Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään on kansainvälinen vapaaehtoisesti lapsettomien päivä. Miten aiot juhlistaa?

Vierailija
01.08.2023 |

Onnea meille kaikille veloille! <3

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti edes voi kuvitella sitä rakkautta, mitä oma jälkeläinen tuottaa. Sitä, kun se pieni pulleakätinen pikkuinen puristaa sua kaulasta ja sanoo "minä akattan tua, äiti".

Turha sitä on selitellä teidän kaltaisillenne, joiden sisuskalut on käännetty nurin päin. Lapseni eivät ole vieneet terveyttäni, päinvastoin. Olen säilynyt nuorekkaana.

Vierailija
42/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti edes voi kuvitella sitä rakkautta, mitä oma jälkeläinen tuottaa. Sitä, kun se pieni pulleakätinen pikkuinen puristaa sua kaulasta ja sanoo "minä akattan tua, äiti".

Turha sitä on selitellä teidän kaltaisillenne, joiden sisuskalut on käännetty nurin päin. Lapseni eivät ole vieneet terveyttäni, päinvastoin. Olen säilynyt nuorekkaana.

"Sitä, kun se pieni pulleakätinen pikkuinen puristaa sua kaulasta ja sanoo "minä akattan tua, äiti"."

Lensi juomat suusta näppikselle kun luin tämän 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kykenevä rakastamaan ihmistä, joka ei ole minusta itsestäni lähtöisin. Sinäkö pystyt rakastamaan vain omia geenejäsi ja pidät sitä korkeimpana ja ainoana rakkautena?

Vierailija
44/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta omaan lapseen ei voi verrata mihinkään muuhun. Ette tajua.

Vierailija
45/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sitä, kun se pieni pulleakätinen pikkuinen puristaa sua kaulasta ja sanoo "minä akattan tua, äiti"."

Lensi juomat suusta näppikselle kun luin tämän 😂

Pulleäkätinen tahmakäpälä, kuola suusta ja räkä nenästä valuen ja kaulaan pyyhkiytyen. Ei mukava mielikuva. 

Vierailija
46/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on aina parhaita kommentteja. :D Tuli ihan huono olo kun kuvittelin tilanteen. Likainen sössöttäjä lässyttämässä korvaan hölinää lähes tauotta.

Rakkautta on elämään onneksi siunaantunut ystävien, sukulaisten ja aviomiehen toimesta. Joku lisääntynythän täällä jo kertoi että puoliso hommataan vain lisääntymistä varten. Ei ihme että lapsi koetaan positiivisena asiana, jos elämä on rakkaudetonta sitä ennen.

Ei ap

Vierailija
47/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän kaikkia veloja, että ovat ymmärtäneet lopettaa sukunsa jatkamisen. Niin on varmasti ihmiskunnalle paras, että vain aidosti lapsia haluavat lisääntyvät.

Vierailija
48/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei. Rakkaus omaan lapseen on itseäänselvää. Rakkaus muita ihmisiä kohtaan on pyyteetöntä ja ihmeellistä.

Vierailija
49/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään tästä. Voisihan sitä vaikka leipoa jotain herkkua ja kutsua ystävät viinille ja kakulle.

Vierailija
50/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään kun on yksi lapsi. Toivotan teille kaikille kuitenkin onnea oli syy lapsettomuuteen mikä tahansa. Jokaisella on oikeus päättää haluaako perheen, kaikki eivät sitä saa haluistaan huolimatta. Jokainen syy olla lapseton on ihan yhtä hyvä.

Vierailija
51/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt asioita, voin tehdä vapaaehtoisesti sinkkuna velana, kun nainen ei ole valittamassa ja lapsi ei ole viemässä aikaa.

Olen lukenut mangaa, katsonut animea, gaming-sessio kavereiden kanssa (Goose Goose Duck), pelannut shakkia ja FWB.

M31

Vierailija
52/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän ei kauaa mennyt, että katkerat äitylit saapuivat joukolla julistamaan omien valintojensa ylivaltaisuutta. Minä en halua viettää elämääni omistamalla sen muille ja kutistumalla kokiksi, sisäköksi ja räänpyyhkijäksi. Jokaiselle oman maun mukaan toki.

Vierailija
53/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat lapset tuntuvat kuolaavilta räkänokilta. Omat lapset ovat maailman suloisimpia, ihanimpia ja rakkaimpia. Näin se menee.

Vierailija
54/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inkkelinaisilla on oma päivä? :D :D xD

Joo. "Vapaaehtoisesti" lapseton... Te palstalla päivästä toiseen päivystävät inkkelinaiset ette ikinä edes voi saada sitä miestä, puhumattakaan lasta.

:D :D xD

Koomista, että incelinaisilla on oma juhlapäivä, kun eivät saa miestä. :DDD

Vierailija
55/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tajuta ei, eikä edes haluta. Meiltä kaikilta jää asioita kokematta ja ymmärtämättä, onneksi saa aika pitkälle itse valita mitä haluaa kokea. 

Vierailija
56/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inkkelinaisilla on oma päivä? :D :D xD

Joo. "Vapaaehtoisesti" lapseton... Te palstalla päivästä toiseen päivystävät inkkelinaiset ette ikinä edes voi saada sitä miestä, puhumattakaan lasta.

:D :D xD

Päinvastoin, vapaaehtoisesti lapsetonta miestä on lähes mahdoton löytää. Vien omani vihille ensi kesänä kun vihdoin löysin aarteen.

Vierailija
57/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kykenevä rakastamaan ihmistä, joka ei ole minusta itsestäni lähtöisin. Sinäkö pystyt rakastamaan vain omia geenejäsi ja pidät sitä korkeimpana ja ainoana rakkautena?

Rakkaus omaa lasta kohtaan on kyllä semmosta, mitä ei voi olla samanlaista ketään tai mitään muuta kohtaan.

Vierailija
58/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein mokkapaloja lapsilleni.

Vierailija
59/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin vimmatusti

Vierailija
60/87 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan juhlista. Ensin jäin paitsi äitiydestä, kaikista siihen liittyvistä vaiheista, neuvolasta, päiväkodista, koulusta, odotuksesta, imetyksestä, hoivaamisesta, kasvattamisesta jne, jne.

Nyt jään vaille mummoutta. Vierestä olen seurannut ystäväni elämää ja kyllä se on paljon "rikkaampi" kuin omani, vaikka maallista mammonaa onkin. Olen suuren ystäväpiirini sisällä paljon yksinäisempi ja elämäni kapeampi ja näin tulee olemaan elämäni loppuun saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi