Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosteuttava, mutta ei liian raskas kasvorasva yli 4-kymppiselle iholle?

Vierailija
01.08.2023 |

Etsinnässä on uusi kasvorasva. Iho on yli 4-kymppinen, ohut, ryppyinen. Kasvorasvan tulisi kosteuttaa syvältä, muttei tukkia ihoa rasvaisuudellaan.
Mitä edullisempi, aina sen parempi.

Suosituksia?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*) hyaluronihappoa

Vierailija
22/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen Bellavita on aivan hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ ja ryppyinen?

Niin?

Mä olen ryppyinen ja näppyinen.

N42.

Siis rasvoittuuko ihosi myös? Käytätkö meikkiä? Jos kyseessä pintakuiva, rasvoittuva iho niin pähkinänkuoressa hellävarainen puhdistus ja niin pirusti vesikosteutta ihoon alkaen suihkutettavasta kasvovedestä, jota munkin pintakuiva iho imee itseensä varsinkin talvella kuin sieni.

Vierailija
24/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ester Lauder DayWear 24H Moisture Creme. Tuoksuu miedosti tuorekurkulle ja nimestään huolimatta sopii käytettäväksi aamuin illoin.

Vierailija
25/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carbalan plus. Joku suositteli tuota voidetta aiemmin tällä palstalla. Päätin kokeilla, ja voide osoittautui erinomaiseksi.

Vierailija
26/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 lisää: Estee Lauderin hinta ainakin Sokoksella 65 € ja purkissa 50 ml. On riittoisaa eli pieni nokare riittää kasvoille ja kaulalle.

Vierailija
27/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aco age delay day spf50.

On hyvä ja edullinen, apteekista ostin. Ya monesti kampanjoi - 24%, silloin täytän varastoa. Yllätyin miten hyvä tuote.

Vierailija
28/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ ja ryppyinen?

Niin?

N42.

Siis rasvoittuuko ihosi myös? Käytätkö meikkiä? Jos kyseessä pintakuiva, rasvoittuva iho niin pähkinänkuoressa hellävarainen puhdistus ja niin pirusti vesikosteutta ihoon alkaen suihkutettavasta kasvovedestä, jota munkin pintakuiva iho imee itseensä varsinkin talvella kuin sieni.

Mitä kasvovoidetta suosittelet senkaltaiselle iholle?

Vierailija
29/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
30/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

L300 Hyaluronic Renewal kasvovoide on ihan paras. Hyvin imeytyvä, miltei tuoksuton. Myydään ihan Citymarketissa.

Vierailija
31/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

CeraVe voiteet. Isot koot, purkissa paksumpaa ja pumppupullossa juoksevampaa. Itse käytän kasvoilla purkki versiota iltaisin yhdessä retinol-seemurin kanssa ja hyvin imeytyy. Löytyy kyllä eri ihotyypeille rasvaisesta sekaihosta erittäin kuivalle iholle. Ei tuki huokosia, hajusteettomia ja sisältävät keramideja ja hyaluroonihappoa eli hoitaviakin, edullisia ja todella riittoisia. Saa niin netistä kuin apteekeistakin.

Päivisin oma suosikkini on The Ordinaryn Natural Moisturizing Factors + HA voidetta. Tämä on myös hyvin kosteuttava mutta kevyempi, kivempi kun tän päälle tulee kuitenkin vielä aurinkovoide. Kallis ei ole tämäkään, kun tätä ei tarvitse paljoa laittaa. Ihotautilääkäri on suositellut minulle näitä molempia (koska ruusufinni ja iho ärtyy helposti eikä siedä liiasta kemikaalimäärästä). Kumpaakin käyttänyt jo vuosia ja iho tykkää. Kannattaa "satsata" myös putsariin ja muistaa alkoholiton kasvovesi.

Vierailija
32/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

a creme 12e kestää kuukausia

Vierailija
33/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ ja ryppyinen?

Niin?

N42.

Minä en ole kumpaakaan, kun hoidan ihoani hyvin (luonnonkosmetiikalla).

Iltaisin kaksoispuhdistus öljyllä (Patyka) ja hellävaraisella geelillä (Urtekram), puhdistuksen jälkeen suihkutettavaa kasvovettä (Olivia Klein), kirkastavaa seerumia (Unna) ja kasvoöljyä (Madara).

Aamuisin puhdistus hellävaraisella geelillä (Urtekram), puhdistuksen jälkeen suihkutettavaa kasvovettä (Olivia Klein), hyaluronihapposeerumia (Madara) ja kosteusvoidetta (Frantsila).

Viikottain entsyymi- tai aha-kuorinta (flow/madara) ja kosteuttava naamio. Ja tietysti aamuin illoin silmänympärysvoiteet.

Vierailija
34/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä "rasvalla" et saa ihoa kosteutettua, koska ihosi kaipaa kosteutta eikä rasvaa.

Vierailija
35/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ ja ryppyinen?

Kyllä. Onko siinä jotain ihmeellistä?

-ap

Ikääntyväksi ihoksi sanotaan 45+ ihoa.

Sinulla on varmaan ennenaikaisesti vanhentunut iho sitten.

Vierailija
36/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma toimii erinomaisesti.

Vierailija
37/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepanthen EMULSIO, ei siis se paksumpi voide. Emulsio on lähes vetistä.

Vierailija
38/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avene cold cream. Kallis, mutta riittoisa.

Vierailija
39/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy. Tälle tulee taas alapeukkuja, mutta kannattaa oikeasti kokeilla. Siihen loppui näpyt, eikä sisällä mitään myrkkyjä, voit vaikka syödä sitä. Riittää, kun laittaa suihkun jälkeen. Ilmaista verrattuna kemiallisiin naamarasvoihin. Purkki ei lopu ikinä, mutta onneksi sitä voi käyttää kaikkeen muuhunkin. Kulmakarvojen alle tai muuten liian lähelle silmiä ei kannata laittaa. Ei siitäkään muuta haittaa ole, mutta sulaessaan öljy valuu silmiin eikä se tunnu kivalta. Mulla ollut varmaan jo 10 vuotta käytössä, enkä harkitsekaan enää muuta. Joskus reissussa tullut käytettyä jotain tavallista ja hyi, mitä jankkeja ne on, eikä ihokaan tykkää.

Vierailija
40/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen Bellavita on aivan hyvä. 

Mutta se on aika paksua ja sitä ei saa käyttää, jos ulkona on aurinkoa. Laitan sitä pilvisellä säällä yövoiteeksi kuuriluontoisesti.

Bepanthen emulsio on päivittäinen perusvoiteeni. Se kosteuttaa, rauhoittaa ja on niin ohutta, että ei tee finnejä ja lisäksi se ei sisällä silikoneja, eikä tuli ihohuokosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi