Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylmä, ilkeä puoliso

Vierailija
29.07.2023 |

Miten sellaisen kanssa tulee toimeen? Mistä tunnekylmyys voi johtua ja voiko sellainen ihminen muuttua? Kokemuksia?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko järjestetyssä avioliitossa? Kuka valitsi sinulle puolison?

Vierailija
2/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

P ei muutu. Kylmyys asuu hänessä, hänellä ei ole sielua, siellä on jäätä. Lapset, ne aiheuttivat suuren kriisin. Kylmä nainen ei halua olla äiti, mies hoitaa ja rahoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Eiköhän ap ihan itse valinnut rakkaansa vierelleen. Kärsi kärsi, kirkkaamman kruunun saat!

Vierailija
4/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P ei muutu. Kylmyys asuu hänessä, hänellä ei ole sielua, siellä on jäätä. Lapset, ne aiheuttivat suuren kriisin. Kylmä nainen ei halua olla äiti, mies hoitaa ja rahoittaa.

Nyt on kysymys kylmästä miehestä. T. Ap

Vierailija
5/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellaisen kanssa olemista pitäisi jatkaa?'Senkun lähtee menemään vaan.

Siis jos maalaisjärki toimii.

Itehän sen puolison on valinnu joten ite sen voi jättääkin.

Vierailija
6/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tietenkin valitsin. Nuorena ja naiivina. Tässä vuosien varrella olen kuitenkin kasvanut aikuiseksi, enkä enää suostu huonoon kohteluun. Tästä on meille tullut kriisi, kun mies ei ymmärrä että ei voi käyttäytyä ihan miten vaan ja olettaa että olen silti aina vaan tyytyväinen. Seksiä ei ole ollut yli vuoteen ja se vaivaa miestä. Ei se, että sanon että hän käyttäytyy loukkaavasti minua kohtaan tai kohtelee huonosti. T. Ap

Vierailija
7/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kysymys kylmästä miehestä. T. Ap

Jonka sinä olet itse valinnut.Eikö?

Vierailija
8/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä kuin kuollut ?

Vierailija
9/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin oot tähänkin asti tullut toimeen.

Vierailija
10/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sellaisen kanssa olemista pitäisi jatkaa?'Senkun lähtee menemään vaan.

Siis jos maalaisjärki toimii.

Itehän sen puolison on valinnu joten ite sen voi jättääkin.

Kyllä. Olen vaan ollut niin poikki tässä suhteessa että mennyt jo vuosia selviytymismoodilla vaan. Lapsiakin tosiaan on. Olen pyöritellyt eroa jo vuosia, mies aina halunnut jatkaa. Nyt alkaa olla hänelläkin mitta täysi seksin puutteen takia, mutta itse en pysty enkä halua päästää häntä lähelle niin kauan kun hän on ilkeä minua kohtaan. T. Ap

Vierailija
11/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ihminen on tunnekylmä?

Vierailija
12/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Sen kun lähdet, ei se toinen muutu siitä. Turha syytellä häntä. Vain itseesi voit vaikuttaa.

Vierailija
13/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tietenkin valitsin. Nuorena ja naiivina. Tässä vuosien varrella olen kuitenkin kasvanut aikuiseksi, enkä enää suostu huonoon kohteluun. Tästä on meille tullut kriisi, kun mies ei ymmärrä että ei voi käyttäytyä ihan miten vaan ja olettaa että olen silti aina vaan tyytyväinen. Seksiä ei ole ollut yli vuoteen ja se vaivaa miestä. Ei se, että sanon että hän käyttäytyy loukkaavasti minua kohtaan tai kohtelee huonosti. T. Ap

Harmi kun täällä ei ole naamapalkuhymiötä.

Koita tajuta että ainut joka asiasta voi päättää olet sinä ite. joko lähdet tai jäät. Olet puhunut miehelle että hän kohtelee sua huonosti. Se ei ole auttanut. Koska et lähde, annat miehen ymmärtää että hyväksyt huonon kohtelun eikä hänellä ole mitään motivaatiota parantaa käytöstään. Lähtemällä näyttäisit ettei moinen ole ok.

Mikä tässä on se juttu mitä et ole vielä sisäistänyt? Ei ole pakko jäädä suhteeseen jossa on huono olla.

Vierailija
14/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi autismin kirjolla? Mun exäni oli. Kylmä kuin kala.

Onnekseni mennyttä elämää. Nykyinen mieheni on ihana.

Vierailija
15/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun täällä ei ole naamapalkuhymiötä.

Koita tajuta että ainut joka asiasta voi päättää olet sinä ite. joko lähdet tai jäät. Olet puhunut miehelle että hän kohtelee sua huonosti. Se ei ole auttanut. Koska et lähde, annat miehen ymmärtää että hyväksyt huonon kohtelun eikä hänellä ole mitään motivaatiota parantaa käytöstään. Lähtemällä näyttäisit ettei moinen ole ok.

Mikä tässä on se juttu mitä et ole vielä sisäistänyt? Ei ole pakko jäädä suhteeseen jossa on huono olla.

Juu keräilen voimia eroa varten. Tiedän että mies tulee tekemään siitä hankalaa ja ilkeilee varmasti minulle kahta kauheammin. Pelottaa ja ahdistaa jo valmiiksi. Lapset tulevat oireilemaan ja tottakai minä olen se, joka heidän tunteet vastaanottaa ja heitä tuen. Yksin. Miehestä ei ole sellaiseen. Pelkään jo valmiiksi sitäkin kun lapset ovat isällään ja soittelevat sieltä että isä on tehnyt tai sanonut sitä tai tätä. Jotain todella epäreilua. Samaa tapahtuu jatkuvasti kun olen esim töissä ja mies lasten kanssa silloin kotona.

Asiat eivät aina ole täysin mustavalkoisia. Jos mietin vain ja ainostaan omaa parastani, niin Ok ehkä ero olisi paras vaihtoehto, mutta jos miettii kokonaisuutta niin ei voi tietää. Koskaan ei voi tietää miten lapset reagoivat eroon. Lisäksi taloudellisesti tulee olemaan rankempaa, vaikka maksankin puolet (tai jopa enemmän) kaikesta. Mies saattaa jättää ilkeyksissään kaikki lasten jutut minun maksettaviksi. T. Ap

Vierailija
16/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut varsinkin miehet muuttuu tommoisiksi vanhemmiten. Et pysty muuttamaan sitä, jos ei itse halua muuttua. Älä pilaa elämääsi.

Vierailija
17/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut varsinkin miehet muuttuu tommoisiksi vanhemmiten. Et pysty muuttamaan sitä, jos ei itse halua muuttua. Älä pilaa elämääsi.

Lisään tähän, että just tuo, että joudut maksamaan perheen menot, kuuluu kuvioon..

Vierailija
18/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lukossa, tarvii kunnon rajut panot pari kertaa päivässä.

Vierailija
19/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tulla toimeen?

Oikea kysymys on miten SINÄ tulet itsesi kanssa toimeen, kun roikut siellä itseäsi kiusaamassa. 

Kysy mieluummin, miksi jumitan suhteessa odottamassa käânnöstä parempaan, mikä sairaus minulla on?

Vierailija
20/68 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on aina ollut samanlainen. Olin täysin valmis eroon vuosi sitten, mutta mies halusi jatkaa ja mentiin vielä terapiaan vuodeksi. Siitä ei ollut apua. Mies johdatteli keskustelua, eikä mielestäni ollut rehellinen. Kaunisteli omaa osuuttaan sujuvasti ja se sai minut vaikuttamaan turhasta valittajalta. Koin jälleen kerran saman mitä aina aiemminkin. Minun tunteilleni ei ollut merkitystä. Ne olivat täysin yhdentekeviä.

Samoin minun väsymys, se että teen suurimman osan kotitöistä, huolehdin lapsista, ja teen vielä enemmän palkkatöitäkin (muuten meillä loppuu rahat) oli omaa syytäni, minut haluttiin laittaa siihen muottiin että määrään kaikesta, vaikka se ei pidä paikkaansa. Olen joutunut pakon edessä ottamaan vastuuta lähes kaikesta, vaikka en haluaisi. Se on hirveää. Mieheni on hyvin pitkälti perässävedettävä, mutta samalla kuitenkin ilkeä ja vaikea persoona. Tosi hankala yhdistelmä! Mies jatkaa terapiassa yksin, mutta en jaksa uskoa että siitä on apua. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi