Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yrittäjiä paikalla? Minkälaista teidän arki on? Minkä alan yritys?

Vierailija
16.12.2006 |

Jääkö aikaa muulle elämälle? Yrittäjyyden + ja - ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on " tavallista" töissäkäymistä. Hyvä puoli on, että saa itse päättää työpäiviensä pituuden. Työmötivaatio on huomattavasti parempi, tietää että rahaa ei mistään tule jos ei töitä tee.

Paperihommia en osaa/halua tehdä, jätän ne suosiolla kirjanpitäjän huoleksi.

Sairastuminen pelottaa hieman. Ihan pikku syystä ei pysty olemaan pois.

Ainahan yrittäminen on jonkunlainen riski. Itse en joutunut ottamaan lainaa, mutta osissa makselen joka kuukausi tuotetilauksia jne.

Kaikki kuukaudet ovat ainakin omalla alallani erilaisia. Tulot saattavat vaihdella suuresti.

Ennen yrittäjäksi ryhtymistä olin tuntipalkkalainen, en kyllä vaihtaisi enää takaisin siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvettia, kun sita on tultu meluttua ympari kortteleita ja kaupunkia niin saman ja muidenkin toimialan yrittajat sen kin naureskelevat ja laskevat koska tuolla viimeisetkin asiakkaat lahtevat ja onko tolla elaketta ikina? Okiako ihan paras vetaa puliks ihan kokonaan?

Matalalla jalostusarvolla asiakkaalle valehdeltu arvolipsautus kolahtaa melkein kuin teslan tykki kassavirtaan. Siis aivan oman naisellisuudettomuuden kustannuksella, mutta miesyrittajatkin vahan naureskelevat kun seuraavat alytonta menoa. Siina tellit ja lellit ja vastaavat kiertelevat kuin korppikotkat ylapuolella. Ryydy siihen! Kilpailukentan asemointi ja hinnoittelukin tais karata kasista vaikka deflaatio kin vahan naureskelee.

Vierailija
4/10 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vähän vastauksia 10 vuodessa vaikka kaikki mammat ovat jutuissaan menestyviä yrittäjiä ja veronmaksajia.

Vierailija
5/10 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmassa on onneksi muitakin osakkaita, joiden selän taakse piiloudun aina kun en osaa tai jaksa jotain.

Vierailija
6/10 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminimellä työskentelen. Teen 35h viikkoa, vkl vapaat, tienaan bruttona 3000 kuussa, ei oo aina herkkua mutta nautin työstäni. Pidän nykyään paljon vapaita. Yrittäjyyttä +10v. Nainen olen.

Vierailija
7/10 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäistä nuorallakävelyä pohjattoman rotkon päällä.

Asiakkaat maksaa laskunsa 30-90 päivän maksuajalla, itse joutuu laskunsa maksamaan pääasiassa kahdessa viikossa.

Jos ei ole työtä, ei tule palkkaakaan, paitsi työntekijöille joiden palkanmaksuun on rahat vain "jostain" revittävä.

Jos joku kuvittelee yrittäjäksi lähtemisellä vapautuvansa esimiehistä, niin totuus on päinvastainen, esimiesten määrä vain kasvaa yhtä suureksi kuin on asiakkaitakin - Osa asiallisia, mutta osa myös kusipäitä, ja jos elanto kiinni kusipään kanssa kaupanteosta, niin pakko pitää mölyt mahassa.

Muu elämä... Mitä se on?

Vierailija
8/10 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:23"]

Toiminimellä työskentelen. Teen 35h viikkoa, vkl vapaat, tienaan bruttona 3000 kuussa, ei oo aina herkkua mutta nautin työstäni. Pidän nykyään paljon vapaita. Yrittäjyyttä +10v. Nainen olen.

[/quote] Toimiala?

Vierailija
9/10 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:23"]

[/quote] Toimiala?
[/quote]

Kauneudenhoitoala

Vierailija
10/10 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi kovempi kuin vieraalla töissä, mutta kyllä palkkaakin jää enemmän. Työpäivät venyvät kiireaikaan pitkiksi. Ja silloin kun on vähemmän töitä, stressi on kovempi uusien töiden hankkimisesta.

10-20 tuhatta tuleva kassavirta kuukaudesta riippuen, siitä palkat ja sivukulut kolmelle hengelle + tilan vuokra. Kovin paljon muita kuluja ei ole, on niin työvaltaista tämä ala. Omasta palkasta joustan silloin kun on laskutettavaa vähemmän. Suunnittelutoimisto. Muutama vakiasiakas työllistää yli puolet, sitten satunnaisia lisäksi.