Epäilen 14v olleen eilen humalassa kotiin tullessaan
Ei ole alkometriä että olisin voinut varmistaa.
Käytös ei ollut selkeän humalaista, mutta silti.
Miten toimia?
Kommentit (47)
Olet tehnyt jotain hyvin, koska uskalsi tulla kotiin yöksi. Olet tehnyt jotain väärin, koska ei uskaltanut sanoa sinulle ottaneensa jotain(alkoholia, huumeita?). Tuo ensimmäinen on jo hyvä.
Ei niin paha jos vain alkoholia ottanut. Mutta tarkkana huumeiden varalta !
Ensimmäiset humalat join 14v vanhempien mulle ostamasta pullosta, vapaasti sain käyttää alkoholia 15v lähtien ja hyvinhän tässä kävi. Hyvä elämä, ei sairauksia ja talous kunnossa. Vaikka nuorempana käytinkin alkoholia niin samaan aikaan urheilin aktiivisesti enkä liikkunut "huonossa" seurassa.
Myös energiajuoma tyhjään mahaan otettuna tekee sekavan oloiseksi.
Miten toimia? Lasu.
Ja sitten jos tyttö niin raskaustesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani saivat hakea minua 12-15 vuotiaana useamman kerran "juoppoputkasta".
Ja ihan kunnon veronmaksajaksi kasvoin vaikka ei piesty siitä hyvästä.
Omille lapsilleni olen toitottanut että aina, ihan aina voi ja pitääkin tulla kotiin ja jos kaverilla on hätä niin kyllä meiltä aina lämmin vuode löytyy.
Aika rajaton ja välinpitämätön koti, jos on 12-vuotiaana pitää aloittaa ryyppääminen.
Mun mieskin oli tuossa iässä kuulemma aloittanut... Ihan normaalit asialliset sen vanhemmat on, mutta ehkä tosiaan keskittyivät enemmän muihin asioihin kuin lapsiinsa. Toisaalta, aika monet on tainnut koheltaa nuorena vaikka mitä eikä vanhemmat tiedä siitä mitään. Sellainen oli normaalia ainakin silloin kun me nykyvanhemmat oltiin nuoria, nykyaikana taidetaan teinejäkin vahtia paremmin.
Meistä kaikki on varmasti perjantait tuon ikäisenä viettänyt kaupungilla viinaa juoden. Ei siinä mitään pahaa ole. Normaalia elämää.