Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä viedä tuparilahjaksi eronneelle 50-vuotiaalle miehelle?

Vierailija
31.07.2023 |

Asiallinen lahja siis, paikalla on myös miehen vanhemmat.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ajattelin nyt lähinnä mitä mies voisi tarvita talouden pyörittämiseen. Melkein kaikki irtaimisto jäi vaimolle. Toki voisi olla ihan vaan jotain piristävää. Ei ehkä alkoholia kuitenkaan, sitä on ymmärtääkseni mennyt viime aikoina vähän liikaakin suruun.

Ap

Mukeja, miehillä ei ole koskaan mukeja

Vierailija
42/60 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lp levy. No voman no cry

Eli Bob Marleyn and the Wailors albumi. On muuten loistava mutta tykkäävätkö kaikki Jamaikkalaisesta reggaesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ajattelin nyt lähinnä mitä mies voisi tarvita talouden pyörittämiseen. Melkein kaikki irtaimisto jäi vaimolle. Toki voisi olla ihan vaan jotain piristävää. Ei ehkä alkoholia kuitenkaan, sitä on ymmärtääkseni mennyt viime aikoina vähän liikaakin suruun.

Ap

Mukeja, miehillä ei ole koskaan mukeja

Outo yleistys.

Vierailija
44/60 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No siten se lahjakortti Ikeaan. Sieltä ei saa ku marjamehua

Vierailija
45/60 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, viisikymppisiä miehiä on joka lähtöön. Joukko on tavattoman kirjava. On vaikea keksiä mitään geneeristä, yleisesti sopivaa lahjaa paitsi konjakkipullo tai vastaava. Sekään ei sovi kaikille.

Kaikki riippuu miehestä, sinun roolistasi miehen elämässä, ja lahjabudjetistasi.

Vierailija
46/60 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo- mä oon juuri eronnut viiskymppinen mies. 

Aina voi antaa lahjaksi kirjan, jota ei lueta, juoman jota ei juoda, mutta jos joku vieras sanoisi, että voin antaa Sinulle aikaa: tehdään jotain yhdessä, vietetään aikaa kimpassa.

Vierailija
47/60 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoninenperspillu, joka huokailee oh daddy aah daddyy, kun sitä panee ja liukkari.

Vierailija
48/60 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liput Coldplayn keikalle jonkun hottiksen kanssa. Eiköhän toi osaa itse ostaa padat ja pannut.

Kyllä varmaan osaa ostaa ne keikkaliput myös. Ei kait kyse ole siitä osaako vai ei.

Vierailija
49/60 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät että mitä mies harrastaa, vie jotain harrastukseen liittyvää. Ne ilahduttaa eniten.

Vierailija
50/60 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie hyvä ruisleipä ja suolaa. Se on perinteistä kun mennään jonkun uuteen kotiin ekaa kertaa. Jos tuntuu liian vähältä, osta joku kori, täytä se leivän ja suolan lisäksi parilla nätillä keittiöpyyhkeellä, patakintailla, räteillä, kaikella semmosella käytännön pikkusälällä mitä nyt ihminen kotona tarvitsee. Keittiö on tilana neutraali, makkarin ja vessan varustelut jättäisin sellaisiin kertoihin kun vahemmat eivät ole paikalla.

Vierailija
51/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saippuaa, shampoota ja tiskiainetta.

Tiskiaine on kyllä aika arkinen. Voihan olla että miehellä on lyhyt tukka ja parin euron shampoo riittää, ja ei arvosta niitä pulloja.

Vierailija
52/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 50v enää mitään tuparilahjoja kaipaa. Vie viinipullo joka tavallista kylässäkäymisviiniä vähän parempi.

Tai viherkasvi jos välttämättä jotain haluat antaa.

Vierailija
53/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattila, kapusta ja paistinpannu. Kattilaan jotain perusmausteita ja herkkuja.

Hapankaali on venäjäksi kapusta

Vierailija
54/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkosukat ja sukkanauhaliivit. Sun päälle pakattuina

Vierailija
55/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 50v enää mitään tuparilahjoja kaipaa. Vie viinipullo joka tavallista kylässäkäymisviiniä vähän parempi.

Tai viherkasvi jos välttämättä jotain haluat antaa.

No siis, tämähän on ilmeisesti lähtenyt tyhjin käsin edellisestä kodista. Silloin kaipaa kaikenlaista.

Vierailija
56/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon rautainen paistinpannu ja kilon T-luupihvi sinne sisään.

Vierailija
57/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ystävältä tuparikassin jossa oli kaikkea tarpeellista käyttötavaraa. Siis vessapaperia, kaunis käsisaippua, kahvia, laminaatinpesuainetta, herkkuja ja muuta vastaavaa. Ei siis haitannut jos jotain jo ennestään oli kun kaikki tuli kuitenkin aikanaan käyttöön (eikä jäänyt kaapin perällä mitään turhana). Ei ehkä kaikkein hienostunein lahja, mutta itse arvostin sen käytännöllisyyttä.

Vierailija
58/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain ystävältä tuparikassin jossa oli kaikkea tarpeellista käyttötavaraa. Siis vessapaperia, kaunis käsisaippua, kahvia, laminaatinpesuainetta, herkkuja ja muuta vastaavaa. Ei siis haitannut jos jotain jo ennestään oli kun kaikki tuli kuitenkin aikanaan käyttöön (eikä jäänyt kaapin perällä mitään turhana). Ei ehkä kaikkein hienostunein lahja, mutta itse arvostin sen käytännöllisyyttä.

Minä olisin kyllä jättänyt ainakin vessapaperin pois. 

Vierailija
59/60 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie sille semmone kori missä on

wc paperi

talouspaperi

kahvi tai tee

sokeri/hunaja

hyla maito (säilyy)hernekeitto

sinappi

tonnikala