Mun ex oli tuollainen. Lisäksi jotenkin "häpäisi" minua huumoristani. Ei ollut tarpeeksi hienostunutta hänelle.
Nyksän kanssa huumorit osuu yhteen ja saamme toisemme nauramaan. Käymme pitkiä keskusteluja sanaleikeillä.