Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuinen epäonni osunut kohdalleni

Vierailija
30.07.2023 |

En oikein ymmärrä miten elämäni voikaan olla niin epäonnista. Olisiko liikaa pyydetty, että edes joskus onnistuisi elämässään niinkuin on suunnitellut? Työllistymisen kanssa oli suuria haasteita, kumppanin löytäminen on silkka mahdottomuus, ja jos on säästänyt rahaa jotain asiaa tai reissua varten niin aina menee jotain sellaista rikki, että saa heittää suunnitelmille hyvästit.

Mutta eipä se mitään, kärvistellään eteenpäin ja toivotaan, että aurinko paistaa joskus risukasaankin. Minun kohdallani se risukasakin varmaan syttyy palamaan...

Terveisin Naispelko30

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähdetään spekuloimaan niin voihan olla että ns maailmankaikkeus tai jokin mikälie yliluonnollinen järjestys pelaa niin, että saat mitä uskot ansaitsevasi ja ikään kuin itse luot sen. Sinusta on aina välittynyt jokin semmoinen valtava epäluottamus elämää kohtaan.

Olen joskus pohtinut vähän tämän kaltaista. Tunnistan itsessäni sen, että ajattelen asioiden epäonnistuvan jo etukäteen. Mutta toisaalta taas monestikin lähden asioihin täynnä intoa ja varmuutta onnistumisesta, mutta lopulta petyn karvaasti. Eihän kenenkään elämä kai ruusuilla tanssimista ole, mutta kiva olisi joskus onnistua ja pärjätä niin, että voisi taputtaa itseään olalle.

Terveisin Naispelko30

Mun kokemus on se että noin se juuri menee kun on sisäinen ajatus että en ansaitse sitä. Tuo yhdistelmä jossa on into + sisäinen epäluottamus tuottaa pomminvarmasti märän rätin naamaan. Ja vieläpä raivostuttavan näyttävillä ja kummallisilla tavoilla. En ole muuta keinoa keksinyt kuin pitää tämä asia aina mielessä. ÄLÄ innostu niin että valtava innostusenergia yhdistettynä sisäiseen sabotaasitoimistoon tuottaa valtavaenergisen pettymyksen. Tasaisesti ja varmasti pitää edetä ja varovasti....

Minä olen kans päätynyt jotakuinkin samaan johtopäätökseen.

Eri, keski-ikäinen nainen, jolla välillä jotkut, monetkin jutut onnistuu ja ne tärkeimmät ei koskaan

Vierailija
22/34 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon että kun tarpeeksi monta ihmistä toivoo sulle hyvää, niin jotain hyvää tapahtuu.

Siksi toivonkin että saavuttaisit jonkun asian mistä haaveilet. Onnen peukut nostan pystyyn.

Ei minulla edes kovin suuria haaveita ole. Ne perhehaaveet olen haudannut, ja olen ehkäpä jokseenkin iloinenkin siitä, että ei ole ketään huolehdittavana oman itseni lisäksi. Siinäkin on välillä liikaa. Kunhan vaan saavuttaisi harrastuksissa jne. niitä hyviä juttuja.

Terveisin Naispelko30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele, olet työtön.

Vierailija
24/34 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana epäonni sisältää myös sanan onni

Joten se onni ei ole kaukana

Vierailija
25/34 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana epäonni sisältää myös sanan onni

Joten se onni ei ole kaukana

Epäonni on onnen käänteinen muoto? Niinhän sitä sanotaan, että vastoinkäyminen on myös mahdollisuus...

Vierailija
26/34 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vähän iäkkäämpi. En siedä millään valittajia. Suurin osa ystävistäni ajattelee, että minulla on ollut elämässäni pelkkää onnea. Niin ei kuitenkaan ole. Olen oppinut kiittämään vaikeuksistakin ja olen tyytyväinen elämääni.

Muutama esimerkki.

Asunto on oma ja velaton. Hyvällä paikalla. Velaton auto. Raitis mies. Työelämässä kohtalaisen hyvä asema. Ei mökkiä. Rahat riittää, kun ei haaskata. Kaikki hyvin. Eikö niin.

Tämä on kuitenkin ajattelun tulos. Vuosia sitten ajattelin negatiivisesti. Se meni suunnilleen näin.

Asunto on täällä vuokratalojen keskellä. Remonttia pitäisi tehdä, mutta ei jakseta. Mökki oli, mutta jouduttiin myymään, että saa triin asunto maksettua. Auto on vanha rämä. Vali, väli, väli.. Elämä ei ole täydellistä, mutta ihanaa.

Vierailija
27/34 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei pitkästä aikaa!

Mutta niin. Itse olen jo vanhempi eikä se työllistyminen onnistunut, suhteet kaatuvat kaikkeen paskaan jne. Ei voi oikeasti kuin yrittää jaksaa päivä kerrallaan ja odottaa loppua.

Mä en usko että sulle se kumppanin löytäminen kuitenkaan on mahdotonta kun vaan peloistasi luovut.

Aika toivoton minun haaveeni parisuhteesta on, mutta eipä se oikeastaan enää edes niin pahasti haittaa. Enempi harmittaa se, että on niin haasteellista olla onnellinen elämässään muillakaan osa-alueilla jatkuvien epäonnisten sattumusten vuoksi.

Terveisin Naispelko30

Toi vätystely ei ole huonoa onnea. Mutta äidin kanssa asuen työttömänä ja kouluttamattomana pitäisi kuitenkin nainen löytyä?

Mene poika kouluun, hanki oma asunto ja sitten työpaikka. Ei ne tuurilla ole muillekaan tulleet, itse pitää vaivautua.

Löytyy minulta useampikin koulutus, en asu porukoiden nurkissa, ja olen jopa ihan töissä käyvä veronmaksajakin.

Aika paljon piti vaivautua, että lopulta sai töitä ja elämänsä jollain tavoin uomiinsa. Paljon minulle mainostettiin jo silloin aikanaan miten pitää olla oma asunto, työpaikka jne. että kelpaa. Noh, nyt on työpaikkaa, asuntoa, autoa jne. Ainoa asia mikä muuttui on se, että on vain entistä yksinäisempi asunnossaan.

Terveisin Naispelko30

Viestini ei ole tarkoitus olla ilkeä, vaan ihan oikeasti toivon että tästä on jotain apua.

Sinulla on moni asia ihan hyvin mikäli sinulla on jo asunto, työpaikka ja auto. Keskity välistä ajattelemaan tuota. Epäonni esim. rahallisissa vastoinkäymisissä on normaalia kaikille. Aina välistä tulee yllättäviä asioita, jotka vievät säästettyjä rahoja. Tuostakaan ei kannata masentua, tuo on vaan elämää. Varaa siis yllätyksille rahaa ja laske haaveilun tasoa siihen, mikä todennäköisesti lähiaikoina saavutat.

Kamalinta on syyttää epäonnistumisista huonoa tuuria. Tuohon ei voi vaikuttaa, jolloin kyllähän silloin masentuu. Moniin asioihin voi kuitenkin vaikuttaa. Mikäli sinulla on haasteita esimerkiksi parisuhteen saamisessa, ala miettimään miten voisit pikkuhiljaa tehdä itsestäsi paremman ihmisen kumppaneiden näkökulmasta. Sinnikkäällä itsensä kehittämisellä varmasti saat kehitettyä itsestäsi sellaisen persoonan, mihin olet itse tyytyväinen ja monet muut.

Vierailija
28/34 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa valittaminen ja kiittäkää epäonnestakin. Siinä tehokeino .

Vierailija
29/34 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot vasta 30 vuotta! Sulla on hyvin aikaa löytää nainen ja perustaa perhe. Tsemppiä!

Vierailija
30/34 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot vasta 30 vuotta! Sulla on hyvin aikaa löytää nainen ja perustaa perhe. Tsemppiä!

