Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhannet työssäolevat ovat työkkärin asiakkaana turhaan!!!!!

Vierailija
31.07.2023 |

Työttömänä toivoisin, että työkkäri palvelisi meitä työttömiä. Heidän asiakkaaksi pääsee kuka vain, joten osa täysin työllistetyistä roikkuu työkkärin asiakkaana. Eikös tällainen ole täysin väärin? Me työttömäthän tarvitaan työkkärin apua eniten ja sitten näillä menee aikaa näihin työssä jo oleviin.

Miksi joku ei päätä vuosia työssä olleena työnhakuaan edes silloin kun siihen ei ole tarvetta. Yhteiskunta joutuu maksamaan siitäkin, että nämä kuormittavat ylityöllistettyjä virkailijoita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä olla työkkärin asiakkaana, jos ei osallitu niiden pilipalikursseille ja töitä on.

Vierailija
2/6 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se työkkäri oikeasti työn saannissa auta. Itse olen saanut kaikki työpaikkani ilman tuota turhaa toimistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko olla työkkärin listoilla koska muuten en saisi soviteltua päivärahaa. Olen siis osa-aika työssä josta palkka on niin pieni että saan tukea lisäksi. En haluaisi olla työkkärin listoilla ja muka hakea kokoaika työtä, koska terveyteni ei kestä kokoaika työn tekemistä, mutta pakko mikä pakko.

Vierailija
4/6 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos luovuttaisiin koko työkkäristä ja otetaan käyttöön kansalaispalkka, silloin kaikki saisivat sen perustoimeentulon automaattisesti eikä tarvitsisi kiistellä kuka saa olla työkkärin asiakas. Kukaan tervejärkinenhän sen asiakas ei vapaaehtoisesti haluaisi olla.

Vierailija
5/6 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos luovuttaisiin koko työkkäristä ja otetaan käyttöön kansalaispalkka, silloin kaikki saisivat sen perustoimeentulon automaattisesti eikä tarvitsisi kiistellä kuka saa olla työkkärin asiakas. Kukaan tervejärkinenhän sen asiakas ei vapaaehtoisesti haluaisi olla.

Kyllä. Tälle ääni!

Vierailija
6/6 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten varmistettaisiin, että kansalaispalkalla tulee jotenkin toimeen isoissa kaupungeissa mutta ei kuitenkaan elä herroiksi jossain Kainuun peräkylällä?