Ananaksen väitetään parantavan siemennesteen makua
Naiset, onko otsikon väittämä totta?
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/2014071818501140
M45 siemennesteen tuottaja
Kommentit (32)
No ota hyvä mies ananasta mukaan, kun lähdet radalle. Pieni purkki povariin vaikka. Ehkä joku tykkää, vaikka homppelit.
On se totta. Kaikki mitä juot maistuu spermassa.
Vierailija kirjoitti:
No ota hyvä mies ananasta mukaan, kun lähdet radalle. Pieni purkki povariin vaikka. Ehkä joku tykkää, vaikka homppelit.
Ananasta niin saa kakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei spermaa tarvi syödä
Se on terveellistä nautittuna. Kannattaa perehtyä asiaan.
Eikö se sperma olisi helpompi maustaa siinä vaiheessa kun se tulee ulos, eikä kehon sisällä?
Pistä hunajapastilli kielen alle niin maistuu hunajalle.
Tai luraus suklaakastiketta kaluun/kielelle niin aromi on suklainen.
Miehelle juotettava vaikka pari tuntia aikaisemmin runsaasti ananastäysmehua?
miehet, pankaa perma oikeaan paikkaan ja saatte tulosta aikaan
Paremmuus on ihan subjektiivinen juttu. Parempi kai olisi todeta, että ananas(kin) vaikuttaa sperman makuun.
Se maistuu muutenkin vaihtelevalta, siis ihan samalla miehelläkin.
Alkoholi isommissa määrin tekee siitä kitkerämpää ainakin.
Mielestäni siemennesteen makua ei tarvii minkään syyn takia yrittää muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei spermaa tarvi syödä
Se on terveellistä nautittuna. Kannattaa perehtyä asiaan.
Syö se sitten itse.
Ap voi itse testata asiaa juomalla ananasmehua ja syömällä omat tuotoksensa. Tule sitten kertomaan kuinka kävi.
Jos nainen on täysvegaani, tulee hänelle b12 vitamiinin puutos. B12 vitamiinia on vain eläinkunnan tuotteisa. Miehen sperma käy hyvin b12 lähteenä. Vielä jos on ananaksen makuista!
Mikä instanssi tämmöisen tieteellisen tutkimuksen voisi tästä aiheesta tehdä?
Haetaanko koemaistajat feissareilla vai tekisikö tutkimusryhmä maistelun itse?
Taitaa jäädä kotitestauksen varaan.
No ni, Käärijähän on ollut oikeassa, kun on kehottanut juomaan radalla Pina Coladaa :D Jos siis käy niin, että pääsee illan päätteeksi lähtemään kotiin jonkun muun kuin itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on täysvegaani, tulee hänelle b12 vitamiinin puutos. B12 vitamiinia on vain eläinkunnan tuotteisa. Miehen sperma käy hyvin b12 lähteenä. Vielä jos on ananaksen makuista!
Mies voikin sanoa naiselle, että hänen taas aika saada b12 vitamiinia. Parempi vielä, jos nainen itse vaatii b12 vitamiiniannoksensa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä instanssi tämmöisen tieteellisen tutkimuksen voisi tästä aiheesta tehdä?
Haetaanko koemaistajat feissareilla vai tekisikö tutkimusryhmä maistelun itse?
Taitaa jäädä kotitestauksen varaan.
Tällä palstalla on niin paljon naisia että heidän kotitestauksensa olisi jo tilastollisestikin luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voikin sanoa naiselle, että hänen taas aika saada b12 vitamiinia. Parempi vielä, jos nainen itse vaatii b12 vitamiiniannoksensa.
Sitä saa kyllä ihan pillereinäkin. Ei tarvitse pahanmakuisia litkuja niellä.
En ole tavannut miehiä, jotka nauttisivat ananasta säännöllisesti. Olisiko vierahilla mailla heitä enemmän?