Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että täällä olis jo vino pino viestejä, mutta taitaa lauantai tehdä tehtävänsä...

Kamala yö. Ensin ei tullu uni, sitte hyppäsin vessassa ja Eetu itki ja piti päästä meidän keskelle ja valvo varmaan tunnin, kolmen aikaan haettiin maitoa ja sitte joskus nukahti ja potki mua selkään monta kertaa yöllä. Miks lapset nukkuu poikittain?!? Ja taas hyppäsin vessassa. Kerran heräsin tosi inhottavaan supistukseen, mahaan sattui eikä meinannu loppua ollenkaan, tai siltä tuntu. Mikään asento ei ollu tarpeeksi hyvä. Ja nälkäkin alko vaivata, mutta kai se väsy sitte voitti ku viimein nukuin kolme tuntia putkeen... ukko ryökäle herätti kasilta ku oli pelikassi hukassa. Joku oli laittanu sen kaappiin ja kasannu mattoja päälle ;) Onneks ei tuumannu, että pitäis tehdä pelireissuja useemmin! Nyt se lähti =(

Noopu: tulikos isokin klöntti? Minä oon kovasti ootellu kuka tuon ekana bongaa! Jännitys tiivistyy... Ei kai siinä hygieniassa muuta erikoista nyt ole, kuin että ei sais uida, ainakaan luonnonvesissä. Ethän sä avantouintia harrasta? ;)

Nyt se poitsukin heräilee ja huutelee äitiä.

Elina ja masukki 34!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla