Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Doctor Phillissa oli se nainen joka ei paassyt ulos kodista. Mulla on sama homma ja nyt tajusin etta olen sairas ja fobia vaivaa.

Vierailija
16.12.2006 |

Miten uskaltais lähteä ulos?Olen muumioitunut tänne kotiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vaikka käydä korttelin ympäri kävelyllä.

Vierailija
2/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ulkoilee lasten kanssa, kun tulee töistä. Isompi osaa onneksi olla yksinäänkin pihalla(6-vuotias), kun kyttään ikkunasta.

En ole aikoihin käynyt kaupassa ja jos mies ei pääse käymään niin sitten voin joutua olla ilman esim. siteitä.

Ruokaa ja vaippoja on aina extraa tietenkin.

En vain pääse ulos :(

En pysty mennä edes parvekkeelle, ku pelkään :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies ulkoilee lasten kanssa, kun tulee töistä. Isompi osaa onneksi olla yksinäänkin pihalla(6-vuotias), kun kyttään ikkunasta.

En ole aikoihin käynyt kaupassa ja jos mies ei pääse käymään niin sitten voin joutua olla ilman esim. siteitä.

Ruokaa ja vaippoja on aina extraa tietenkin.

En vain pääse ulos :(

En pysty mennä edes parvekkeelle, ku pelkään :(

ap

Vierailija
4/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedä roskat. Nyt en sitäkään. Olen monien mielestä ihan kaunis, mutta jotenkin näen itseni suorastaan kauhean rumana. Luulen, että ihmiset tuijottavat todella kuvottavaa ulkonäköäni jos ulkoilen.

Tiedän sen olevan puppua, sillä eihän todellisuudessa ihmisiä kiinnosta miltä joku roskien viejä näyttää tai kaupassa olija. Silti pakkoajatukset valtaavat mielen ja kohtaus iskee heti, kun astun kynnyksen yli :(

ap

Vierailija
5/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta niin sinun elämäsihän menee ihan piloille. Ja kyllä ne varmasti tulevat aluksi keskustelemaan kanssasi kotiin sieltä mielenterveyspaikasta.

Vierailija
6/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain LIEVÄÄN jännittämiseen lääkkeitä. Söin lääkkeitä pari vuotta, mutta niistä ei ollut mitään apua. En pysynyt käydä edes terapiassa niiden avulla.

KELA ei enää myönnä rahaa uuteen terapeuttiin, kun edellisellä en käynyt :(

Kotiin tulee vain perhetyöntekijä kerran viikossa, eli itse on saatava jotain tapahtumaan.

ap

Vierailija
7/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityt täydellisesti siihen mitä toiset sinusta ajattelevat. Ja pelkäät tekeväsi jotakin todella tyhmää, että ihmisillä olisi enemmän ajateltavaa sinusta.

Tiedätkö eivät he ajattelle sinusta sitä mitä sinä luulet heidän ajattelevan sinusta. Sinun omat ajatukset ovat kääntyneet sinua itseäsi vastaan.

Haluaisin tavat sinut heti ja tehdä pitkän kävelyretken luontoon ja puhdistaa ajatuksiasi.

Vierailija
8/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin päivästä jolloin voin mennä lenkille, luistelemaan lasten kanssa, ostoksille, kahvioihin ja puistoon. Lasten joulujuhlatkin haluaisin kokea. Huono omatunto kalvaa ja välillä mieskin hermostuu minuun. Tämä on kaikille raskasta.

Äitini ihmetteli viime jouluna, kun en mennyt käymään edes joulupäivänä.

Vanhempi lapseni oli sanonut äidilleni, että meidän äiti on aina kotona. Se tykkää olla kotona ja ei käy ikinä missään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan