Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS:n seksikysely - onko vastaaminen anonyymiä?

Vierailija
31.07.2023 |

Ilta-Sanomat siis järjestää taas Suuren Seksikyselyn sivuillaan. Olisi kiva vastata tuohon "tutkimukseen", mutta vastaaminen onnistuu ainoastaan google-tilin kautta... eli siis onko se silloin anonyymiä? Voivatko toimittajat nähdä kuka on vastannut mitäkin?
Kysymykset ovat kuitenkin varsin henkilökohtaisia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi vastata kyselyyn?

Vierailija
2/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läpällä / Koska mulla on jotain sanottavaa / Koska haluan nähdä pääseekö mun kokemukset lehteen / Koska olen pervo / Mitähittoasesullekuuluu

Eikö kukaan nyt osaa vastata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läpällä / Koska mulla on jotain sanottavaa / Koska haluan nähdä pääseekö mun kokemukset lehteen / Koska olen pervo / Mitähittoasesullekuuluu

Eikö kukaan nyt osaa vastata?

Sitten vastaat sen googletilisi kautta. Hyvin yksinkertaista.

Miten tyhmiä ihmisiä voikaan olla olemassa?

Vierailija
4/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa incognito-ikkunassa tai sellaisella selaimella, jolla et ole kirjautunut Google-tiliin, niin ei se kysele tiliä vastaamiseksi.

Vierailija
5/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Avaa incognito-ikkunassa tai sellaisella selaimella, jolla et ole kirjautunut Google-tiliin, niin ei se kysele tiliä vastaamiseksi.

Ei se anna tehdä niin. Pitää olla google-tili(n kautta kirjautunut), että pääsee vastaamaan. Mutta siis näkevätkö ne toimittajat henkilöllisyydet ja kuka on vastaillut mitäkin?

Vierailija
6/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

Ei se anna tehdä niin. Pitää olla google-tili(n kautta kirjautunut), että pääsee vastaamaan. Mutta siis näkevätkö ne toimittajat henkilöllisyydet ja kuka on vastaillut mitäkin?

Kyllä. Kahvihuoneen senälle tulostetaan parhaat yhteystiedoin.

Vierailija
7/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ne sun seksitapasi täällä ihan anonyyminä. Kyllä on kova himo päästä kertomaan omat perversionsa. Seisooko sulla?

Vierailija
8/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ne sun seksitapasi täällä ihan anonyyminä. Kyllä on kova himo päästä kertomaan omat perversionsa. Seisooko sulla?

Miksi täällä on palsta täynnä pahantuulisia, huonosti käyttäytyviä ja keskenkasvuisia nulikoita? Kukaan ei ole vielä vastannut ap:n kysymykseen asiallisesti. Ihme touhua, luulisi että tämä on aikuisten palsta. Hävetkää!

Vierailija
9/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä on palsta täynnä pahantuulisia, huonosti käyttäytyviä ja keskenkasvuisia nulikoita? Kukaan ei ole vielä vastannut ap:n kysymykseen asiallisesti. Ihme touhua, luulisi että tämä on aikuisten palsta. Hävetkää!

Mitäpä, jos se ap nyt vaan vastaisi siihen kyselyyn. Jos kerran on niin kova tarve päästä ääneen. Jos pelottaa yksityisyys, olkoot vastaamatta.

Olisko aloitus mielestäsi muuten asiallinen?

Vierailija
10/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Mä oon vastailla noihin eikä oo ikinä tarvinnut mitään tilejä eikä kirjautua. S.posti ainoa tieto minkä oon laittanut. Onkohan se muuttunut. Pitää mennä koittaa.

Vierailija
11/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kävin vastaa. Ei tarvinnut kirjautua. Ja tiedoksi laitoin ikä sukupuoli ja paikkakunta. Niinku ennenkin. Siinä luki alussa, kirjaudu sisään googletiliin JOS haluat tallentaa kyselyn.

Vierailija
12/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi ja sähköposti jota käyttänyt tilin kanssa luultavimmin on saatavilla, toki ei niitä välttämättä käytetty ole. On kuitenkin mahdollista, että vastaukset tallennetaan käyttäjätietojen alle. Pysyt melko anonyyminä tekemällä jonkun huuhaa google tilin.

Vierailija
13/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

Minä vastasin eri selaimella. Sama homma on suurimmassa osassa google formsilla tehdyistä kyselyistä, eli se haluas käyttää tiliä mikäli kirjautumistiedot löytyvät, mutta pakollista ei ole kirjautu. Se mitä tuloksissa näkyy, riippuu toki kyselyn toteutuksesta, mutta oletuksena sähköposti- ja nimitieto varmaankin menee mukana, jos kirjautineena tuon täyttää. Ilta-Sanomat tuskin tietoa minnekään levittää, mutta toki voivar ehkä pyytää haastatteluun tms.