Miehen veli löysi tinderistä suomenturkkilaisen 34-vuotiaan neidin joka asuu samassa kaupunginosassa
Aikovat muuttaa syyskuussa yhteen. Ovat käyneet meillä jo muutaman verran, mökillä saunassa ja paljussa yms
Kommentit (36)
Mulla kerran paloi olkapää auringossa. Sittemmin olen käyttänyt aurinkorasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin juuri verhot ikkunaan, kohta iltalävelylle😊
Kuinka usein vaihdat verhoja?
Minä vaihdoin verhot viimeksi 2 vuotta sitten, kun muutettiin tähän taloon. Vanhat olohuoneen verhot, jotka olivat meillä 5 edellisessä asunnossa (n. 25 vuotta) eivät sopineet tyyliltään tämän talon olohuoneeseen. Edelliseen asuntoomme makuuhuoneeseen ostamani verhot passasivat hyvin nyt olohuoneeseen, paitsi olivat hiukan liian pitkät. Lyhensin niitä, ja sain ylijäämäkankaasta keittiöön kappaverhon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitpa ahkera. Pesitkö ikkunan kaikki pinnatkin? Iltakävelylle minäkin, rauhaisaan tahtiin.
Juu pesin. Ahkerasta ei kannata puhua. Mulla oli
6 viikon loma ja piti tehdä jo ekana viikkona. Maanantaina töihin. Sain onneksi tehtyä, nyt hyvä mieli 👌
Mä katon tylsistyneenä Amerikan kovimpia keräilijöitä. Kauppaan pitäisi, mut katotaan, keksinkö tarpeeksi hyvän tekosyyn, ettei tartte vielä tänään.
Nyt mozzarella salaatti . Maksoi tarjouksessa 15 kruunua eli noin .1 . 4 euroa. Normaalista yksi maksaa yli 2 euroa jopa 4 euroa. Buffelimozzarellaa. Aivan parasta.
Mulla on parhaillaan lasissa Rainbow Light Lonkeroa. Melkoista kuraa. Siemaillen saunaa lämmittäessäni. Ulkona sataa, olen mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parhaillaan lasissa Rainbow Light Lonkeroa. Melkoista kuraa. Siemaillen saunaa lämmittäessäni. Ulkona sataa, olen mökillä.
Jatkoa. Sateen vuoksi jäi nurmikko leikkaamatta, tai se jäi eilen kesken, kun ruohonleikkurista loppui akku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein vaihdat verhoja?
Minä vaihdoin verhot viimeksi 2 vuotta sitten, kun muutettiin tähän taloon. Vanhat olohuoneen verhot, jotka olivat meillä 5 edellisessä asunnossa (n. 25 vuotta) eivät sopineet tyyliltään tämän talon olohuoneeseen. Edelliseen asuntoomme makuuhuoneeseen ostamani verhot passasivat hyvin nyt olohuoneeseen, paitsi olivat hiukan liian pitkät. Lyhensin niitä, ja sain ylijäämäkankaasta keittiöön kappaverhon.
Juuri noin pitää tehdä verhojen kanssa, ne kestää vaikka kuin kauan. Minulla on jemassa n v 1973 ostetut verhot. Ovat silloisen muodin mukaisella printtikuviolla ja hyvää puuvillakangasta. Ajattelin laittaa ne olohuoneeseen syksyverhoiksi, nyt on melkein valkoiset verhot, että näyttää oikein valoisalta. Vaihdan kesäksi ja talveksi eri verhot. Yleensä vielä jouluksi jouluverhot, niitä ei voi pitää muulloin, on niin jouluinen kuvio. Verhoja vaihtamalla saa vähän uutta ilmettä kotiin, kun mihinkään kalliiseen muutokseen ei ole varaa.
Sytyttelinpä justiinsa kiukaan ja vähän suhisee puut palaessaan. Taitaa olla pikkasen märkiäkö? Kyllä silti palaa ja saunaankin päästään. Vai voiko johtua ihan tästä yleisestä ilman kosteudesta?
Vierailija kirjoitti:
Sytyttelinpä justiinsa kiukaan ja vähän suhisee puut palaessaan. Taitaa olla pikkasen märkiäkö? Kyllä silti palaa ja saunaankin päästään. Vai voiko johtua ihan tästä yleisestä ilman kosteudesta?
Nyt on vielä pitkä kesäyö, saunot pitkän kaavan mukaan, ei ole kiirettä. Pääsetkö uimaan saunasta suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Nyt mozzarella salaatti . Maksoi tarjouksessa 15 kruunua eli noin .1 . 4 euroa. Normaalista yksi maksaa yli 2 euroa jopa 4 euroa. Buffelimozzarellaa. Aivan parasta.
Puhveleita kohdellaan koko elämänsä ajan mozzarellateollisuudessa aivan kammottavasti Italiassa (vasikat ovat ylimääräinen vaiva tuotannossa, vasikat jätetään kuolemaan syntymän jälkeen, aikuiset eläimet elävät järkyttävissä olosuhteissa).
En ikinä söisi, kuten en söisi ankanmaksaa tai hanhenmaksaa, järkyttävää touhua (pienet likaiset häkit verkkopohjalla vesilinnuille, väkisin syötetään koneella maha täyteen hiilihydraattia, sidotaan kaula kiinni, jolloin kun tätä kidutusta on jatkunut riittävän kauan, eläin saa rasvamaksan).
Enkä söisi erityisen vaaleaa vasikanlihaakaan (pidetään liikkumattomana täydellisessä pimeydessä pienessä karsinassa, syötetään vain maitoa, aiheutetaan näin raudanpuutos, josta vaalea liha)
Nyt on vielä pitkä kesäyö, saunot pitkän kaavan mukaan, ei ole kiirettä. Pääsetkö uimaan saunasta suoraan?
Kyllä on vielä ihan valoisaa, yöstä ei tietoakaan! Pääsenhän tästä uimaankin, jos vaan uskallan tuonne kylmään veteen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa. Sateen vuoksi jäi nurmikko leikkaamatta, tai se jäi eilen kesken, kun ruohonleikkurista loppui akku.
Sade loppui aamupäivällä ja nyt sain leikattua nurmikon loppuun. Pikkuhiessä istuskelen ja nyt lasissa Upciderin Dry Applea, oli Tokmannilla 7 tlk alle kympin toissa viikolla ainakin, voi olla vieläkin..
Olitpa ahkera. Pesitkö ikkunan kaikki pinnatkin? Iltakävelylle minäkin, rauhaisaan tahtiin.