Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimin tällä hetkellä yrittäjänä ja samalla etsin uutta työpaikkaa - ja olen helpottunut kun lomat ovat ohi - kohtalotovereita?

Vierailija
31.07.2023 |

Eli saan nyt elantoni yrittäjänä toimimisesta. Omalla alallani heinäkuussa ei tapahdu mitään kun asiakasyrityksissä kaikki ovat lomalla. Kun kuitenkin omat kulut jatkuvasti juoksevat enkä ole vielä ehtinyt säästää tarpeeksi, niin on jotenkin ahdistavaa kun mitään palkallista lomaa ei ole, kaikki laskut pitää silti maksaa mutta tuloja ei myöskään ole eikä mitään voi tehdä niiden saamiseksi koska ne kaikki asiakkaat vain kertovat jo kesäkuussa, että palataan asioihin elokuussa.

Samalla etsin työpaikkaa, eli paluuta takaisin palkansaajaksi yrittäjästä. Olen vain ehkä vähän liian väsynyt tähän jatkuvaan tulojen epävarmuuteen yrittäjänä. Kun menee hyvin niin se on loistavaa mutta on jatkuva epävarmuus toisin kuin palkansaajana. Mutta siinäkään ei ole voinut edistää asioita oikein mitenkään heinäkuussa kun sielläkin yritykset kertoivat jo kesäkuussa, että rekryprosessit laitetaan lomien takia tauolle elokuuhun asti.

Joten vaikka olen kuinka paljon yrittänyt rentoutua ja nauttia kesästä, niin on se ollut vähän ahdistavaa kun taloudellinen epävarmuus pyörii mielessä eikä voi toimia sen ratkaisemiseksi.

Onko muita yrittäjiä tms. joilla yhtään samoja kokemuksia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla