Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisinkö rukousaiheen seurakuntaan?

Vierailija
29.07.2023 |

Ajattelin mennä paikan päälle huomenna jos ei sada. Se pyyntöni luettaisiin siellä ääneen kuten muidenkin rukouspyynnöt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinä siellä paikalla teet pönöttämässä? Meinasitko että jumala näkee sinut paremmin kun seisot sanojesi takana kirjaimellisesti? Minä olen lähetellyt esirukouspyyntöjä ympäri maailmaa, pääosin luostareihin, joissa nunnat/munkit rukoilevat työkseen. Eipä ole armoa irronnut elämään - päinvastoin.

Vierailija
2/6 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinä siellä paikalla teet pönöttämässä? Meinasitko että jumala näkee sinut paremmin kun seisot sanojesi takana kirjaimellisesti? Minä olen lähetellyt esirukouspyyntöjä ympäri maailmaa, pääosin luostareihin, joissa nunnat/munkit rukoilevat työkseen. Eipä ole armoa irronnut elämään - päinvastoin.

Olen kyllä käynyt siellä ennenkin paikan päällä. Jos tämä rukous ei johda mihinkään, niin en taida toiste laittaa pyyntöä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, mukavaa että joku haluaa mennä kirkkoon! Siellä iloitaan jokaisesta, joka tulee mukaan. T.pappi

Vierailija
4/6 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ajatus mutta ei niistä ole apua. Rukoile vaikka itse jos uskot.

Vierailija
5/6 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ajatus mutta ei niistä ole apua. Rukoile vaikka itse jos uskot.

Minäkään en ymmärrä tuota, että pyydetään muita rukoilemaan toisen puolesta. Ovatko toiset parempia rukoilemaan, kuuleeko Jumala nämä rukoukset paremmin? Vai tarvitaanko rukouksia tietty määrä?

Vierailija
6/6 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittanutkaan rukouspyyntöä enkä mennyt paikan päälle. Haluan kesälomalla nukkua ilman kellonsoittoa. Ehkä kuitenkin menen rukousiltaan ensi viikolla.

Ap