Kumpi on kahvissa terveellisempää, lehmänmaito vai ikaffe?
Kommentit (14)
Lehmänmaito tai kerma tietty. Se on sentään luonnontuote, kauraliemi on täynnä lisäaineita ja maistuu kuselle.
Hampaille lehmänmaito, se ei aiheuta happohyökkäystä samoin kuin nuo kasvi"maidot".
Muuten en ota kantaa, kun juon kahvini itse mustana.
Lehmänmaito, mielellään täysin käsittelemätön suoraan maatilalta saatu.
Itse juon iKaffen kanssa, terveellisyydestä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Itse juon iKaffen kanssa, terveellisyydestä en tiedä.
Luotan enemmän lehmiini kuin johonkin kemistiin.
Kuohukerma on mun valinta. Terveellisyyttä etsin muualta.
Kannattaa tukea kotimaista maidontuotantoa, mistä muuten saadaan viilit, jogurtit, kermat, juustot.
Vierailija kirjoitti:
Lehmänmaito tai kerma tietty. Se on sentään luonnontuote, kauraliemi on täynnä lisäaineita ja maistuu kuselle.
Juu kaura ei oo luonnon tuote :DD Saatanan tyhmä juntti
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tukea kotimaista maidontuotantoa, mistä muuten saadaan viilit, jogurtit, kermat, juustot.
Miksei kotimaista kaurantuotantoa?
Vierailija kirjoitti:
Ei helevetin vammane paska :D Perus kaurajuoma ei eroa valmistustavaltaan mehusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helevetin vammane paska :D Perus kaurajuoma ei eroa valmistustavaltaan mehusta
Saa kyllä aika kemisti olla jos mehua tekee! Itse ostan omani kaupasta ,,,
Lehmän maidossa on proteiinia, hiilihydraattia ja rasvaa, se on koostumukseltaan tasapainoista ravintoa. Kauramaidossa on lähinnä hiilihydraatteja. Määrällisesti maitoa tms. menee niin vähän kahviin, että laadulla tuskin on terveydelle merkitystä.
Minusta kauramaito on pahaa kahvissa, juon mustana tai jätän juomatta, jos muuta ei ole tarjolla. Rasvaton maitokin on aika kamalaa. Suomalainen vaalea kahvi on oikeastaan parasta kermatilkan kanssa. Espressopohjaisiin sopii täysmaito tai kevytmaitokin.
En tiedä, mutta maultaan parempaa on Ikaffe. Kannattaa kokeilla, vaikka ei olisi kasvissyöjä, itsekään en ole, ainakaan vielä.