Myönnätkö olevasi kermaperse?
Kommentit (44)
No kyllä mä tykkään kun mies hemmottelee
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin! Käytän erittäin mielelläni juoksevaa vettä, kunnollisia teitä ja viemärijärjestelmää. Kaikki nämä on hemmotellun länkkärin luksusta.
Vertaatko afrikan maihin tilannettasi ?
Jos me oltais afrikkalaisten paikalla yhtäkkiä, ja ne meidän, ajattelisimme asioista suurin piirtein samoin kuin he meidän paikalla. Piste
Vain siltä osin, että elän jonkinlaisessa yhteiskunnassa jossa en sairauksineni lennä suoraan katuojaan kuolemaan. Muutoin kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
No siinä suhteessa, ettei mua saa telttaan kirveelläkään. (Tästä tuli kyllä Bodom-järvi mieleen). En halua maata maassa, hyi helvetti.
En myöskään lähde mökille, jossa ei ole vesivessaa. Mitä mä sieltä hakisin? Kotona on fasiliteetit.
Ikä tekee mulla saman, lapsena ja nuorena pystyi hyvin teltta ja mökki eloon..
Joissain asioissa, toisissa en. Käytän rahaa harrastuksiin, kasvohoitoihin, jäsenkorjaukseen - sitten taas en juurikaan vaatteisiin tai kenkiin, vain pakolliset että on ehjää päälle laitettavaa.
En myönnä kun en ole. Vartuin perheessä jossa oli alkoholisti isä ja väkivallan uhkaa. Neitsyyteni menetin kun tutut pojat jouccoraiskasivat. Olen kärsinyt mt- ja päihdeongelmista koko aikuisikäni. Nyt on lisäksi vuosikymmenien myötä tullut fyysiset sairaudet ja vaivat. Koskaan en ole pystynyt muodostamaan oikeaa parisuhdetta, en luota miehiin enkä muutenkaan ihmisiin, ainoastaan perheeseeni. Äiti, sisko ja tytär ovat tuki ja turva. Mutta kermaperse en ole päässyt koskaan vielä olemaan, vaikka oon nykyään oikeastaan aika onnellinenkin, ja oian vielä mummokin. Olen rikas kun mulla on rakastava perhe. Köyhä olen myös kuin kirkonrotta, kermaperse kai ei ole. 😅
Rehellisesti sanottuna luultavasti kyllä. Toisaalta koen tekeväni palveluksen muille kun olen asettanut poikkiteloin asioissa. Olisin ehkä vain ehkä parempi vointinen jos olisin uskonut muita mutta ei mikään ole lopulta tae yhtään millekään
Kyllä. Olen työtön ja siten paitsi kermaperse niin työttömänä olen myös se kadehdittu ja etuoikeutettu loinen, jota tällä pasltalla voidaan vapaasti potkia esimerkiksi suoraan päähän ja halveksia ja lyödä palleaan, mitä mielikuvituksellisemmin sanankääntein ja tavoin. Ellei kaltaisia persaukisia olisi, niin olisihan se huomattavasti haastavampaa osoittaa purkauksensa puollustukykyisempiä kohtaan kuin meitä, jotka olemme rähälläme valmiiksi jo maassa, Ei en minä valita hyvinhän minulla menee ei tarvitse pelätä korvissa viuhuvia luoteja enkä kärsi pahasti aliravitsemuksesta enkä edes vedenpuutteesta mutta hallituskausihan on vasta puolessa, joten todennäköisesti arvoni tulee vain nosuemaan.
Olen ja rahoitan kermaperseilyni itse.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä, mutta itse olen omat kermani hankkinut. Samoin nyt mulla on myös kultalusikka suussa, alunperin ei ollut edes lusikkaa.
Sama täällä.
Kyllä osittain, ja lapsenikin olen kasvattanut kermaperseiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä suhteessa, ettei mua saa telttaan kirveelläkään. (Tästä tuli kyllä Bodom-järvi mieleen). En halua maata maassa, hyi helvetti.
En myöskään lähde mökille, jossa ei ole vesivessaa. Mitä mä sieltä hakisin? Kotona on fasiliteetit.
Ikä tekee mulla saman, lapsena ja nuorena pystyi hyvin teltta ja mökki eloon..
Miksi teidän pitäisi mennä telttaan??! Tai mennä mökille, ellette halua?
Ihmeellisiä vertauksia !
Olen todella kermaperse. Olen kyllä opiskellut hyvän ja vaativan ammatin, mutta teen sitä vain osa-aikaisesti, koska vanhempani ovat ostaneet minulle asunnon, auton yms. suuret hankinnat. Ei tarvitse tehdä paljoa töitä kun ei ole muita menoja kun yhtiövastike, auton maksut ja ruoka. Ilman kotini kannustusta ja hyvää sosioekonomista asemaa en olisi varmaan saanut näin hyvää ammattiakaan luettua. Vanhemmat tukivat pääsykoerumban ajan ja aina sitä ennenkin. Kotona oli kirjoja ja siellä arvostettiin oppineisuutta. Kultalusikka perseessä olen syntynyt, myönnän sen ja olen järjettömän kiitollinen siitä.
Olenko kermaperse jos hankin aina hieman parempaa, enkä koskaan oikeastaan osta sitä halvinta verrannollisia tuotetta? Eli esim astianpesuaine on hieman parempaa esim Fairy eikä Coop. Samoin suihkusaippua on Korres eikä Dove jne. Minusta saan käyttää omat rahani kuten haluan. Halvempi tuote siis ajaisi saman asian mutta tykkään hieman paremmasta laadusta. Ei mua haittaa jos joku tämän vuoksi kutsuu mua kermaperseeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olenko kermaperse jos hankin aina hieman parempaa, enkä koskaan oikeastaan osta sitä halvinta verrannollisia tuotetta? Eli esim astianpesuaine on hieman parempaa esim Fairy eikä Coop. Samoin suihkusaippua on Korres eikä Dove jne. Minusta saan käyttää omat rahani kuten haluan. Halvempi tuote siis ajaisi saman asian mutta tykkään hieman paremmasta laadusta. Ei mua haittaa jos joku tämän vuoksi kutsuu mua kermaperseeksi.
Ei kutsuta. Et yllä lähellekään oikeita, varakkaita kermaperseitä halppis suihkusaippuoinesi!
Olen sen lisäksi harakka. Kuitenkin niin, että suhtaudun kriittisesti ja yleensä kielteisesti asioihin, joiden tekninen laatu ei likimainkaan vastaa markkinointikoneiston sille kuorruttamaa brändihöttöä.
Esimerkkinä sähköauto tällä hetkellä. En suostu maksamaan tuollaista summaa esineestä, joka on sinkittyä peltiä ja liikkuviilta osiltaan automaattipesukoneeseen verrattavissa. Varustettuna keskikonsolinäytöllä, jonkalaisen voi löytää vaikka Claas Ohlssonilta.