Mihin aiot käyttää veronpalautuksesi?
Kommentit (514)
Ostin 2 mukia ja lapselle kumisaappaat. Sain 25e palautuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kokaiinia ja maksullisia naisia koko rahalla.
Naisia nyt saa ilmaiseksi, ovat vielä vähemmän käytettyjäkin kuin tusinahu**at.
Sain satkun ja kävin ruokakaupassa. Sinne meni 70€ ja jäljelle jääneille 30€ en vielä ole keksinyt käyttöä, mutta enköhän mä aika nopeasti kuitenkin siitä eroon pääse.
Syvässä pohdinnassa on että menisinkö nyt vihdoin ja viimein hammaslääkäriin. Jos sinne yleensä saa aikoja nykyään? Myönnetään, tylsempää kohdetta rahoille tuskin on.
Kummitytön kanssa syömään ja leffaan.
Käyn maksullisissa. Onneksi tuli kunnon summa niin saa pari tyttöä koko yöksi.
Tankkasin auton ja kävin Oy Alkoholiliike Ab:n myöh. Alko) myymälässä.
Kateelliset käy täällä itkemässä, kun toiset saa niitä omiaan takaisin. Mahtaa harmittaa 😊!
Itse nostan aina veroprossaa , ja nytkin saan niitä omiani takaisin melkein 2500€, kyllä kelpaa 👍🏻
Säästän seuraavan kuukauden palkan lisäksi.
Ostin 33 euron rannekellon, sain aika mukavasti palautuksia.:-)
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin tulee vasta syyskuussa. Ikinä en oo saanut aikasemmin, vaikka muutokset teen jo tammikuussa. Ajattelin ostaa uuden sängyn. Vanha on yli 10 vuotta vanha, enkä meinaa päästä aamulla enää ylös siitä.
En ole tehnyt yhtään muutosta verottajalle. Palautus tulee marraskuussa joku vähän päälle 1670 euroa.
En oo koskaan elämässäni saanu veronpalautusta. Nyt kun olen velaton niin en tiedä miten niitä saa?
Tilasin kaksi retkityynyä ja dutch oven padan.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan elämässäni saanu veronpalautusta. Nyt kun olen velaton niin en tiedä miten niitä saa?
Velaton olen itsekin, mutta töissä käyvä 😉
ruokakauppaan meni melkei pennileen. eipä paljon iloa, kun tilikään ei korkoo kasva, niin ja yhen laskun maksettu ja leipää leipää