Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummisetä pyysi lapselta avokilleen joululahjan. Kommentteja pliis

Vierailija
16.12.2006 |

12-vuotiaan tyttömme kummisetä -mieheni veli- soitti tytölle tänään ja kyseli joululahjatoiveita. Ja samassa ilmoitti että tytön pitää sitten muistaa ostaa hänen avovaimolleenkin joululahja. Siis, tämä avokki vielä aika uusi suhde (6kk) ja tyttäremme on tavannut naisen tasan kaksi kertaa, silloinkin pikaisesti vain käsipäivää sanottu.

Itse olen aivan ihmeissäni. Mielestäni kummisetä ei voi pyytää lapselta joululahjaa edes itselleen, saatikka sitten avovaimolleen. Mieheni ei jotenkin osaa ottaa kantaa, eikä halua että minä puutun tilanteeseen.

Tekisi niin mieli soittaa kummisedälle ja kertoa oma mielipteeni, mutta taitaisi vain tulla sitten riita jouluksi. Lapselle olen toki sanonut ettei hänen tarvitse ostaa lahjaa kenellekään, eikä varsinkaan tälle melko vieraalle naiselle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittakoon vielä että tämä samainen kummisetä ei koskaan ole ostanut meidän muille lapsille yhtään lahjaa, ei edes synttärilahjoja vaikka on synttäreillä aina ollut. Ja on kuitenkin mieheni veli. Argghh!!

Vierailija
2/15 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tyttö muistaa avokkia vaikka itse virkkaamallaan patalapulla tai antaa sen yhteislahjana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotte, että luulitte, että se oli vitsi.

Vierailija
4/15 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtini oli yleensä koko lahjan pyytäminen melko vieraalle ihmiselle.

Vierailija
5/15 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatte vain hienovaraisesti selville, mitä ko avokki keräilee. Vaihtoehtona tietysti myös erilaiset kosmetologi ja kylpylähoidot sekä kampaamopalvelut tai teatterilahjakortti :)

Vierailija
6/15 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Otatte vain hienovaraisesti selville, mitä ko avokki keräilee. Vaihtoehtona tietysti myös erilaiset kosmetologi ja kylpylähoidot sekä kampaamopalvelut tai teatterilahjakortti :)

Vierailija
7/15 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, turhan kallista hupailua vain ;)..

Vierailija
8/15 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä sitten sivussa kysyisin avokilta, että tämä itse toivoo joululahjaksi kun ei meidän lapsi oikein vieraalle ihmiselle keksi mitään hyvää ideaa. Olisko paha?

t:ap

Vierailija
9/15 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja siinä sitten sivussa kysyisin avokilta, että tämä itse toivoo joululahjaksi kun ei meidän lapsi oikein vieraalle ihmiselle keksi mitään hyvää ideaa. Olisko paha?

Vierailija
10/15 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miehesi ei halua että puutut asiaan? kyllä mun mielestä äiti saa lapsensa asioihin puuttua ja puolustaa lastaan, oli kyseessä kuka tahansa. varsinkin jos isä ei puutu

pyytää nyt lahjaa ja lapselta... huh!

Vierailija
11/15 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tietenkään osta mitään, varsinkaan jos kummi ei ole ostanut lapselle ikinä mitään. Tyttäresi voi vaikka askarrella omatekoisen hienon kortin ja se riittää!

Vierailija
12/15 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ette tietenkään osta mitään, varsinkaan jos kummi ei ole ostanut lapselle ikinä mitään. Tyttäresi voi vaikka askarrella omatekoisen hienon kortin ja se riittää!

Mutta kun on ollut muiden lasten synttäreillä, niin ei ole koskaan edes korttia tuonut mukanaan.

Vierailija
13/15 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummisetä sitten punasteli, kun seuraavan kerran tapasi siskoni. Tosin ehkä hivenen oli ihastunut siskooni.

Vierailija
14/15 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kummisetä on niin ääliö, että vielä myöhemmin kyselee perään, niin sitten sanotte, että vieraalle ihmiselle on vaikea ostaa mitään. Ostatte sitten, kun tunnette paremmin.

Vierailija
15/15 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan muuta tekisi. Aika tökeröä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi