Mihin aiot käyttää veronpalautuksesi?
Kommentit (514)
Kaffebulla kirjoitti:
Visan maksan pois. Harmittaa, ei jää mitään yli.
Tuo onkin fiksu idea
Muistaakseni saan jotain parikymppiä, hakisinko pitsan, saan keskiolutpullon oheen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ostan Raamatun ja poltan sen
Hyvä idea, taidan tehdä saman jos se ei ole rikollista, eikai se nykyään ole.
Ompa typerää. Sama kuin polttaisi seteleitä
Osa on mennyt jo etukäteen kevytmieliseen elämään, tapaamisiin ja tissutteluun kavereiden kanssa, muutama hajuvesi koska olen hulluna niihin...kai siitä osa jää säästöönkin. Ehkä siirrän s-tilille säästöpossuun.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Visan maksan pois. Harmittaa, ei jää mitään yli.
Tuo onkin fiksu idea
Vielä fiksumpi idea olisi ollut säätää ennakonpidätysprosentti kohdalleen (tai vaikka nollata joulukuuksi), jolloin rahat olisivat olleet omassa käytössä ja olisit ainakin visan korkoa vastaavan summan plussalla.
Vierailija kirjoitti:
Osa on mennyt jo etukäteen kevytmieliseen elämään, tapaamisiin ja tissutteluun kavereiden kanssa, muutama hajuvesi koska olen hulluna niihin...kai siitä osa jää säästöönkin. Ehkä siirrän s-tilille säästöpossuun.
Mulla on sen verran monta raamattu nimistä satukirjaa, että olen luultavasti ainakin yhdestä tehnyt jo sätkäpapereitä ja yhden polttanut. Olen eronnut kirkosta, enkä usko kirjaan. Yleispäteviä neuvojahan raamatussa kyllä on, jotka saattavat joskus toimiakin? Muttei ei enää paljon apua nykymaailmassa. Miksi pitäisi uskoa johonkin?
Jos sitä joskus edes saisi yhtään...........en oo ikinä saanut senttiäkään !! Ja joudun kuitenkin maksaan veroja ties minne.... Onko se oikein ?
Purentakiskoon. Näin sitä irroitellaan keski-ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä joskus edes saisi yhtään...........en oo ikinä saanut senttiäkään !! Ja joudun kuitenkin maksaan veroja ties minne.... Onko se oikein ?
Laita veroprosenttisi isommaksi niin saat palautuksia.
Ulkomailla kun silloin ollaan niin täältä joululahjat kun saa edullisesti
Saan syyskuussa kotitalousvähennyksestä takaisin 2084€. Maksoin tilini tyhjäksi pakollisen rempan takia ja nyt pikkuhiljaa kerrytän saldoa uutta korjauskohdetta varten, joita vanhassa kodissani kyllä löytyy.
Traficom ja uudet renkaat autoon.
Mitä se meille kaikille kuuluu???
En tykkää kysymyksistä, jotka sisältävät oletuksen. Odotan noin 15000 € mätkyjä....
1800€ tulee palautuksia ja ne menevät suoraan pohjoiseen muuton rahoittamiseen.
en saa palautuksia, koska en maksa verojakaan. tämä järjestelmä takaa sen, että olen jatkuvasti pöhöttyneessä tilassa ja lievästi ylipainoinen.
Hyvä, ajattelet lastasi.