Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt nämä miehen ryyppyseikkailut alkaa mennä liian pitkälle. Mies on tuonut kotiimme tuntemattoman ihmisen!!

Vierailija
30.07.2023 |

Palasin risteilyltä ja täällä on baarista löydetty uusi "kaveri". Mies kyllä, mutta mies luvannut majoittaa tätä tyyppiä sillä hänellä ei ole yösijaa eikä rahaa.
Ruokkii ilmaiseksi häntä.
Mies sanoi, että kaveri viipyy enää neljä päivää.
Lähtee perjantaina.
Mä huusin pää punaisena, että eihän me edes tunneta tuota ihmistä.
Niin mies sanoi, että hän on tutustunut ja kehoitti minuakin, siinä ei kuulemma viisi minuuttia.
Siis miehen mukaan 5 minuutin tutustuminen on yhtä, kuin nyt me tunnetaan.
Saman tutustumis prosessin suoritti baarissa itse.
Harkitsen eroa ihan oikeasti!!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trolli.

Normaali ihminen ei kirjoita moista epistolaa nettipalstalle.

Vierailija
42/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin kerrostalossa alkkiksen naapurissa ja vahvistan, että ne raahaavat baarituttavuuksia kotiinsa. Ihan vaan juttukaveriksi ja ryyppäämään. Hemmetin häiritseväähän tuo on.

Missä ja milloin? Jos Lahdessa 2004 - 2008, niin alkkisnaapurisi saatoin olla minä. Ken ties, mutta onhan niitä muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tiedän tunteen ap. Ota ero ihan oikeasti. Joku niistä vieraista vielä raiskaa sinut tai pääsette hengestänne.

Vierailija
44/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se viina teettää. Erossa tai erillään asuessa saisit oman kotirauhan. Muuten törmäät jatkuvasti uusiin Jarkkoihin ja makkarin kaapista astuu ulos joku Pertti. Mies taas tykkää hengailla kaverien kanssa, uusienkin. 

Juoppojen kanssa tuo on sitä elämää. Itse yrität siinä elää omaa elämääsi kun joku tuntematon jarkko tölkki kourassa istuu vierelläsi makuuhuoneessasi katsomassa televisiota kun itse olet menossa nukkumaan. Asut sä niin ku täällä hä? On toi sun ukko hyvä tyyppi, oot onnen nainen.

Vierailija
45/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sitä on ihmisiä kuollut kun ovat tuoneet tuntemattomia kotiinsa. Muistan yhden tapauksen jossa tuttu nainen oli vienyt tutun miehen kotiinsa ja naisen mies tuli kotiin ja suuttui ja sitten se puukotti sen miehen kuoliaaksi. Tapahtui kotikadullani joskus vuosia sitten.

Vierailija
46/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin kerrostalossa alkkiksen naapurissa ja vahvistan, että ne raahaavat baarituttavuuksia kotiinsa. Ihan vaan juttukaveriksi ja ryyppäämään. Hemmetin häiritseväähän tuo on.

Missä ja milloin? Jos Lahdessa 2004 - 2008, niin alkkisnaapurisi saatoin olla minä. Ken ties, mutta onhan niitä muitakin.

Valitettavasti et ole maan ainoa (entinen tai nykyinen) känniääliö.

Vierailija
47/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt erityisen outoa ole. Olen itsekin joskus muistaakseni jäänyt hengaanaan yli vuorokaudeksi uuden ryyppykaverin luo. Tosin olen viehättävä nainen ja useimmiten lieni kyse seksistä.

Vierailija
48/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri on kaikesta huolimatta ok tapaus, niin ota hänet sänkyyn ja pistä mies sohvalle. Sano miehelle, että tutustut mieheen kunnolla, ei siinä viisi minuuttia riitä. Oma ukkosi voi siivota ja kokata, kun teillä on muuta puuhaa.

Vierailija
49/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena tällainen alkkiskämppis, joka roudasi asunnolle ties ketä baarista ja kyliltä matkaanlähteneitä, silloin kuin sattui kotiin tulemaan. Onneksi itse oli enemmän sitä sorttia, että yleensä se kämppis oli jossain muiden nurkissa pyörimässä.

Vierailija
50/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi tiedän tunteen ap. Ota ero ihan oikeasti. Joku niistä vieraista vielä raiskaa sinut tai pääsette hengestänne.

Niin tai ryöstää. Tai varastaa jotain. Minä tunnen erään kleptomaanin (henkilö, jolla on pakonomainen tarve varastella) ja hän usein punkkaa kavereiden, puolituttujen ja milloin kenenkin nurkissa. Olen kuullut hänen noukkivan kolikot pöydiltä, syöneen ruuat kaapista ja jopa suolat saattaneet hävitä kaapista muiden nukkuessa. Usein vielä häviää paikalta vähin äänin.

Vierailija
51/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai ryöstää. Tai varastaa jotain. Minä tunnen erään kleptomaanin (henkilö, jolla on pakonomainen tarve varastella) ja hän usein punkkaa kavereiden, puolituttujen ja milloin kenenkin nurkissa. Olen kuullut hänen noukkivan kolikot pöydiltä, syöneen ruuat kaapista ja jopa suolat saattaneet hävitä kaapista muiden nukkuessa. Usein vielä häviää paikalta vähin äänin.

Siis olen kuullut näitä tarinoita muilta, omaan asuntooni en ole (sattuneesta syystä) päästänyt punkkaamaan.

Vierailija
52/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tömähän alkaa olla Pentti Saarikosken tyyliä. Hän toi myös naisia mukanaan. Mutta toki miehiäkin. Runoileeko miehesi?

Vierailija
53/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene tuntemattomien seuraan, äläkä majoita heitä. Lapsiakin varoitetaan, ettei tuntemattomien ihmisten kyytiin tule mennä.

Asunnottomat tulee ohjata asunnottomia auttaviin säätiöihin.

Vierailija
54/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kauhea niuho. Miksi mies ei saisi pitää kesälemmikkiä? Vaikka se nyt sattuisi olemaan ihmispuoleinen.

Vierailija
55/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti et ole maan ainoa (entinen tai nykyinen) känniääliö.

Olen entinen känniääliö. Juominen loppui 8.10.2008.

Vierailija
56/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli just samanlainen kaveri aikoinaan. Kova oli luistamaan vastuusta ja selittelemään tekojaan parhain päin. Loukkaantui aina, jos häntä huomautti jostain rotan liikkeestä, minkä oli mennyt tekemään. Aina sillä oli silmät yläviistoon, kun puhui jostain asiasta.

Yhtä ukkoa (syöpäsairasta) se käytti hyväkseen. Kerran lainasi siltä fillaria ja myi sen puistossa. Sitten meni ukon luo ja selitti, että se pyörä varastettiin häneltä. Joo joo.

Sitten sen piti käydä ukolle kaupassa. Ukko antoi rahaa ja jätkä lähti omille teilleen. Oli pari viikkoa teillä tietämättömiä ja sitten palasi ukon luo selittelemään, että hänet ryöstettiin. Joo joo.

Sitten tämä ukko vielä majoitti tätä asunnotonta jätkää. Meno vaan jatkui.

Vierailija
57/57 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdollistahan tuo. Ei tarvita kuin ekstroverttinen alkoholisti, ja johan saattaa noille päivien jatkoille ilmestyä vaikka ketä uusia tuttavuuksia. Alkoholi yhdistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän