Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Missä hyllyssä se on? Mausteet? Jauhot? Missä?
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Ekaa kertaako ostat tuote? Mene vaan rohkeasti isoon markettiin ja kysy livenä infopiste ,saat tiedon heti mistä hyllystä sen löydät.. Oon ostanu viimeksi n. 10 v sitten pikkumyymälästä, nyt laitan teinin asialle ja se ei todellakaan kysy infosta tai keltään 😬 Ap HUOH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Ekaa kertaako ostat tuote? Mene vaan rohkeasti isoon markettiin ja kysy livenä infopiste ,saat tiedon heti mistä hyllystä sen löydät.. Oon ostanu viimeksi n. 10 v sitten pikkumyymälästä, nyt laitan teinin asialle ja se ei todellakaan kysy infosta tai keltään 😬 Ap
Vierailija kirjoitti: Ekaa kertaako ostat tuote? Mene vaan rohkeasti isoon markettiin ja kysy livenä infopiste ,saat tiedon heti mistä hyllystä sen löydät..
Ekaa kertaako ostat tuote? Mene vaan rohkeasti isoon markettiin ja kysy livenä infopiste ,saat tiedon heti mistä hyllystä sen löydät..
Oon ostanu viimeksi n. 10 v sitten pikkumyymälästä, nyt laitan teinin asialle ja se ei todellakaan kysy infosta tai keltään 😬
Ap
HUOH
Jos iso market, niin netistä saattaa löytyä tuotehaulla suoraan hyllynumero.
Ja toisaalta, kyllä teini-ikäisen on viimeistään jo aika oppia puhumaan myös vieraille
Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä
Jos iso market, niin netistä saattaa löytyä tuotehaulla suoraan hyllynumero.
Ja toisaalta, kyllä teini-ikäisen on viimeistään jo aika oppia puhumaan myös vieraille