Kosteuttava, mutta ei liian raskas kasvorasva yli 4-kymppiselle iholle?
Etsinnässä on uusi kasvorasva. Iho on yli 4-kymppinen, ohut, ryppyinen. Kasvorasvan tulisi kosteuttaa syvältä, muttei tukkia ihoa rasvaisuudellaan.
Mitä edullisempi, aina sen parempi.
Suosituksia?
Kommentit (60)
Hikoilu on paras kosteuttaja joka iässä.
Clinique Moisture Surge 100H geelivoide.
Aco anti age seerumi
Aco face mist päivän mittaan
Yöksi Aco anti age voide joko norm tai kuivan ihon, riippuu kuinka kuiva on
Tuossa tulee vitamiinit, kosteutus ja hoitavat osuudet iholle
Käytän jotain seerumia tai hoitovettä ja päälle kasvoöljyä sitomaan kosteutta. Apteekin Xylidermkin käy.
Itse käytän joko Vitalista tai Nivea Cremeä. Ei ainakaan minulla ole tukkinut ihoa.
Ceraven voidetta käytän, sitä mikä on kuivalle ja erittäin kuivalle iholle. Kuivuudestahan ne rypyt vielä tässä iässä johtuu. En huomaa mitään eroa 200e kasvorasvoihin ja retinolin ja hyaluronihapon kanssa läträämiseen. Ostin sellaisen lähes 500g purnukan ja kestää pitkään. Hyvä tuote on myös niiden puhdistusaine ja kasvovesi. Kesällä spf 50 aurinkovoide päälle. Ei ikääntymistä rasvoilla estetä. Säästä puukkoon rasvarahat sitten myöhemmälle iälle jos jotain nostaa haluat.
Garnier Skin Active kosteuttava päivävoide 50ml Botanical Aloe Vera. Välillä voi ottaa toisen voiteen.
Vichy on hyvä. Mä käytän niitä.
53v.
Vierailija kirjoitti:
40+ ja ryppyinen?
Niin?
Mä olen ryppyinen ja näppyinen.
N42.
Vierailija kirjoitti:
40+ ja ryppyinen?
Kyllä. Onko siinä jotain ihmeellistä?
-ap
Apteekin Aqualan Duo. Ei ole kallista, ja myydään myös pienessä tuubissa niin voi kokeilla ennen isomman ostoa.
Suosittelen seerumeita, joissa hyalyronihappoa.
Olen tykännyt Madaran deep moisture- sarjan tuotteista, itselläni käytössä yövoide. Yksi ainoastaan voiteista, joka toimii kuivalla 50+ ihollani.