Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetystä 2tunnin välein

15.12.2006 |

läpi vuorokauden....olen taistellut nyt 3 kuukautta imettämisen kanssa. Välillä sujuu paremmin (=ei lisämaitoa) välillä joudun antamaaan lisämaitoa. Jos annan lisämaitoa esim. yöksi, vauva nukkuu 6-7h, jos taas en anna, vauva syö 2 tunnin välein.

Kärsiikö lapsi siitä, että ei saa nukuttua yhtä pitkiä pätkiä kuin lisämaidon kanssa, vaan joutuu heräilemään pitkin yötä? Päiväunetkin ovat vastaavasti lyhyemmät ilman lisämaitoa.

Olisi ihana aina silloin täillöin antaa se pullo yötä vasten, saisi sitten itsekin nukuttua. Pelkoni on kuitenkin se, että jos annan pullon ja vauva nukkuu pidemmän pätkän maidontuotantoni ehtyy. Se kun on muutenkin aika nihkeetä.

Eli mitä teen?!?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minulla on 2vuotias poika ja nyt kaksiviikkoinen poikavauva. Molemmat, niin ensimmainen ja tama uusi tulokas ovat hyvin nalkaista sorttia (kasvavat valilla 400-500g viikkovauhtia). Esikoinen sai 6viikkoisesta asti pullollisen (100ml) korviketta ennen viimeista iltasyottoa. Siksi ennen, etta varmasti menee alas, rinta kun kelpaa aina. Talle uudelle vauvalle lisa-annos iltaisin on jo aloitettu jo nyt. Mita tulee maidon tuotantoon, niin minun kehoni tuottaa sita paremmin mita enemman saan levattya, eli jos ylhaalla tauotta (mita se 2 tunnin syottovaleilla on) yot paivat, niin tuontantoni laskee. Ajattelen hyvin luomusti, mutta tassa asiassa en nae yhden paivittaisen annoksen korviketta turhan pahaksi, silla siitakin huolimatta vauvan ravinto tulee vuorokaudessa olemaan 80% suoraan rinnasta nautittua aidinmaitoa. Naisen mielestani taytyy saada myos lepoa. Jo yhden syottovalin putoaminen yolla tekee sinulle ihmeita!

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla