Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiska töitään luettelee.. Mitäs sä olet tänään tehnyt?

Vierailija
30.08.2008 |

Mä kävin kaupassa, postissa ja R-kioskilla, sit lämmitin leivinuunia ja puuhellaakin. Hellalla keitin puuron perheelle, uunissa tuli 2 ruokaa sekä raparperipiirakka. Hyötykäytin isännän vanhan kylpytakin, kulahtaneen päiväpeiton ja pari ä-pakkauksen patjaa ja ompelin niistä muutaman pedin koiralle (jotka se repii n. viikossa silpuksi, siksi niitä on monta..). Sit mä silitin lakanoita, jotka eivät oienneet ulkokuivauksessakaan (liian täysi kone varmaan) ja viikkasin ne kaappiin. Kohta laitan saunan lämpiämään, pesen noi kakarat ja toivon, että isäntäkin palailee firmansa hommista viimein kotiin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aamulla kunnostauduin ja silitin pois n. metrin korkuiseksi kasvaneen puhtaan pyykin pinon, joka on piinannut minua koko viikon. Sitten lähdettiin koko perheen voimin kaupungille. Ostin harrastukseeni liittyviä tarvikkeita palaen halusta päästä kokeilemaan niitä. Kotimatkalla todettiin, että ollaan kaikki nälissämme ja päätettiin hakea pitsat. Sitten muksut päikkäreille ja testaamaan niitä ostamiani harrastustarvikkeita. Päikkäreitten jälkeen reipas pyörälenkki leikkipuistoon ja sitten kotiin saunomaan. Iltapalaksi mies teki lämpimiä voileipiä. Nyt ovat lapset pehkuissa ja me aikuiset alamme kohta katsoa jotakin leffaa ja otetaan ehkä drinksut...

Vierailija
22/24 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pikainen sekstailu miehen kanssa. Sitten taisin keittää kahvin. Pari tuntia myöhemmin keitin makaronia ja lämmitin lihapullia mikrossa. Tyhjensin myös tiskikoneen. Muun ajan olen maannut sängyssä, lukenut kirjaaa ja kattonut telkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla keitin puuron ja järjestelin keittiötä. Vein matot ym. tekstiilit ulos ja tamppasin ne, keräsin lelut ym. tavarat paikoilleen, imuroin ja pyyhin pölyt. Syötiin eilistä ruokaa ja käytiin kylässä. Saatettiin siivous loppuun. Neljä koneellista pyykkiä on pyörinyt ja puhtaita olen viikannut kaappiin. Pelattiin lautapelejä ja laulettiin. Laitoin muksuille iltapalan ja tehtiin iltapesut. Nyt hetki aikaa itselle, nautin puhtaalle tuoksuvasta kodista, joka ei muuten kauaa pysy siistinä tällä pesueella ;) Vielä pitäis hyvitellä tuota ukkoa, jolle on tullut tiuskittua koko päivän.

Vierailija
24/24 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin:

-imettänyt, imettänyt ja imettänyt... (vauva 1 kk)

-laittanut aamiaisen itselle ja 2,5-vuotiaalle

-siivonnut sen minkä imettämiseltä kerennyt ja samalla yrittänyt opettaa isompaa lastakin siivoamaan...

-tiskannut

-laittanut lounaan perheelle

-käynyt miehen sukulaisissa koko perheen kanssa

-pessyt pyykkiä

-ym. tavalliset jutut... (petaukset jne.)

-syönyt melkein levyn suklaata :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi