Mihin aiot käyttää veronpalautuksesi?
Kommentit (514)
Asuntolainan lyhennykseen.
Joka kk yritän laittaa edes vähän extraa.
Lahjoitin ne Kelalle, koska saan toimeentulotukea. Plus miinus nolla.
Se jää tilille, minulla on aina sellainen 5 - 60000 € vara tilillä, joten veronpalautukset eivät aiheuta mitään ostoryntäystä.
Olen vanhempi sinkku homomies, ei naista elämässä siksi on myös rahaa tilillä ja talous kunnossa.
Uusi sänky. Loput säästöön sekä elämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoin Visan pois! Erotessa jouduin käyttämään pariakin Visaa ja ne ovat olleet miinuksella vuosikausia sen jälkeen. Tämän vuoden alussa otin tavoitteeksi että saan maksettua molemmat Visat pois ja nyt saavutin sen tavoitteen. Veronpalautuksella sain maksettua viimeiset, ihanaa :)
Vuosikausia? Miten iso luotto sulla oikeen on?
Nähtävästi jotkut tykkäävät maksaa luottoa pois kympin kuussa.
Ja sitten ihmetellään, kun se ei lyhene yhtään.
Laitan puolet lahjotuksena suomen twitchaajille.
Ostin marraskuussa etelänmatkan
Puolet meni silmälasilaskun maksuun, loput laitan "kissa rahastoon", eläinlääkärit kun on hullun kalliita niin hyvä olla sellaista varten varalla vähän jotain ees.
Maksan tämän kuukauden vuokran ja laskut eikä edes riitä.
Terveisin Opiskelija
Ostin uuden maton olohuoneeseen, kerrankin sellaisen jonka halusin, eikä mitään halvinta mitä löytyy.
Talveksi hankin elämäni ensimmäisen untuvatakin.
Aiemmin olin ostanut kummitytölle timanttikorun syntymäpäivälahjaksi, sitä maksan muutamassa osassa. Näihin ne rahat uppoaa, eikä riitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Se jää tilille, minulla on aina sellainen 5 - 60000 € vara tilillä, joten veronpalautukset eivät aiheuta mitään ostoryntäystä.
Olen vanhempi sinkku homomies, ei naista elämässä siksi on myös rahaa tilillä ja talous kunnossa.
Viiden euron vara? No, kyllähän sillä teepaketin saa.
Ja homoa et ole nähnytkään, heistä kukaan ei syytä naisia taloutensa hyvyydestä/heikkoudesta.
Vierailija kirjoitti:
ostan Raamatun ja poltan sen
Roskalaatikoista tai kierrätyskeskuksista saat kaikki pyhät kirjat ilmaiseksi.
Mhehe, mä sain huikeat 22 euroa ja rapiat veronpalautusta, niin ei sillä nyt tehdä juuri mitään kovin erikoista. Että näin. Sinne tilille se jää, tai kauppaan se menee.
Teen autoon ruostevauriokorjauksia ja teetän ammattilaisella kytkinremontin. Jos se noilla kulkisi ja kestäisi vielä viisi vuotta lisää niin tulisi täysi-ikäiseksi ennen paalausta.
Kiiwi kirjoitti:
Puolet meni silmälasilaskun maksuun, loput laitan "kissa rahastoon", eläinlääkärit kun on hullun kalliita niin hyvä olla sellaista varten varalla vähän jotain ees.
Olet ihana ihminen, kun sulla on kissarahasto
Kokaiinia ja maksullisia naisia koko rahalla.
Puskuriin laitan. Jouduin ottamaan sieltä vakuutuslaskuihin juuri suunnilleen saman verran, niin sinne palautan.