Olen ollut kuukauden ahmimatta
Olen sairastanut ahmintahäiriötä (BED) yli 10 vuotta. Olen ollut nyt kuukauden ahmimatta.
Välillä elämässäni on ollut kausia, että en ole mitenkään pystynyt lopettamaan syömistä. Tämä tuntuu ihmeeltä, toivon että pystyn jatkamaan tällä tiellä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä! Varo sokerisia mättöherkkuja, syö vaikka tuoreita marjoja mieluummin herkkuna. Ne eivät niin helposti käynnistä ahmimista. Sama pätee tietysti mäkkäriruokaan.
En ole pahemmin syönyt sokeria. Se on kyllä jännä, kun ei ole oikein tehnyt mielikään. Muutaman jäätelön olen kyllä syönyt tämän kuukauden aikana.
MArjoja olenkin ostanut, mansikoita varsinkin. Olen lisännyt kasvisten määrää huomattavasti ja lisäksi proteiinia olen syönyt enemmän. Aiemmin olen varmaan sortunut siihen, että olen syönyt liian vähän. Se sitten jossain vaiheessa kostautuu ahmimisena.
Hieno homma ! Onnistut varmasti jatkamaan jos Orpon hallitus pääsee toteuttamaan kurjistustoimensa. Eipä ole kellään mitä ahmia. Tsemp !
Hyvä sinä! Varo sokerisia mättöherkkuja, syö vaikka tuoreita marjoja mieluummin herkkuna. Ne eivät niin helposti käynnistä ahmimista. Sama pätee tietysti mäkkäriruokaan.