Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäoikeudenmukaisimmat hetket elämässäsi

Vierailija
29.07.2023 |

Kertokaa epäoikeudenmukaisimmista hetkistä elämässänne, mitä olette kokeneet. Minä aloitan.

Ala-asteella olin kiusattu ja kiusaajani open lellikkejä. Kutsutaan yhtä kiusaajaani tässä vaika Miinaksi. Joka vuosi koulussa oli urheilukisat. Koulujen välisiin kisoihin valittiin sitten aina kolmiottelun kolme parasta ja pitkänmatkanjuoksun kolme parasta. Olin aika huono urheilussa, mutta kolmannella luokalla sijoituin kolmanneksi pitkänmatkanjuoksussa kolmanneksi. Miina tuli neljänneksi. Kun koulujen välisiin kisoihin valittuja sitten kuulutettiin, ei minua valittukaan pitkänmatkanjuoksuun, vaan Miina. Menin kysymään syytä opettajalta, joka mutisi jotain ympäripyöreää ja "kolmiottelu ratkaisi." Eipä ollut kolmiottelulla muina vuosina mitään merkitystä pitkänmatkan juoksussa. Lähdin välitunnille itku kurkussa. Kaverit lohdutti, mutta Miinalla ja muilla kiusaajillani oli tosi hauskaa. Ja seuraavana vuonna koulujen välisiin kisoihin lähti taas kolme parasta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä lupasi minulle vanhan käytetyn autonsa jos käyn autokoulun. Säästin vuosia että sain rahat kasaan autokoulua varten ja ajoin kortin. Mitä teki isäni, myi sen auton naapurille samana päivänä kun sain korttini. Kun kysyin että miksi hän oli niin tehnyt niin hän sanoi että se oli jo huono auto ja hän tarvitsi uuden auton. Opin tästä että mihinkään ei pidä luottaa.

Lisättäköön että isäni maksoi veljeni autokoulun ja äitini antoi veljelleni rahaa auton ostoon.

Vierailija
2/16 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, että lapsena oli riippuvainen vanhemmista, jotka kritisoivat, valittivat ja riitelivät paljon. Se on niin hankalaa, kun lapsena ei ole vaihtoehtoja, vaan joudut olemaan vanhempien kanssa, jotka ahdistavat ja masentavat sinua. En halua enää ikinä olla riippuvainen myrkyllisestä ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä lupasi minulle vanhan käytetyn autonsa jos käyn autokoulun. Säästin vuosia että sain rahat kasaan autokoulua varten ja ajoin kortin. Mitä teki isäni, myi sen auton naapurille samana päivänä kun sain korttini. Kun kysyin että miksi hän oli niin tehnyt niin hän sanoi että se oli jo huono auto ja hän tarvitsi uuden auton. Opin tästä että mihinkään ei pidä luottaa.

Lisättäköön että isäni maksoi veljeni autokoulun ja äitini antoi veljelleni rahaa auton ostoon.

Minun veljelle myös maksettiin autokoulu. Kun tuli minun vuoro, niin aina lykättiin. Lopulta kesätöiden jälkeen menin ja maksoin autokouluni itse.

Vanhempien poismenon jälkeen ihmettelin minne kaikki säästöt olivat hävinneet. Hyvä kun hautajaiset sai kustannettua. Tiliotteilta selvisi, että veljelleni oli vuosien varrella annettu yli 100 000 euroa. Jopa yli 1000e /kk kerrallaan. Mulle jäi 60 euroa. No voitte päätellä kumpi meistä on pärjännyt elämässä itsenäisesti ja kummalla on suunta vieläkin hakusessa, kun on aina saanut kaiken tarjottimella...

Mutta joo, olishan tuota kiva, jos joku olis minuakin ajatellut. Olis edes vanhemmat käyttäneet rahat itseensä, niin ei olis niin paljon kismittänyt..

Vierailija
4/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vetäny turpiin.

Vierailija
5/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhriutuja taas vauhdissa. Miksei me jutella koskaan mistään posista?

Hei mitä hyvää teiän elämässä on tapahtunut?

Vierailija
6/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ala-asteen urheilukilpailuista pois jättäminen on ollut epäoikeudenmukaisinta, mitä ap on kokenut, niin vähälläpä on päässyt.

Vierailija
7/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uhriutuja taas vauhdissa. Miksei me jutella koskaan mistään posista?

Hei mitä hyvää teiän elämässä on tapahtunut?

No teepä siitä oma keskustelu.

Vierailija
8/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattoipa olla parempi niin että isäsi ei antanut sulle huonokuntoista autoa ensimmäiseksi autoksi.

Vierailija
9/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattoipa olla parempi niin että isäsi ei antanut sulle huonokuntoista autoa ensimmäiseksi autoksi.

Akat tietysti miinustelee mutta saattaisit olla kironnut raskaasti sen rotiskon kun se paska olisi jättänyt tielle tms.

Vierailija
10/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun elää narsistin kanssa vuosia ja lopulta saa hermoromahduksen, niin saa itse persoonallisuushäiriön diagnoosin, narsistin kertomuksen perusteella:( Omat voimat eivät enää jaksaneet puolustautua.

Vierailija
11/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä. Syntymästä lähtien olin tuomittu asevelvolliseksi ja sain muutenkin huonommat kortit kaikkeen.

Vierailija
12/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat lupasivat, että saan kavereita, kun muutettiin uudelle alueelle. No en koskaan saanut. Aikuisena laitoin välit poikki.

Vierailija
13/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun elää narsistin kanssa vuosia ja lopulta saa hermoromahduksen, niin saa itse persoonallisuushäiriön diagnoosin, narsistin kertomuksen perusteella:( Omat voimat eivät enää jaksaneet puolustautua.

Itselläkin vastaavanlainen tarina. Muut epäoikeudenmukaisuudet tuntuu nyt ihan pieniltä tuohon verrattuna.

Vierailija
14/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akat tietysti miinustelee mutta saattaisit olla kironnut raskaasti sen rotiskon kun se paska olisi jättänyt tielle tms.

No isän olisi sitten ainakin pitänyt antaa ne rahat lapselleen jos kerta hyvää hyvyyttään vaan möi rotiskon. Ei vissiiin antanut kuitenkaan.

Vierailija
15/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14-vuotias kun pyöräni varastettiin. Koulumatka oli 4,5km ja vanhempani kieltäytyivät ostamasta bussikorttia, joten pyöräilin normaalisti kouluun läpi vuoden. 

Vanhempani päättivät ostaa pikkuveljelleni (9v) uuden pyörän ja minä jouduin pyöräilemään kouluun pikkuveljen vanhalla, naurettavan pienellä pyörällä. Oli kuulema oma vikani, että pyörä varastettiin, vaikka olin lukinnut sen sekä pyörän omalla lukolla, että heidän antamallaan vaijerilukolla kuten aina. 

Vierailija
16/16 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäiset narsistivanhemmat. En edes jaksa alkaa avaamaan, mutta sanottakoon että useammat näistä jo postatuista asioista on tapahtunut mullekin. Tulee todella epäluuloisiksi ihmisiä kohtaan, ja hakeutuu myrkyllisiin ihmissuhteisiin. Myöhemmin olen irroittautunut vanhemmista ja useista "kavereista" kokonaan. Narsistit on syöpää.