Perinteinen televisio on kuolemassa pois
Perinteinen televisio on kuolemassa pois. Tästä kielii mm. MTV3:n rahaongelmat. Ohjelmat eivät enää myy. Katsojaluvut putoavat hetki hetkeltä. Ihmiset seuraavat enemmän muuta mediaa. Itsekin lopetin C-moren tilauksen ja tilasin Youtube Premiumin. Alle kympillä kaikki Youtube videot ilman ärsyttäviä mainoksia. Siellä on paljon mielenkiintoisempaa sisältöä kuin perinteisessä televisiossa!
Kommentit (61)
Katson telkkarista vain ja ainoastaan Kympin uutiset. Eipä noita kannata tappiolla tehdä, joten ymmärrän kyllä jos loppuu.
Tarkoitus on vanhentaa nykyiset laitteet ja pakkoostattaa uudet laitteet ja tuottaa rahan menoa.
Arvio.
Tekoälyn uutiset syrjäyttää kikattavat almit, muu viihde maksullista.....möin jo aikaa sitten töllön pois. Maximaalista älyruutua en edes hanki.
televisio? niin siis tarkoitat sitä mainoslaatikkoa joka saa ihmisen vihaiseksi annillaan.
Maksulisia kanavia en kuitenkaan hanki.piste
Me emme ole katsoneet televisiosta mitään moneen vuoteen. Joutaisi hävittää pois mokoma rakkine.
En jaksa katsella mainoksia, joten haen katsottavani muualta.
Aika yllättävää kun ei enää jaksa kukaan katsella niitä puhkiuusittuja elokuvia, joiden sisältö on 3/4 mainoksia.
Aikansa kutakin. Youtubesta ainakin itse löydän juuri haluamaani sisältöä ja voin katsoa silloin kun itselle parhaiten sopii. Tv:tä en ole enää katsonut moneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Aika yllättävää kun ei enää jaksa kukaan katsella niitä puhkiuusittuja elokuvia, joiden sisältö on 3/4 mainoksia.
Kuitenkin ylevero on yli 500 MILJOONAA vuodessa. Ylen budjetti on salainen.
Vierailija kirjoitti:
Katson telkkarista vain ja ainoastaan Kympin uutiset. Eipä noita kannata tappiolla tehdä, joten ymmärrän kyllä jos loppuu.
Miksi joku katsoo vielä woke-uutisia?!
Aikansa elähtänyt toopelivisio ei tajua enää lähettää pöllölaaksosta muuta kuin Uuno Turhapuroa.
Katsoin tänään telsusta päivän ohjelmat ja kiinnitti huomion, että uusintoja kaikilla kanavilla paljon.
Ns peruskanavilla YLE, tv2, Mtv, nelonen taitaa olla suurin osa uusintoja. Uusintojen uusintoja.
Rehellisesti sanottuna en juurikaan katso televisiota koska sieltä ei tule mitään katsottavaa.
Seuraan telkkarista oikeastaan vain urheilua ja sitäkin näkyy heikosti ilmaiskanavilta joten suoratoistopalveluita seuraan.
Tv on minulla varsin turha ja käytän sitä vain konsolipelaamiseen.
Mitä ihmiset katsoo telkkarista ylipäätänsä ja onko edes mitään tarjontaa 32v miehelle telkkarista?
Mulla tuo "televisio" on ollut vuosia näyttönä, antennikaapeli irtosi ajat sitten. maksullisia palveluita en käytä ja elokuvat / satjat näen ennen kuin suomessa esitetään.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Tarkoitus on vanhentaa nykyiset laitteet ja pakkoostattaa uudet laitteet ja tuottaa rahan menoa.
Arvio.
Ei ketään voi pakottaa ostamaan televisiota. Tiedän monia, joilla ei ole koskaan sellaista ollut.
Vierailija kirjoitti:
Harva jaksaa katsoa 15 minuutin mainostaukoja kovemmalla äänellä kuin itse ohjelma ja mainontakin puhdasta propagandaa kaksoisviesteineen. Kuten mustien tyrkytystä joka asiassa. Mainostetaan muka jotain tuotetta mutta aina se sama rotuviestintä joka mainoksessa ja aikuisten lisääntymisikäisten heteromiesten puuttuminen kokonaan. Mainostauoille pitää saada neukkutyyliin tanssiva karhu ja pääohjelmat mietitään sosialismin syvää olemusta vaihtoehtoisesti filharmoonikot soittaa jotain homeisia vanhoja kappaleita.
Siis sinulle telkkarissa ei ole riittävästi raavaita heteromiehiä ihailtavaksi. Luulen, että sopivilta maksukanavilta niitäkin löytyisi.
98 %:ssa maapallon kaikissa kotitalouksissa on tv. Pidän tämän ketjun aloitusta vahvana liioitteluna.
Just katon Murhaaja työpaikallani ja seuraavaksi Morsianmurhat, molemmat Friiltä. Aiemmin katsoin yhtä sarjaa Ruudusta. Aamulla katsoin Areenasta yhden dokkarin. Kyllä mulla ainakin on paljon käyttöä telkkarille.
Moni muu asia on myös näivettymässä, kehitys kehittyy ja edistys edistyy mutta mihin suuntaan ja mitä tulee tilalle.