Ei! Teinin unirytmi ihan retuperällä... Heräsin puoli kuudelta ja oli silloin menossa nukkumaan
Kommentit (21)
No ekana päivänä menee nukkumatta niin illalla väsyttää ja menee aiemmin nukkumaan
So what, ens vkolla kääntyy ihan itsestään .
Huuda sille ja sit otat sen puhelimen.
Vierailija kirjoitti:
No ekana päivänä menee nukkumatta niin illalla väsyttää ja menee aiemmin nukkumaan
Ei se jaksa olla siellä nukkumatta. Ei ainakaan opi mitään. Ap
Kyllä se siitä sitten taas alkaa se arki rullaamaan. On kautta aikojen alkanut.
Höpsis, kyllä ne muutkin jaksaa. Samassa veneessä ne on kaikki
Nyt vaan sitten käännätte unirytmin. Eli valvotat teiniä iltaan asti ja hän menee normaalisti illalla nukkumaan. Seuraavana päivänä aamulla ylös ja illalla taas unille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, se on vaan peruskoulu. Ei sillä on enää sellaista merkitystä kuin ennen. Nyt sulla on koko sun elämä aikaa oppia ja kehittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä päivänä ei tarvitse oppia mitään. Riittää kun on paikalla.
Sinä olet aikuinen, sinä määräät millon mennään nukkumaan. Miksi ihmeessä te ette enää kasvata lapsianne? Tulokset on kyllä valitettavasti nähtävissä.
Eihän teini-ikäisellä ole mitään ongelmaa yleensä, nukkuu vaikka keskellä päivää jos sattuu olemaan väsynyt, ne unettomuudet alkaa vasta keski-iän myötä jolloin pitää huolehtia unirytmistä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet aikuinen, sinä määräät millon mennään nukkumaan. Miksi ihmeessä te ette enää kasvata lapsianne? Tulokset on kyllä valitettavasti nähtävissä.
Kuinka paljon luulet, että minua 60-luvulla syntynyttä on kasvatettu?🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä päivänä ei tarvitse oppia mitään. Riittää kun on paikalla.
Ensimmäiset ja viimeiset viikot ovat kyllä yhtä tyhjän kanssa.
Ja et ole tehnyt työtäsi vanhempana koska...?
Mun lukiolaiset on ihan samassa tilanteessa. Pari päivää väsyttää, sitten helpottaa. Ei ongelmaa. Älä stressaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon luulet, että minua 60-luvulla syntynyttä on kasvatettu?🤣
No et takuulla hillunut siihen aikaan pystyssä kun muut oli lähdössä peltotöihin.
Noinhan se on aina mennyt ja nuoremmillakin.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, kyllä ne muutkin jaksaa. Samassa veneessä ne on kaikki
No minun ei ole. Treenaa tavoitteellisesti eikä halua pilata treenejä huonolla unella.
Pelit& puhelin takavarikkoon!!!