Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla kuinka monta kummilasta? Entä oletko tekemisissä heidän kanssaan?

Vierailija
01.08.2023 |

Itselläni on 5 enkä tiedä nykyisin heistä kuin kahden elämästä jotain. Harmi että kävi näin. Olisin toki itsekin voinut olla aktiivisempi yhteydenpidossa mutta toimii ne puhelimet toiseenkin suuntaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ja en.

Johtuu lapsen vanhemmista.

Vierailija
2/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, aikuisia jo. Vanhempaa näin viimeksi hänen lapsensa ristiäisissä jokunen vuosi sitten, nuorempaa yo-juhlissaan keväällä. Nykyään ei tavata enää usein, tuskin noita nuoria tädit enää niin kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummina aloitat pysyvän muutoksen parempaan

Jokaisella lapsella on oikeus hyvään ja turvalliseen elämään. Kun autat yhtä lasta, autat samalla koko yhteisöä – vain eurolla päivässä.

https://www.worldvision.fi/ryhdy-kummiksi/?gclid=Cj0KCQjw2qKmBhCfARIsAF…

Vierailija
4/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti ole, koska minua ei ole koskaan pyydetty kummiksi. Olen erikoinen ihminen, olen tullut tietoiseksi siitä, eikä minulla ole omia lapsia.

Olettaisin että olen yhteydessä kummilapsiin, ei olisi ainakaan minusta kiinni, koska kumminkin pidän lapsista ja luulen että hekin, ainakin jotkut pitävät - vaikken ole itselleni halunnut. 

Vierailija
5/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi kummilasta iältään 17-30 vuotiaita. En pidä heihin oikeastaan yhteyttä, joskus näen kahta, yksi asuu toisella puolella maapalloa ja yhden kanssa viestittelen pari kertaa vuodessa, kahdesta ei paljon mitään tietoa.

Vierailija
6/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kummilapsi ja olen tekemisissä. Nuori oli juuri kesälomalla pari päivää luonani. Hän on siskoni lapsi ja näemme kun suvun kanssa muutenkin tekemissä ollaan, ei kuitenkaan asuta kovin lähellä.

Vierailija
7/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on ja porukassa ryypätään.

Vierailija
8/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla kummilasta, ja kaikkien kanssa olen tekemisissä.

Vierailija
9/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme, yksi heistä aikuinen. Kaksi 17 v. Kaikkien kanssa olen tekemisissä. Kahden kanssa viikottain. Yhden kanssa noin kerran kuussa. Haluaisin olla hänen kanssaan enemmänkin tekemisissä.

Vierailija
10/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kummipoikaa, kaikki aikuisia, en ole tekemisissä kenenkään kanssa. Kaksi vanhinta on jo itsekin vanhempia. He eivät edes vastanneet tervehdykseen, kun sukulaisen hautajaisissa nähtiin.

Vierailija
11/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama on. Yhtä näen usein kun asuu lähellä, muita noin kerran tai kahdesti vuoteen.

Vierailija
12/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja olen.

Vierailija
13/13 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtäkään kummilasta, eikä minusta todennäköisesti koskaan tule kummia (tai miksi meitä ei-kirkkoon kuuluvia kutsutaankaan). Lähipiirissäni ei ole ketään lisäätymisaikeista ihmistä, joiden voisin olettaa pyytävän minua kummiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi