Mitä viedä tuparilahjaksi eronneelle 50-vuotiaalle miehelle?
Asiallinen lahja siis, paikalla on myös miehen vanhemmat.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Lp levy. No voman no cry
Eli Bob Marleyn and the Wailors albumi. On muuten loistava mutta tykkäävätkö kaikki Jamaikkalaisesta reggaesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ajattelin nyt lähinnä mitä mies voisi tarvita talouden pyörittämiseen. Melkein kaikki irtaimisto jäi vaimolle. Toki voisi olla ihan vaan jotain piristävää. Ei ehkä alkoholia kuitenkaan, sitä on ymmärtääkseni mennyt viime aikoina vähän liikaakin suruun.
Ap
Mukeja, miehillä ei ole koskaan mukeja
Outo yleistys.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ajattelin nyt lähinnä mitä mies voisi tarvita talouden pyörittämiseen. Melkein kaikki irtaimisto jäi vaimolle. Toki voisi olla ihan vaan jotain piristävää. Ei ehkä alkoholia kuitenkaan, sitä on ymmärtääkseni mennyt viime aikoina vähän liikaakin suruun.
Ap
No siten se lahjakortti Ikeaan. Sieltä ei saa ku marjamehua
AP, viisikymppisiä miehiä on joka lähtöön. Joukko on tavattoman kirjava. On vaikea keksiä mitään geneeristä, yleisesti sopivaa lahjaa paitsi konjakkipullo tai vastaava. Sekään ei sovi kaikille.
Kaikki riippuu miehestä, sinun roolistasi miehen elämässä, ja lahjabudjetistasi.
No joo- mä oon juuri eronnut viiskymppinen mies.
Aina voi antaa lahjaksi kirjan, jota ei lueta, juoman jota ei juoda, mutta jos joku vieras sanoisi, että voin antaa Sinulle aikaa: tehdään jotain yhdessä, vietetään aikaa kimpassa.
Silikoninenperspillu, joka huokailee oh daddy aah daddyy, kun sitä panee ja liukkari.
Vierailija kirjoitti:
Liput Coldplayn keikalle jonkun hottiksen kanssa. Eiköhän toi osaa itse ostaa padat ja pannut.
Kyllä varmaan osaa ostaa ne keikkaliput myös. Ei kait kyse ole siitä osaako vai ei.
Jos tiedät että mitä mies harrastaa, vie jotain harrastukseen liittyvää. Ne ilahduttaa eniten.
Vie hyvä ruisleipä ja suolaa. Se on perinteistä kun mennään jonkun uuteen kotiin ekaa kertaa. Jos tuntuu liian vähältä, osta joku kori, täytä se leivän ja suolan lisäksi parilla nätillä keittiöpyyhkeellä, patakintailla, räteillä, kaikella semmosella käytännön pikkusälällä mitä nyt ihminen kotona tarvitsee. Keittiö on tilana neutraali, makkarin ja vessan varustelut jättäisin sellaisiin kertoihin kun vahemmat eivät ole paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Saippuaa, shampoota ja tiskiainetta.
Tiskiaine on kyllä aika arkinen. Voihan olla että miehellä on lyhyt tukka ja parin euron shampoo riittää, ja ei arvosta niitä pulloja.
Ei 50v enää mitään tuparilahjoja kaipaa. Vie viinipullo joka tavallista kylässäkäymisviiniä vähän parempi.
Tai viherkasvi jos välttämättä jotain haluat antaa.
Vierailija kirjoitti:
Kattila, kapusta ja paistinpannu. Kattilaan jotain perusmausteita ja herkkuja.
Hapankaali on venäjäksi kapusta
Verkkosukat ja sukkanauhaliivit. Sun päälle pakattuina
Vierailija kirjoitti:
Ei 50v enää mitään tuparilahjoja kaipaa. Vie viinipullo joka tavallista kylässäkäymisviiniä vähän parempi.
Tai viherkasvi jos välttämättä jotain haluat antaa.
No siis, tämähän on ilmeisesti lähtenyt tyhjin käsin edellisestä kodista. Silloin kaipaa kaikenlaista.
Kunnon rautainen paistinpannu ja kilon T-luupihvi sinne sisään.
Mä sain ystävältä tuparikassin jossa oli kaikkea tarpeellista käyttötavaraa. Siis vessapaperia, kaunis käsisaippua, kahvia, laminaatinpesuainetta, herkkuja ja muuta vastaavaa. Ei siis haitannut jos jotain jo ennestään oli kun kaikki tuli kuitenkin aikanaan käyttöön (eikä jäänyt kaapin perällä mitään turhana). Ei ehkä kaikkein hienostunein lahja, mutta itse arvostin sen käytännöllisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain ystävältä tuparikassin jossa oli kaikkea tarpeellista käyttötavaraa. Siis vessapaperia, kaunis käsisaippua, kahvia, laminaatinpesuainetta, herkkuja ja muuta vastaavaa. Ei siis haitannut jos jotain jo ennestään oli kun kaikki tuli kuitenkin aikanaan käyttöön (eikä jäänyt kaapin perällä mitään turhana). Ei ehkä kaikkein hienostunein lahja, mutta itse arvostin sen käytännöllisyyttä.
Minä olisin kyllä jättänyt ainakin vessapaperin pois.
Vie sille semmone kori missä on
wc paperi
talouspaperi
kahvi tai tee
sokeri/hunaja
hyla maito (säilyy)hernekeitto
sinappi
tonnikala
puurohiutale
joku hillo
ohukaispussi
ja pari bissee