Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylmä, ilkeä puoliso

Vierailija
29.07.2023 |

Miten sellaisen kanssa tulee toimeen? Mistä tunnekylmyys voi johtua ja voiko sellainen ihminen muuttua? Kokemuksia?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi taas mielenkiintoista kuulla miehen kertomana tilanteesta. Ehkäpä se ei olekaan mies, joka on outo.

Mies on tietenkin hyvä mies, kaikki muu on hyvin, paitsi että eukko pihtaa.

Ja että eukko riitelee itsensä kanssa. Kun lopettaisi nuo niin kaikki olisi hyvin.

Vierailija
62/68 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi taas mielenkiintoista kuulla miehen kertomana tilanteesta. Ehkäpä se ei olekaan mies, joka on outo.

Mies on tietenkin hyvä mies, kaikki muu on hyvin, paitsi että eukko pihtaa.

Ja että eukko riitelee itsensä kanssa. Kun lopettaisi nuo niin kaikki olisi hyvin.

Ja villakoiran ydinhän on, että ihan aluksi ap:n pitäisi laihduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sellaisen kanssa olemista pitäisi jatkaa?'Senkun lähtee menemään vaan.

Siis jos maalaisjärki toimii.

Itehän sen puolison on valinnu joten ite sen voi jättääkin.

Kyllä. Olen vaan ollut niin poikki tässä suhteessa että mennyt jo vuosia selviytymismoodilla vaan. Lapsiakin tosiaan on. Olen pyöritellyt eroa jo vuosia, mies aina halunnut jatkaa. Nyt alkaa olla hänelläkin mitta täysi seksin puutteen takia, mutta itse en pysty enkä halua päästää häntä lähelle niin kauan kun hän on ilkeä minua kohtaan. T. Ap

Luehan itse tuo mitä kirjoitit. VUOSIA on mennyt selviytymismoodilla, mies on ilkeä ja kylmä. Onko tilanne muuttunut näiden VUOSIEN varrella? Siinä vastaus. Ei ole eikä muutu. Miten sellainen ihminen, joka ei ole mitään muuta ollutkaan yhtäkkiä muuttuisi ihan toiseksi?

Vierailija
64/68 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku ihminen on tunnekylmä?

Tunnekylmyyden juuret ovat lapsuudessa.

Jos lapsi kasvaa kodissa, jossa vanhemmat eivät kohtaa häntä tunnetasolla, hänen kykynsä ymmärtää muiden tunteita jää vähäiseksi. Empatiakyky kehittyy lapsella varhaisessa tunnesiteessä aikuisen kanssa.

Tunneköyhyydellä voi olla myös geneettistä taustaa eli taipumus siihen voi periytyä.

Tunnekylmä ihminen ei itse koe tilannetta ongelmalliseksi. Siksi muutos on epätodennäköinen.

Tunnekylmyydestä voi olla hyötyä esim. ammateissa, joissa on osattava olla kylmäpäinen.

Mun tunnekylmällä exällå on mukavat vanhemmat. Isoisältään perinyt luonteensa. Oli kuulemma ihan kamala ihminen. Siltikään ei tajua itse, että on ihan samanlainen.

Vierailija
65/68 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan mieshän tietysti maksaa elatusmaksut kun on erottu.

Ei isä voi yksipuolisesti kieltäytyä osallistumasta yhteisten lasten kuluihin.

Jos mies on tuloton tai kovin pienituloinen niin Kela maksaa, mutta siihen on oma prosessinsa ja päätöksensä.

Koska aloittaja pelkää että mies kieltäytyy osallistumasta lasten kuluihin.

Vierailija
66/68 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan mieshän tietysti maksaa elatusmaksut kun on erottu.

Ei isä voi yksipuolisesti kieltäytyä osallistumasta yhteisten lasten kuluihin.

Jos mies on tuloton tai kovin pienituloinen niin Kela maksaa, mutta siihen on oma prosessinsa ja päätöksensä.

Koska aloittaja pelkää että mies kieltäytyy osallistumasta lasten kuluihin.

Lasten huoltajuudesta voidaan sopia 50/50 eli 2 viikkoa isällä ja 2 viikkoa äidillä jolloin elätusmaksuja ei tarvitse määrätä kummallekkaan.

Vierailija
67/68 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/68 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, koska en nuorena ja naiivina suostunut parisuhteeseen niiden miesten kanssa, jotka eivät arvostaneet minua. Olin naiivi, ja luotin, että jos en löydä kunnollista miestä, pärjään kyllä ilmankin.

Eli minulla ei ole kokemusta kylmästä ja ilkeästä puolisosta. Minulla on kokemusta vain lämpimästä ja ihanasta puolisosta, joka rakastaa ja kunnioittaa minua ihmisenä.

Ja tulet tähän lankaan selittelemään onnellisuuttasi, koska?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän