Ihastus ärsyttää
Otin ja tykästyin erääseen mieheen. Pidän hänestä, vaikka hän on vähän erikoinen. Vaakatango ei ole ollut ihmeellistä, mutta hän on ensimmäinen intiimi kontakti eroni jälkeen (mikä ei ole ihan tuore juttu). Niin minäkin hänelle. Tietyt asiat yhdistävät meitä, toiset erottavat.
Suhteella/tapailulla on hatara tulevaisuus eikä seuraavasta kerrasta ole tietoa.
Seksiä kuitenkin tekisi mieli ja sitä olisi tyrkyllä nopeasti ja läheltä. Varmasti parempaa ja tyydyttävämpää. Mutta mutta... en seurustele enkä ole luvannut uskollisuutta. Ei tapailumieskään. Silti tuntuu kuin pettäisi, jos lähtisin tuon toisen kanssa.
Sietämätöntä.
Pitäisikö löytää kolmas ja unohtaa molemmat, tai keskittyä ihan muuhun? Olen ollut aika pitkään yksin, ja joutunut selviämään omin voimin vaikeista asioista.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos et ole sopinut tapailumiehen kanssa, että ette tapaa toisia, sä saat panna ihan ketä haluat.
Niin saankin, kuin myös hän. Kyse onkin siitä, että seksiä olisi kiva saada. Kuitenkin tahtoisin panostaa tähän mieheen, jota olen tapaillut, vaikka ns. lihan himot kalvavat.
Ei viitsisi revitellä ja levitellä siellä täällä. Leluja on, mutta eivät ne kokonaan ihmistä korvaa.Entä jos olisitte kolmistaan? Sängyssä ja kimpassa muutenkin. Iltapäivälehtien mukaan se on nykyaikaista ja voimaannuttavaa.
Kuka hullu niihin uskoo...
Itse ainakin toteutan parisuhteissani IL Plus oppeja, olen suhteessa objektiiviseksuaalisena polyamorisena vaippafetissisenä ja orgioissa viihtyvänä OnlyFans -yrittäjänä toisen polysekoamorisen, objektiiviseksuaalisen maksullisen jalkalampun kanssa.
Jännittävää. Minä olen nainen, ja tahdon miehen penistä.
Ap.
Mites sä itse ajattelisit jos olisit tän tapailumiehen sijassa? Mies ajattelisi että ööh, ei tää nyt näytä hyvältä, ööh sängyssäkin surkeaa mutta voisin panna toista välillä kun mitään en ole luvannut...
Toivoisitko rehellisesti eroa ennemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos et ole sopinut tapailumiehen kanssa, että ette tapaa toisia, sä saat panna ihan ketä haluat.
Niin saankin, kuin myös hän. Kyse onkin siitä, että seksiä olisi kiva saada. Kuitenkin tahtoisin panostaa tähän mieheen, jota olen tapaillut, vaikka ns. lihan himot kalvavat.
Ei viitsisi revitellä ja levitellä siellä täällä. Leluja on, mutta eivät ne kokonaan ihmistä korvaa.Entä jos olisitte kolmistaan? Sängyssä ja kimpassa muutenkin. Iltapäivälehtien mukaan se on nykyaikaista ja voimaannuttavaa.
Itse ainakin toteutan parisuhteissani IL Plus oppeja, olen suhteessa objektiiviseksuaalisena polyamorisena vaippafetissisenä ja orgioissa viihtyvänä OnlyFans -yrittäjänä toisen polysekoamorisen, objektiiviseksuaalisen maksullisen jalkalampun kanssa.
Ap.
Et vaan ole voimaantunut vielä riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Mites sä itse ajattelisit jos olisit tän tapailumiehen sijassa? Mies ajattelisi että ööh, ei tää nyt näytä hyvältä, ööh sängyssäkin surkeaa mutta voisin panna toista välillä kun mitään en ole luvannut...
Joo, tämä. Kukaan ei varmaankaan halua olla tuon miehen housuissa.
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä. Ei ole luvattu mitään, vain että nähdään joskus kun se taas sopii. Katsotaan sitten mitä ja kumman luona. Molemmilla on vapaus, ja hänellä elämä jossa ei ole niinkään paljon liikkumatilaa kuin minulla.
Satuin vain kiintymään häneen, eikä se nyt näytä laantumisen merkkejä. Se vähän raastaa.
En ole ensi kertaa ns. pappia kyydissä ja vietin kyllä, eroni käsiteltyäni, myös erohehkuisen sinkkukevään. Seksiä en silti harjoittanut kuin hänen kanssaan. Nyt kun en tiedä koska sitä häneltä saa, voisin hakea sitä muualta.
Olisin voinut jo aiemminkin, mutta annoin olla. Olin silloin juuri tutustunut häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisitko rehellisesti eroa ennemmin?Joo, tämä. Kukaan ei varmaankaan halua olla tuon miehen housuissa.
Ei hän panekaan housut jalassa vaan ilman niitä.
Eikä seksin laatu ole minusta kiinni vaan hänestä. Luulen että järjestely sopii hänelle oikein hyvin, enhän minä nurkilla norkoile tai valita mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisitko rehellisesti eroa ennemmin?En välttämättä. Ei ole luvattu mitään, vain että nähdään joskus kun se taas sopii. Katsotaan sitten mitä ja kumman luona. Molemmilla on vapaus, ja hänellä elämä jossa ei ole niinkään paljon liikkumatilaa kuin minulla.
Satuin vain kiintymään häneen, eikä se nyt näytä laantumisen merkkejä. Se vähän raastaa.
En ole ensi kertaa ns. pappia kyydissä ja vietin kyllä, eroni käsiteltyäni, myös erohehkuisen sinkkukevään. Seksiä en silti harjoittanut kuin hänen kanssaan. Nyt kun en tiedä koska sitä häneltä saa, voisin hakea sitä muualta.
Olisin voinut jo aiemminkin, mutta annoin olla. Olin silloin juuri tutustunut häneen.
No mikset kertoisi etukäteen niin hän saa tehdä oman päätöksensä asian suhteen, että aiot mennä sekstailemaan jonkun toisen kanssa? Sua ei sattuisi jos olisit hänen sijassaan ja asia tulisi myöhemmin ilmi? Ja siinä vaiheessa ehkä jo edennyt suhde olisi pilalla ja molemmat hukanneet aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Et vaan ole voimaantunut vielä riittävästi.
En, olen ihan heikkona.