Uskotko, että hallitus pysyy koossa ja kykenee toteuttamaan hallitusohjelmaa?
Miten on. Oma veikkaus on, että kaatuu viimeistään syksyllä. Ja olen kokoomuslainen ja pidän tilannetta ikävänä ja syypäänä tilanteeseen pidän persuja.
Kommentit (165)
Minä en arvostele Berneriä jonkun hänen 20 vuotta sitten lähettämän yksityisviestin takia vaan hänen ministeriaikanaan tekemän taksilain takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä hallitusohjelmasta ole kyse, vaan rasismista?
Mitä rasistista nykyinen hallitus on tehnyt?
Linjannut mmpolitiikasta joka tekee fasistien johtamasta Italiasta Suomea houkuttelevamman vaihtoehdon mmuuttajalle (kauppalehden arvio). Tässä näkyy varsinkin perussuomalaisten äärioikeistolainen ideologia, kokoomuksen tähtäimessä ovat suomalaiset työntekijät.
"Viime lokakuussa valtaan noussut Italian äärioikeisto näyttää tällä hetkellä huomattavan mmmyönteiseltä, kun sen linjauksia verrataan Suomen uuden hallituksen perjantaina julkistettuun ohjelmaan." https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tassa-suurin-ero-orpon-hallituksen-j…
Rasistinen mmpolitiikka ja rasistinen kulttuuri on teille hallituksen faneille tietenkin hyvä juttu, "pysykööt poissa" ja sitä rataa.
Orpon jallitus kaatuu viimeistään syksyllä. Eniten on yllättynyt orpo ihan ite. Niin siinä retorisesti kävi kun alkoi leikkimään hallitusta persujen kanssa. Edes minä en veikannut noin nopeaa kaatumista. Niin toi jallitus ei ole kirjoitusvirhe.
Mitä rasistista nykyinen hallitus on tehnyt?