Nyt nämä miehen ryyppyseikkailut alkaa mennä liian pitkälle. Mies on tuonut kotiimme tuntemattoman ihmisen!!
Palasin risteilyltä ja täällä on baarista löydetty uusi "kaveri". Mies kyllä, mutta mies luvannut majoittaa tätä tyyppiä sillä hänellä ei ole yösijaa eikä rahaa.
Ruokkii ilmaiseksi häntä.
Mies sanoi, että kaveri viipyy enää neljä päivää.
Lähtee perjantaina.
Mä huusin pää punaisena, että eihän me edes tunneta tuota ihmistä.
Niin mies sanoi, että hän on tutustunut ja kehoitti minuakin, siinä ei kuulemma viisi minuuttia.
Siis miehen mukaan 5 minuutin tutustuminen on yhtä, kuin nyt me tunnetaan.
Saman tutustumis prosessin suoritti baarissa itse.
Harkitsen eroa ihan oikeasti!!
Kommentit (57)
Provo tai ei mutta edes menneen anopin mies oli tälläinen. Ei uskallettu lapsia päästää yöksi sinne hoitoon kun ei koskaan tiennyt mitä tyyppejä anopin mies raahaa kotiinsa.
Jos tämä on totta niin suosittelisin nyt alkuun erilleen muuttmista jotta saat rauhallisen ja turvallisen kodin itsellesi. Jatkoa voi sitten meittiä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä perjantaina tapahtuu? Onko silloin määrä astua vankilaan suorittamaan tuomiotaan?
Sinällään kyllä ihan normaalia menoa baariporukoissa tuo että kavereita löytyy. Ettekö muista Kari Tapionkin viimeisiä päiviä? Niitä täällä päiviteltiin kovasti.
Mestarin viimeinen vuorokausi
https://www.is.fi/viihde/art-2000006625002.html
https://www.vauva.fi/keskustelu/3873583/ihme-tyyppi-tuo-kari-tapio-laht…
Aamuyöllä Manala suljettiin ja miehet päättivät hakea hiukopalaa läheiseltä Jaskan grilliltä.
Miehet ruokailivat maineikkaan grillin edustalla ja suunnittelivat samalla siirtyvänsä jatkoille toisen miehen yksityisasunnolle Helsingin Pitäjänmäkeen.
YLLÄTTÄEN toinen miehistä tunsi koputuksen olkapäällään. Mies kääntyi, ja edessä seisoi sinivalkoinen ääni, laulajatähti Kari Tapio.
Laulaja kyseli miesten kuulumisia ja uteli jatkosuunnitelmia.
– Toki näimme, että Kari Tapio oli Manalassa, mutta emme kiinnittäneet asiaan sen suurempaa huomiota. Emme jutelleet hänen kanssaan, eikä meillä ollut varsinaisesti tarvetta hakeutua hänen seuraansa.
Mies kertoo IS:lle tapahtumista nimettömänä, koska hän haluaa suojella yksityisyyttään.
– Myöhemmin grillillä hän koputti olkapäähäni ja kyseli, että pojat pojat, mikä meininki? Tulimme nopeasti juttuun ja Kari halusi jatkoille mukaan. Siitä sitten lähdettiin taksilla ystäväni kerrostaloasunnolle Pitäjänmäkeen, mies kertoo.
(av-mammojen mielestä tämmöistä ei siis voi tapahtua)
Asuin kerrostalossa alkkiksen naapurissa ja vahvistan, että ne raahaavat baarituttavuuksia kotiinsa. Ihan vaan juttukaveriksi ja ryyppäämään. Hemmetin häiritseväähän tuo on.
Baarijuopothan on usein tosi yksinäisiä, eli jos vain jostain saavat seuraa niin se kyllä kelpaa ja tuntuu hyvältä kun kerrankin on joku uusi jolle kertoa elämäntarinaansa.
Aika heikko esitys oli tämä provo. Tunnen sinut jo tyylistä. Koita keksiä parempi tarina.
Olen kyllä vähän kateellinen provohuutelijalle. Minäkin olisin halunnut elää elämäni niin pumpulissa että tuollainen baarista tuntemattomien mukaan lähteminen ja jatkojen venyminen olisi ihan uskomatonta. Terveisin muutaman kerran isiä kotiin odotellut.