Vasta ja vasta. Onhan sitä aikaa tietysti löytää nainen, mutta onko naisella tai minulla kärsivällisyyttä alkaa opetella mitään seurustelu- tai seksihommia. Olen kuitenkin sen 15 vuotta jäljessä näissä asioissa ns. normaalia kehitystä. Koko seurustelupaketti tuntuu suorastaan pelottavalta ja ahdistavalta. Mielestäni on nolompaa myöntää toiselle, että on kokematon näissä asioissa kuin, että olisi kuolemaansa asti seksuaalisesti kokematon, mutta asiasta ei tarvitsisi ääneen puhua.

Terveisin Naispelko30

Vierailija
31/34 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mulla oli ennen samaa. Käsittämätön epäonni, vuosi vuoden jälkeen. Päätin perehtyä asiaan ja muuttaa elämän kulun suunnan ja ONNISTUIN siinä.

Ratkaiseva kirja oli Dr Joe Dispenza: :luo itsesi uudelleen

Opettelin ajattelemaan eri tavalla. Ja nyt en puhu mistään nami nami bumtsi bum ajattele iloisia -asenteesta. Vaan puhun kvanttifysiikasta. Kvanttiaallon romahduttamisesta. Asioiden suunnan muuttamisesta erilaisilla tekniikoilla.

T. Työttömästä 10ke/kk tuloihin

Illalla manifestit ja aamulla nyyttikestit? Kas kun kaksoisrakokoe, if u know what i mean.

Vierailija
32/34 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan valaa sinulle uskoa ja toivoa onnistumisiin tulevaisuuteen. Mennyt on mennyttä ja nyt on suunta sinne eteenpäin.

Vierailija
33/34 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta ja vasta. Onhan sitä aikaa tietysti löytää nainen, mutta onko naisella tai minulla kärsivällisyyttä alkaa opetella mitään seurustelu- tai seksihommia. Olen kuitenkin sen 15 vuotta jäljessä näissä asioissa ns. normaalia kehitystä. Koko seurustelupaketti tuntuu suorastaan pelottavalta ja ahdistavalta. Mielestäni on nolompaa myöntää toiselle, että on kokematon näissä asioissa kuin, että olisi kuolemaansa asti seksuaalisesti kokematon, mutta asiasta ei tarvitsisi ääneen puhua.

Terveisin Naispelko30

Olet nyt tilanteessa, jossa sinä voit valita; keksitkö syitä eristäytyä ja epäonnistua vai yritätkö tehdä töitä, jotta tulevaisuutesi olisi mukavampi. Suosittelen kokemuksesta jälkimmäistä.

Naiset ovat ihmisiä, joten kehittyminen ihmisten kanssa toimeentulevaksi auttaa naistenkin kanssa toimimiseen. Nykyaikana ihmiset eivät osaa ottaa kovinkaan hyvin toisia huomioon, vaikka olisivat parisuhteessa. Eli ei sinun tarvitse kauheasti nähdä vaivaa, jotta saavutat ihan keskimääräisen ihmisen tason naisten huomioinnissa. Sama liittyy seksiin. Kun sitä pääsee harjoittamaan, niin aina pitää ottaa sen toisen ihmisen mieltymykset huomioon. Eli et sinä kauhean paljoa takamatkalta lähde muihin sinkkuihin verrattuna. Jollekin naiselle miehen kokemattomuus on myös plussaa, varsinkin jos ollaan hakemassa pidempiaikaista suhdetta. 

Vierailija
34/34 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Naispelko30, ymmärrän, että voit tuntea olosi turhautuneeksi ja pettymysten kasaantuvan. Elämässä voi olla haasteita, mutta älä anna epäonnen määritellä itseäsi. Muista, että vaikeuksien keskelläkin on mahdollista löytää voimaa ja toivoa. Jos tunnet tarvetta jakaa ajatuksiasi tai etsiä apua, harkitse puhumista ammattilaisen kanssa tai läheisten tukiverkoston avulla. Ole rohkea ja pidä huolta itsestäsi. Aurinko voi paistaa risukasallekin, vaikka matka saattaa olla raskas. Terveisin ChatGPT.