Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ananaksen väitetään parantavan siemennesteen makua

Vierailija
02.08.2023 |

Naiset, onko otsikon väittämä totta?
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/2014071818501140

M45 siemennesteen tuottaja

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut miehiä, jotka nauttisivat ananasta säännöllisesti. Olisiko vierahilla mailla heitä enemmän?

Olen kantasuomalainen, mutta voisin alkaa koekaniiniksesi.

Vierailija
22/32 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä instanssi tämmöisen tieteellisen tutkimuksen voisi tästä aiheesta tehdä?

Haetaanko koemaistajat feissareilla vai tekisikö tutkimusryhmä maistelun itse?

Taitaa jäädä kotitestauksen varaan.

Tällä palstalla on niin paljon naisia että heidän kotitestauksensa olisi jo tilastollisestikin luotettava.

Tällä palstalla on niin paljon tumputtavia incelimiehiä, että niiden kotitestaus olisi jo tilastollisestikin luotettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on täysvegaani, tulee hänelle b12 vitamiinin puutos. B12 vitamiinia on vain eläinkunnan tuotteisa. Miehen sperma käy hyvin b12 lähteenä. Vielä jos on ananaksen makuista!

Mies voikin sanoa naiselle, että hänen taas aika saada b12 vitamiinia. Parempi vielä, jos nainen itse vaatii b12 vitamiiniannoksensa.

Kyllä mä vegaanina oon paljon käyttänyt tota läppää (vaikka lisäksi olen myös ottanut purkista sitä vitamiiniani).

Vierailija
24/32 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on täysvegaani, tulee hänelle b12 vitamiinin puutos. B12 vitamiinia on vain eläinkunnan tuotteisa. Miehen sperma käy hyvin b12 lähteenä. Vielä jos on ananaksen makuista!

Mies voikin sanoa naiselle, että hänen taas aika saada b12 vitamiinia. Parempi vielä, jos nainen itse vaatii b12 vitamiiniannoksensa.

Kyllä mä vegaanina oon paljon käyttänyt tota läppää (vaikka lisäksi olen myös ottanut purkista sitä vitamiiniani).

B12 vitamiinin puutokseen voivat johtaa jotkut lääkeaineet, esimerkiksi tyypin 2 diabeetikkojen yleisin lääke metfformiini. Se heikentää B12 vitamiinin imeytymistä ruoansulatuskanavassa. Mitä pitempään ja mitä isompia annoksia metformiinia on nauttinut, sitä isompi riski B12 puutokselle. Metformiinin käyttäjille suositellaankin sellaisia B12 tabletteja, joiden annetaan liueta suussa ja imeytyä suun limakalvojen kautta verenkiertoon. Riittää, kun hyvinkin pieni osa tabletin b12 vitamiinista imeytyy, koska tableteissa on tyypillisesti 100 kertainen määrä b12 vitaminia vrk tarpeeseen nähden. Liiallinen b12 vitamiini ei tuota haittaa.

Vierailija
25/32 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannaisi syödä naistenkin ananasta ja jättää siemennesteet vähemmälle.

Vierailija
26/32 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin ketju oli AV palstalla. YP on siirtänyt ketjun vaivihkaa tänne seksi palstalle. Hyvä ettei poistettu kokonaan.

Vierailija
27/32 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö on täysvegaani, ei hänelle käy ihmis-/eläinkunnan tuotteet. Ei voi siis nauttia spermaa

Vierailija
28/32 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehosekottimeen 1 mitta spermaa ja 20 mittaa ananasmehua, ludikallinen vanilliinisokeria ja loistava smoothie on valmis. Ananas parantaa siemennesteen makua !

Vierailija
29/32 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaivalloiselta tuntuu tuollainen päivittäinen ananasdieetti. Eikö joku makuliukkari olisi kätevämpi?

Vierailija
30/32 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan naisten ananaksen syöntiä, maistuu mukavasti pillussa ja etenkin pissassa.

Vierailija
31/32 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan naisten ananaksen syöntiä, maistuu mukavasti pillussa ja etenkin pissassa.

Pissan mukana se maku kai kaluunkin tulee. En ymmärrä millä mekanismilla eturauhaseen tai kiveksiin päätyisi maustamaan.

Vierailija
32/32 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miltä se maistuu, tarviiko sitä nuolla siitä talouspaperista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi