Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perinteinen televisio on kuolemassa pois

Vierailija
29.07.2023 |

Perinteinen televisio on kuolemassa pois. Tästä kielii mm. MTV3:n rahaongelmat. Ohjelmat eivät enää myy. Katsojaluvut putoavat hetki hetkeltä. Ihmiset seuraavat enemmän muuta mediaa. Itsekin lopetin C-moren tilauksen ja tilasin Youtube Premiumin. Alle kympillä kaikki Youtube videot ilman ärsyttäviä mainoksia. Siellä on paljon mielenkiintoisempaa sisältöä kuin perinteisessä televisiossa!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä maailman perseenreikä, eli some, tulee jäämään jäljelle. Hyvää tulevaisuutta.

Vierailija
42/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson lähinnä Ylen kanavia. Muilta katson joskus jonkun leffan. Meillä oli joskus kokeilussa joku maksullinen kanavapaketti, mutta kun ei sitäkään tullut katsottua, ei sitten jatkettu tilausta. Aika usein otan boksille leffat, kun ne tulevat niin myöhään, ettei työaamuja vasten pysty katsomaan. Katson myös läppärillä Areenan, Katsomon ja Ruudun ilmaistarjontaa. Paljon tulee tilattua omia lempisarjoja ja -leffoja cdon:ista, niitä katsoo mielellään uudelleen. Mieluiten luen kirjoja ja lehtiä iltaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan telkkaria ja haluisin katsoa sitä, mutta en pidä ohjelmista,mitä sieltä tulee.

Vierailija
44/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just katon Murhaaja työpaikallani ja seuraavaksi Morsianmurhat, molemmat Friiltä. Aiemmin katsoin yhtä sarjaa Ruudusta. Aamulla katsoin Areenasta yhden dokkarin. Kyllä mulla ainakin on paljon käyttöä telkkarille.

Mäkin katon paljon noita Friin murhadokkareita, ja paljon muiltakin kanavilta. Eli telkkari on kovassa käytössä.

Ihanaa että on vielä muitakin joille telkkari on normaali juttu. Itsekin katson telkkaria päivittäin, ja hämmästyn kun joku sanoo ettei edes omista telkkaria. Jokseenkin tylsää moinen. Kyllä minäkin tilaan maksullisia suoratoistopalveluita, mutta huomattavasti mukavampi katsoa niitä isolta telkkariruudulta kuin tihrustaa jostain tabletilta tai puhelimesta.

Vierailija
45/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 58 v. ja en katso telkkaria ollenkaan.

I phonesta katson sen mitä katson.

Puoliso ei myöskään katso paitsi jatkuvasti Netflix jota ei lasketa mukaan.

Vierailija
46/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä mainoksia, kiintiö niitä ja näitä, woketusta, perinteisten perhearvojen lyttäämistä ja epäterveiden seksuaalimallien tuputtamista.

Valitsen katseltavani suoratoistokanavilta joita käyttämällä voin karsia pois kaikki em. asiat.

Vierailija
47/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsispä vielä ylestä eroon!

Yle Areenassa on tosi hyviä ohjelmia, joita vain katson enimmäkseen. Mulle riittäisi pelkkä Yle Areena. 

Mitä hyvää siellä on?

Mm. lähes kaikki katsomisen arvoiset dokumentit, mitä televisiosta tulee. Mainoskanavilla ne on jotain diskaverin saksalaisten 40-luvun herrasmiesten jättitalkoot -tasoisia juttuja.

Vierailija
48/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just katon Murhaaja työpaikallani ja seuraavaksi Morsianmurhat, molemmat Friiltä. Aiemmin katsoin yhtä sarjaa Ruudusta. Aamulla katsoin Areenasta yhden dokkarin. Kyllä mulla ainakin on paljon käyttöä telkkarille.

Mäkin katon paljon noita Friin murhadokkareita, ja paljon muiltakin kanavilta. Eli telkkari on kovassa käytössä.

Ihanaa että on vielä muitakin joille telkkari on normaali juttu. Itsekin katson telkkaria päivittäin, ja hämmästyn kun joku sanoo ettei edes omista telkkaria. Jokseenkin tylsää moinen. Kyllä minäkin tilaan maksullisia suoratoistopalveluita, mutta huomattavasti mukavampi katsoa niitä isolta telkkariruudulta kuin tihrustaa jostain tabletilta tai puhelimesta.

En koe katsovani perinteistä televisiota, vaikka katsoisin vaikka sitä areenaa tai youtubea 70" ruudulta läppärin sijaan.

Vierailija
49/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo TV ohjelmaopasta, ei siellä ole oikein mitään mielenkiintoista, samoja ohjelmia uusintana monta kertaa, jotain paisetohtoreita yms. vastenmielistä. Ei kiinnosta. Miten on televisio voinutkaan vajota noin alas 80-luvun loiston ajoistaan.

Vierailija
50/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe katsovani perinteistä televisiota, vaikka katsoisin vaikka sitä areenaa tai youtubea 70" ruudulta läppärin sijaan.

Miksi et? Eikö Areenassa ole nyt perinteisiä telkkariohjelmia? Mulle Areena on ihan tavis telkkari. 

Vierailija
51/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuolemassa pois. Katson joka ilta telkkaria ja aina löytyy jotain katsottavaa. Jos Ylen juttuja jää katsomatta, niin katson ne myöhemmin Yle Areenasta. Maikkarin ym. nettiversioita en katso, koska en viitsi rekisteröityä, vaikka ovat ilmaisia. Tulisi niitäkin katsottua ilman rekisteröintiä. Myös digiboxille on edelleen käyttöä, koska haluan säilyttää mm. historia- ym. mielenkiintoisia dokumentteja. Harmi, että enää ei valmisteta muita kuin typeriä yhden kanavan diboxeja, omalla voi nauhoittaa kolmea kanavaa ja katsoa neljättä. Sellaiselle mulla ei ole mitään käyttöä.

Vierailija
52/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle telkkarin katsomista ovat suoratoistopalvelut. Sanon katsovani televisiota, jos katson Katsomoa, Ruutua tai Areenaa. Nehän on telkkariohjelmia. 

Vierailija
53/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 58 v. ja en katso telkkaria ollenkaan.

I phonesta katson sen mitä katson.

Puoliso ei myöskään katso paitsi jatkuvasti Netflix jota ei lasketa mukaan.

Eikö Netflix ole muka telkkarin katsomista? Minä katson Netflixia vaan telkkariruudusta. 

Vierailija
54/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

98 %:ssa maapallon kaikissa kotitalouksissa on tv. Pidän tämän ketjun aloitusta vahvana liioitteluna.

Ei meillä käytetä televisiota muuhun kuin Mario Partyn pelaamiseen.

Vierailija
55/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen pitäisi tarjota verovaroilla laadukasta ohjelmaa. Kaikilla ei ole mahdollisuutta hankkia maksukanavia. Lisäksi on vanhempia ihmisiä, jotka joutuvat viettämään paljon aikaa kotona. Hekin mielellään katselisivat laadukasta ohjelmaa.

Vierailija
56/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yle Areenassa on tosi hyviä ohjelmia, joita vain katson enimmäkseen. Mulle riittäisi pelkkä Yle Areena. 

Mitä hyvää siellä on?

YLE Areena TV joitain esimerkkejä:

Nuori Morse

Happy Valley

Luottomies

Pirjo

Siskonpeti

Pirunpelto

Koukussa (huippuhyvä sarja!)

Kimmo (jos et pidä Kimmosta sinussa on jotain vikaa)

Harvoin tarjolla

Maailma on valmis

Jopet Show

Vain muutaman huijarin tähden

Rikostarinoita Suomesta

Tehtaan sankarit

Venäjän halki 30 päivässä

Downshiftaajat

Kaverille ei jätetä

MS Romantic

Rumble

Vintage valtakunta

Podcastit:

Kiveen hakatut

Knalli ja sateenvarjo

Koe-eläinpuisto

Tommi Liimatta suuri serkkuteoria

Kirja vs. leffa

Kutsuvieras

Vierailija
57/61 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää siellä on?

YLE Areena TV joitain esimerkkejä:

Nuori Morse

Happy Valley

Luottomies

Pirjo

Siskonpeti

Pirunpelto

Koukussa (huippuhyvä sarja!)

Kimmo (jos et pidä Kimmosta sinussa on jotain vikaa)

Harvoin tarjolla

Maailma on valmis

Jopet Show

Vain muutaman huijarin tähden

Rikostarinoita Suomesta

Tehtaan sankarit

Venäjän halki 30 päivässä

Downshiftaajat

Kaverille ei jätetä

MS Romantic

Rumble

Vintage valtakunta

Podcastit:

Kiveen hakatut

Knalli ja sateenvarjo

Koe-eläinpuisto

Tommi Liimatta suuri serkkuteoria

Kirja vs. leffa

Kutsuvieras

Kaikki englantilaiset ja skandinaaviset rikossarjat. 

Vierailija
58/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin Huutokauppa keisarin jaksoja toistetaan ainakin 700 kertaa. Samoin on joku moderni perhe? Yäk. Toistoja toistojen perään. Tästäkö me lupa maksuja maksamme? Siis voi sanoa että ohjelmista 70% on ihan p..... 

Vierailija
59/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta Nelosella ei ole vastaavia ongelmia ilmeisesti ollenkaan. Mutta toisaalta esimerkiksi Nelosen Ruutu palvelu on käytettävyydeltään valovuosia edellä c-morea. + tilauksenkin voi ostaa kaupasta.

EIhän siellä ole mitään katsottavaakaan, diiliä sun muuta typerää...

Vierailija
60/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yllättävää kun ei enää jaksa kukaan katsella niitä puhkiuusittuja elokuvia, joiden sisältö on 3/4 mainoksia.

Tässähän se kierre on valmiina. Kaikki televisiosta tulevat elokuvat ovat jo "vanhoja", kun ne on jo moneen kertaan katsottu jostain suoratoistopalvelusta tai laittomasti netistä.  

Joo, tekniikka kehittyy, mutta itse olen niin vanhanaikainen,  että tykkään katsoa televisiota. Tarjonta on vielä monipuolisempaa kuin millään yksittäisellä maksukanavalla. Ei välttämättä ole kauan. Pian sadaan yhden totuuden uutisia.