Jos miehesi ehdottaisi silareitten hankkimista, ottaisitko jos mies maksaisi ne?
Miehenä siis ihmettelen, tällainen tilanne päällä kun uusi nainen on aika minirintainen...
M34
Kommentit (46)
En ottaisi. Turha toimenpide jossa riskejä, silikonit itsessään ovat terveysriski, isommista rinnoista on usein enemmän haittaa. Ymmärrän jos on rintasyöpä ja sen vuoksi tehdään rinta uusiksi (silloinkin jos mahdollista muusta kuin silikonista) mutta muuten en. Jokainen toki tehköön miten itse haluaa mutta minkään miehen haluamisten perusteella ei tällaiseen kannata ryhtyä.
Mulla se on aina vaatimuksena ellei muijal oo rinnat. Minä päätän kun kerran maksan kaiken muunkin lystin.
Tissitkö muka tekee naisen? Eikö ole tärkeämpiäkin arvoja. Kukaan fiksu nainen ei silareita ota.
Jos mieheni ehdottaisi silareiden hankkimista, ehdottaisin puolestaan hänelle nopeaa näöntarkastusta.
En tod. tarvitse silareita. Enkä kyllä haluakaan. Saahan sitä ehdotella kaikenlaista mutta esim. tässä asiassa on turha avautua ihmetellen, jos vaikka tulee ympäri korvia ehdottelijalle. Ja - terveysriskit ovat melkoiset tuossa hankinnassa, joten jos jostain kumman syystä nykyinen kumppani ei enää viehätä, niin päästää vapaaksi sellaiselle, joka arvostaa muutakin kuin suuria rintoja. Itsellesi voit hankkia iso tissisen lelunuken.
Trollihan tämä, mutta ei kannata ottaa silikoneja, koska terveysriskit on liian suuret.
En. Pienennyttää voisin. Ei ole niin suuret, että menisi terveydellisin syin.
E, lopetin täyttelyn jo teini-ikään. Silloin tosin ei laiteltu ihon alle mitään, vaan rintaliiveihin.
Mulle on tehty rintojen pienennysleikkaus joten en todellakaan ottaisi silareita edes ilmaiseksi.
Päästäisin ko naisen terhakoine sporttitisseineen vapaille markkinoille, jossa kyllä ihailijoita riittää!
Sinä se melkonen pässi oot. Tiedäthän, että silikoneilla on monia negatiivisia terveysvaikutuksia. Haluat siis mahdollisesti heikentää naisesi fyysistä terveyttä ja myös henkistä, kertomalla että hän ei riitä omana itsenään. Itse asiassa ehdota vaan, jos nainen on fiksu, se jättää sut.
Toteaisin, että rahalle on parempaakin käyttöä tässä huushollissa, ja olemme jo puoli elämää toisillemme kelvanneet tällaisina, mutta saahan sitä haaveilla.
Sillain aikuisten oikeasti vastaten: jos nainen alkaa itse puhua siitä, että haluaisi ottaa silikonit, mies voi kannustaa ja ilmoittaa maksavansa, jos itse niin haluaa. Muussa tapauksessa miehen on parempi olla puhumatta silareista yhtään mitään ja miettiä haluaako olla kyseisen naisen kanssa ehkä loppuelämänsä niin, että naisella on pienet rinnat aina.
Lapsellista on valita nainen rintojen koon perusteella, mutta kyllä siihen silti oikeus on. Kenenkään ei ole pakko olla kumppanin kanssa, joka ei täytä omia toiveita. Mutta kenenkään ei myöskään tule muokata omaa kehoaan toisen ihmisen toiveiden mukaiseksi.
Korkeushyppääjämies Jade on ottanut silikonitissit 😅
Jos se hän ei kelpaa sinulle sellaisena kuin hän on, vaihda koko muija toiseen, isompirintaiseen.
Jos naisesi ehdottaisi senttejä munan pituuteen leikkauksella hankkimista, ottaisitko jos nainen maksaisi ne?
Naisena siis ihmettelen, tällainen tilanne päällä kun uusi mies on aika minimunanen...
N34
En tietenkään ottaisi. Minun riesaksi se silarit jäisivät, ja vielä se mies.
Jos haluaisin silarit, minulla olisi varaa hankkia ne ihan itse. Jos mies sellaista ehdottaisi, niin suhteemme loppuisi siihen. Mutta siitä päätellen, miten innoissaan hän on tisseistäni kaikki nämä vuodet ollut, hän aidosti pitää niitä haluttavina.
Etsi nainen, jota haluat sellaisena kuin hän on.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap sitten saanut isompirintaista naista? Jos tuo kerran on kynnyskysymys. Minusta olisi ikävää, jos mieheni ajattelisi noin. Kuitenkin minut alunperin halusi lattarintoineni.
Hän on Oman elämänsä objekti -miehiä, niitä joille asiat vain tapahtuvat. Yhtään ei voinut siihenkään vaikuttaa, millainen nainen osui tyttöystäväksi ;-)
En ottaisi. Omat on 70E, riittää hyvin. Ja vaikka olisi A-kupit en siltikään ottaisi ellen otse haluaisi ja kokisi tarvetta.