Olisi oikeasti aivan kauheata kun joku uusi "tuttu" olisi ensi viikon olohuoneen sohvalla. Kävisi aamulla suihkussa, Istuisi sen jälkeen kanssamme pöydän ääressä kahvia juoden ja aamu-uutisia katsoen. Jäisi sinne kun muut lähdettäisiin päiväksi pois. Tai vaikka mies jäisi sen kanssa niin silti olisi kauhean vaikea olo.
Sinun naisena kuuluu olla ja myös olet miehesi alamainen joten lopeta uhosi ja palvele miestäsi mitä ikinä hän sitten tekeekään.
Kaikki muu johtaa sekasortoon ja järjettömyyteen kuten olemme tänä Femakgo aikakautena nähneet.
Mutta tulee aika jolloin änmmät menevät kiltisti ja nöyrästi omille paikoilleen.
Se on sunnuntai ja huomenna duuniin.
Hyi helvetti 🙉
Tuntematon ihminen on vain uusi ystävä, johon et ole vielä tutustunut.
Ties mikä rikollinen on. Menisin omaan kotiini. Tai jos tuo on minun kotini niin soittaisin poliisit poistamaan vieraan joka ei poistu minun kodistani.
naapurini on alkoholisti, kale, ja siinä missä muut ihmiset täällä suurinpiirtein haistattelevat kalelle, niin minä olen ollut peruskohtelias ja ystävällinen ja joskus lainannut puhelintakin, että hän saisi soitettua itselleen oven avaajan. Kerran kale tuli keskellä yötä rimpauttelemaan ovikelloani, siellä hän seisoi jonkun kaverinsa kanssa kännissä ja sanoi suurinpiirtein "kuule tane, tämä tässä on sitten hyvä ihminen, auttaa aina, jos on hätä, eikä ole alkoholiongelmaa kuten meillä! halusin vain esitellä sinut tanelle, että tanekin tietää, että teitä on olemassa!"
Täytyy sanoa, että minulla oli pokassa pitelemistä, mutta kiitin kiitoksista ja sanoin heille, että jos ei muuta, niin menen nyt sitten jatkamaan uniani. Kohta soi ovikello taas, että "me tanen kanssa pyydetään anteeksi, että herätettiin sinut!". (nimet muutettu)
Vierailija kirjoitti:
Ties mikä rikollinen on. Menisin omaan kotiini. Tai jos tuo on minun kotini niin soittaisin poliisit poistamaan vieraan joka ei poistu minun kodistani.
jos se on yhteinen koti, niin onhan sillä miehelläkin oikeus sinne kaverreitaan kutsua (ellei pariskunta ole sitten muuta sopinut)
No, mulla oli ennen semmonen kaveri, joka oli vailla vakituista asuntoa ja pyöri sitten milloin kenenkin kaverin ja tutun kämpillä ja yöpyi milloin kenenkin nurkissa. Sehän oli semmonen, että saattoi poimia matkaan jonkun tyypin ja roudasi sen mukanaan sinne kaverin kämpille, jonne oli alun perin yksin lähtenyt.
Olen helvetin tyytyväinen, etten ole tätä tyyppiä, entistä kaveria, nähnyt sitten vuoden 2008.
Kiva saada asuntoon välillä joku aikuinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tutustumisessa mene välttämättä edes viittä minuuttia.
5 minuuttia on ihan hyvä aika jo.
Miksi et tutustu vain?Tuntemattomien matkaan lähtevä rahaton känniääliö on ongelmatapaus, johon ei enempää tarvitse tutustua.
-ohis
Onko sun nimi Ohis?
Sano miehelle, että se valitsee joko sinut tai tuon hänen uuden tuttavuutensa. Jos valitsee sen uuden, niin sitten pyydät molempia poistumaan, heti! Jos sinut,niin se jätkä lähtee.
Mies haluaa selvästi päästä selluliitista eroon.
Tämä. Ja jos ei nyt puutu tuohon niin perjantaihin mennessä saattaa olla lisää uusia kavereita nurkissa/ruumiita/arvoesineet kadonneet.