Miten toi puolustusvoimien auto alkaa suorallla tiellä heittelehtimään?
Miten toi on edes mahdollista? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011798901.html
Kommentit (54)
Väärin kuormattu peräkärry aiheuttaa tuon helposti.
Oikea etupyörä kävi ohjausvirheen takia asfaltin ulkopuolella ja haukkasi. Korjausliike vasempaan sai kärryn pomppimaan. Eikö teillä näköaisti vai aivot toimi?
Ilmeisesti et ole koskaan ajanut Defenderillä
Nukkumatti tainut tulla kylään kesken ajelun.
Ajotaidoton finninaama todennäköisesti ratissa.
Mun silmiin tuosta videosta näytti puuttuvan pätkä. Mutta ennen kuin homma lähti kokonaan lapasesta, näytti siltä kuin se auto olisi seilannut ees taas vasemmalle ja oikealle. Mietin eikö kuljettaja ole keskittynyt vai painoiko tuuli vai tekikö peräkärry kiusaa.
Ikävä juttu joka tapauksessa. Mutta ihmettelen, kun jutun mukaan takapenkillä olijoilla ei ollut turvavyöt päällä. Menee siinä tapauksessa kyllä ihan omaan piikkiin tuo hengenlähtö.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ba323c12-cedd-481d-add8-8ffd0a4c39d2
Seilaa jo aiemmin, jokainen voi miettiä syitä.
En tiennyt, että Defenderin saa tuolla tavalla ympäri. Taitaa olla aika paska auto.
Ne armeijan kikottimet ei ole ihan niin hyvällä huollolla kuin haluaisimme kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmiin tuosta videosta näytti puuttuvan pätkä. Mutta ennen kuin homma lähti kokonaan lapasesta, näytti siltä kuin se auto olisi seilannut ees taas vasemmalle ja oikealle. Mietin eikö kuljettaja ole keskittynyt vai painoiko tuuli vai tekikö peräkärry kiusaa.
Ikävä juttu joka tapauksessa. Mutta ihmettelen, kun jutun mukaan takapenkillä olijoilla ei ollut turvavyöt päällä. Menee siinä tapauksessa kyllä ihan omaan piikkiin tuo hengenlähtö.
Vasta jälkeenpäin klikkasin linkkiä, olin nähnyt vissiin Iltalehden puolelta videon, josta puuttui tuo ratkaiseva kohta.
Klappia ohjauksessa ja tai aurauskulmat pielessä kun muutenkin joutui korjaamasn koko ajan ajolinjaa, kuten videolta näkyy ja kiljettaja kertoi.
Toi auto on seuraavassa puolustusvoimien huutokaupassa myynnissä. 😄 Ne myytävät autot on aina tuollaisia kolaroituja romuja.
Vierailija kirjoitti:
Nukkumatti tainut tulla kylään kesken ajelun.
Tätä veikkaan minäkin. Oma poika on tällä hetkellä "kuljussa" suorittamassa varusmiespalvelua. Todella vähillä unilla siellä välillä mennään, vaikka lepoajat heille tietenkin on määrätty. Tuvassa ei vaan ole niin yksinkertaista nukkua jos muu porukka "härvää".
Aika hätänen toi korjausliike takaisin oikealle. Kokeneempi/hereillä oleva kuski ei olis tehnyt tuota viimeistä käännöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tai edes millään nelipyöräajoneuvolla. Kaikki ne tekee noin jos kääntyvä pyörä tippuu penkkaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ba323c12-cedd-481d-add8-8ffd0a4c39d2
Seilaa jo aiemmin, jokainen voi miettiä syitä.
Varmaan ne hengissä selvinneet matkustajat osaavat kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai edes millään nelipyöräajoneuvolla. Kaikki ne tekee noin jos kääntyvä pyörä tippuu penkkaan.
EI mulla ole koskaan tehnyt, 50v mies ja ajanut ikäni.
Outo tapaus.