Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies suuttuu, kun torjuu lähestymisen sanoen etten ole kiinnostunut?

Vierailija
30.07.2023 |

Miksi mies suuttuu, kun kohteliaasti torjuu lähestymisen? Luulisi olevan tyytyväinen etten tuhlaa hänen aikaansa ja pystyy lähestyä seuraavaa. Pitäisikö vain teeskennellä kiinnostunutta ja kadota kuin tuhkatuuleen?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se torjutuksi tuleminen ikävää ja osa ihmisistä reagoi ikävyyksiin agressiivisesti. Ihan sama meno naisilla. Osa saattaa reagoida agressiivisesti juuri näihin lähestymisiin.

No ei mielestäni ole normaalia tai hyväksyttävää reagoida aggressiivisesti torjutuksi tulemiseen. Onko tosiaan sama meno naisilla? En ole huomannut että naiset alkaisivat haukkumaan miehiä alentavilla termeillä, tai pahimmillaan jopa kohdistamaan väkivaltaa miehiä kohtaan. Olen kyllä kuullut paljon näitä tapauksia joissa miehet käyttäytyvät hyvin epämiellyttävästi ja toisinaan uhkaavasti tultuaan torjutuksi.

Lainaamasi henkilö puhui siitä että naiset reagoivat aggressiivisesti miesten lähestymisiin, aloitteisiin.

Kyllähän se saattaa miehiä ärsyttää kun miehen rooli on lähestyä ja tehdä aloite, ja naiset lähettää harhaanjohtavia signaaleja vaikka mies ei itse ole alunperin edes lähettänyt mitään signaaleja, jopa hieman päinvastoin aluksi. Olen itse ollut juuri tällaisessa tilanteessa ja kyllähän se pistää ärsyttämään kun sitten teetkin kuukausien jälkeen sen aloitteen ja nainen torjuu aggressiivisesti. En ymmärrä miten tämä sitten on normaalia.

Tän takia naiset vaikuttaa Suomen päässä vihaisilta. Stalkkerit saa pienestä hymystä syyn alkaa vainoamaan.

En ole perehtynyt stalkkaamisen syihin, mutta juu, sit se on just niin. Ei se auta sitten kuin miesten kestää pakit, ja naisten kestää stalkkaaminen. Ei stalkkaaminen taida olla oikeasuhtainen teko aggressiivisille pakeille, mutta maailma ei ole reilu.

Vierailija
42/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tavara on markkinoilla jos sitä ei myydä?

Jos elää normaalia elämää eikä ole mitenkään missään markkinoilla. Tämä karmiva tiesi minut jostain. Itse en ollut häntä edes aiemmin nähnyt. En edes tuttavuutta lähtenyt tekemään vaan torjuin suoraan. Suuttu ja tosiaan viestiä kirosanoilla lytäten. Yritti vielä puolen vuoden päästä lähestyä viestillä! Tuntematon mies. Outoa!

Oli selvillä jopa lapseni tiedot.

Selvä stalkkeri.

Tämä oli karmivaa, että tiesi lapsestani ja vielä torjunnasta sen puoli vuotta jälkeen päin lähestyi. Kummassakin kirosanoilla suuttuen, kun torjuin selkeästi ja suoraan. En edes tuttavuutta lähtenyt tekemään, ei mitäään signaalia ehkä sittenkin, vaan torjunta. Miestä lie yhteystiedot ym. tonkinut.

Ihmetytti myös se, että miten vielä kiroilun, lyttäämisen sekä epämääräisen tietojen hankinnan jälkeen, vaikka ystävällisesti torjunut kehtaa vielä uudestaan yrittää. Luuleeko mies oikeasti, että tuollaisen reagoinnin jälkeen nainen muuttaa mielensä ja yrittää kiinnostua ja edes tutustua? Outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan merkki, että teit oikean valinnan kun torjuit. Sellaisella miehellä on vielä paljon kasvamista ja kypsymista tehtävänä.

Tämä.

Vierailija
44/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tavara on markkinoilla jos sitä ei myydä?

Ostatko kaupasta kaiken mitä myynnissä on? Esim ruokakaupan ostat hyllyt tyhjiksi? Vai valitsetko itsellesi sopivan?

Vierailija
45/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran olen joutunut pakit antamaan. Se on aina yhtä kurjaa! Arvostan rohkeutta lähestyä kiinnostavaa ihmistä kovasti. Olen aina hämmästynyt, kiittänyt kohteliaisuudesta ja päivän piristyksestä ja sanonut että en ole vapaa lähtemään treffeille - riippumatta siitä onko se ollut totta vai ei. Tilanteet on menneet minusta niin hyvin kuin ne voi mennä ja niitä joita edelleen näen, voin katsoa silmiin ja tervehtiä normaaliin tapaan. Ja he minua.

Olet hoitanut tilanteet ihailtavan asiallisesti, kunnioittavasti ja tyylikkäästi.

En ihmettele, että useampi mies on ollut sinusta kiinnostunut.

M40+

Vierailija
46/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan miksi sinä ylipäätään välität ventovieraan suuttumisista jos se suuttunut ei muuten käyttäydy uhkaavasti.  Mutta summa summarum joillain miehillä ego ei kestä torjuntaa. Eikä se pakkien saaminen suurimmalle osalle miehiä ole mitenkään helppo juttu. Naisilla on helppoa kun on asetelmassa se osapuoli joka päättää eteneekö juttu vai ei. Toki omat haasteensa siinäkin.

M45

Kumpikin osapuoli päättää, eteneekö juttu vai ei. 

Keskeinen sukupuoliero on, että naisille on yleensä luontevaa välittää toisten, myös ventovieraiden tunteista, tietty perusempatia ja siihen liittyvä kohteliaisuus (ei haluta loukata toista) tulee ihan luonnostaan. Miehille taas on yleistä, että oletetaan, että muut ympärillä sopeutuu miehen tunteisiin tai ei välitä niistä, ja miehet ei lähtökohtasesti sopeudu samalla tavoin muiden tunteisiin tai välitä niistä. Tästä erosta tulee sitten kaikenlaista skismaa ja väärinymmärryksiä sukupuolten välille. 

Ei tietenkään kaikilla näin, mutta isossa kuvassa tuo ero on vahvana. 

Vierailija
47/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko miehillä vääristynyt kuva itsestään? Muakin ihmetyttää miehet jotka netissä lähestyy tuntemattomia ja sitten ihmettelee kun nainen ei lämpene. Jotenkin olettavat että tottakai nainen kiinnostuu kun lähestyn koska itse olen tuosta naisesta niin kiinnostunut.

Vierailija
48/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen raivostuminen suuttuminen on vastaavassa tilanteessa vielä suurempi. Se vaan on niin harvinaista, että mies torjuu lähestymisen.

Vierailija
49/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä foorumi toimii loistavasti: kirjoitin hakuruutuun "ruokakaupat" ja tällaisia keskusteluja tarjotaan. Onko siellä ruokakaupassa miehiä myytävänä? Ovatko tuoreita vai kypsiä, syömäkelpoisia?

Vierailija
50/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin sinuakin vi*uttavan kun joku sanoo suoraan ettet ole missään mielessä kiinnostava.

Ei. Haluan että sanotaan jos ei kiinnosta.

Sama. Enemmän v*tuttaa jos mies esittää kiinnostunutta vaikkei oikeasti ole ja tuhlaa minun aikaani. Osa miehistä on oikeasti valmiita tapailemaan, vaikka kiinnostus naiseen olisi lähellä nollaa. Se jos jokin ottaa päähän. Siinä ei ole mitään ongelmaa, jos mies heti sanoo ettei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi