Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lihansyöjät. Tiedättekö että olette tuotantoeläimiä seuraavassa elämässänne?
Kommentit (5)
En usko uudelleensyntymiseen.
Uskon mändäntyväni ja maatuvani, enkä siihen, että minulla olisi joku erillinen sielu, joka maagisesti liihottelisi jonkun toisen ruumiiseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole.
Se on valot pois ja siinä se oli kun kuolen.
Meillä on universumin kanssa sopimus, että minulla on vain tämä yksi elämä.
Ahaa, kuoleman jälkeen onkin elämää. Mitä sitä sitten syömään terveellisesti. Lähenkin tästä hakemaan fileitä kaupasta.
Alue: Aihe vapaa
Ja susta tulee seuraavassa elämässä soijapapu. Ole hyvä.