Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan voittanut lotossa?

Vierailija
01.08.2023 |

Itse saan jostain porukkapeleistä alle euron voittoja. Mutta toivottavasti elää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut. Siitä on jo 15 vuotta aikaa tai jotain. Se oli jokeri josta sain miljoonan. Niillä rahoilla elän vieläkin. Olen minä töitäkin tehnyt ja silleen. Muistan päivän tai illan. Oltiin tultu risteilyltä veljeni ja kaverin kanssa. Menin kotiin ja minulla oli monta laatikkoo kaljaa joka toin laivalta. Istuin sohvalle ja avasin kaljatölkin vielä ja muistin että minulla on lottoa. Tarkistin loton teksti teeveestä, siinä ei ollut voittoa. Sitten tarkistin jokerin, siinä alkoi numerot täsmäämään ja tarkistin sen monta kertaa ja huomasin että voitin miljoonan. Aamullakin vielä tarkistin krapuloissani ja soitin veljelleni. Se ei sitten uskonut lainkaan.

Vierailija
2/2 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei ollut mitään veikkauskorttia. Piti lähtee veikkauksen konttoriin hakee rahoja. Maanantaina sitten meinasin soittaa kaverille että kuskaa minut vantaalle veikkaus konttoriin. En soittanut koska en halunnut sen tietävän. Sitten soitin enolleni, se ei voinut lähtee mutta enon tytär mirjami lähti kuskaamaan minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi