Muita joiden pitää pestä hiukset joka päivä?
Mun pitää pestä päivittäin, jos yksikin päivä jää välistä, heti on hiukset inhottavan limaisen ja tahmaisen oloiset.
Enkä todellakaan ala mitään kuivashamoota hiuksiini tunkemaan, kun samalla vaivalla saan ne vedellä ja oikealla shampoolla pestyä.
Kommentit (104)
Pesen joka päivä hiukset. Joskus jopa 3 kertaa. Kun urheilee tai touhuaa tulee hiki, ja sitten pitää pestä myös hiukset.
Bio + jos päänahkaongelmia. Kutina loppuu.
Joo, aamulla on pestävä että saa föönattua kuivaksi. Jos illalla pesee ja föönaa niin yön jäljiltä tukka on jo juuresta lähmäinen ja puoleen päivään mennessä näkyvästi rasvainen.
Joskus oli tuo tilanne. Nykyään voin olla viikon helposti pesemättä tukkaa.
Ai samalla vaivalla shampoopesu ja kuivashampoon laitto? Siis kuivahampoohan suihkutetaan samaan tapaan kuin hiuskiinne. Pari sekuntia menee.
Minulla oli ennen noin. Sitten söin vuoden Isotretinoiini-kuurin akneen ja hiusten rasvoittuminen väheni sivuvaikutuksena.
Nytkyisin pesen hiukset neljän päivän välein. oi autuutta.
Sama homma. Hikoilen työssä ja vapaa-ajalla tulee ulkoiltua ja käytyä salilla niin pakko on pestä joka päivä. Tosi inhottavaa kun pesee hiukset illalla, kuivaa hyvin ja aamulla kun herää on ne jo osittain taas sellaiset limapuikot. Ihan sama mitä shampoota käyttää niin lopputulos on aina sama. Pelkkä vedellä pesu ei auta mitään, lopputulos on vaan kahta kauheampi.
En ole pessyt noita shampoolla sitten 9.6, ja hyvin toimivat
Tukkasi rasvoittuu nopeasti KOSKA peset sen joka päivä. Tukka taipuu kyllä pikkuhiljaa, jos vaan itsepintaisesti peset sitä koko ajan vähän harvemmin. Alkuun pitää kestää sitä, että se on välillä likainen.
Pesen joka päivä. Ei se ole enää vaivalloisen tuntuista, kun siihen on tottunut ja päänahka voi hyvin. Silloin kun yritin pesuväliä harventaa, niin tuli vaan kauhe kutina ja iho rikkoontui raapimisesta. Kun kasvojenikin iho on rasvainen, ei se päänahka mitään omaa elämäänsä elä vaan sama rasvaisuus jatkuu hiusrajan jälkeenkin. En minä kasvojanikaan jätä pesemättä.
On ihan ok pestä päivittäin.
https://www.apteekki.fi/terveydeksi/mainos/pese-paanahka-kuntoon.html
Vierailija kirjoitti:
Tukkasi rasvoittuu nopeasti KOSKA peset sen joka päivä. Tukka taipuu kyllä pikkuhiljaa, jos vaan itsepintaisesti peset sitä koko ajan vähän harvemmin. Alkuun pitää kestää sitä, että se on välillä likainen.
Voi luoja aina tulee näitä peset liikaa-tyyppejä tietämään asioista. Ole nyt hiljaa ettet nolaa itseäsi enempää🤦
On erilaisia hiustyyppejä. Joillekin pesu joka päivä on huono juttu. Mutta minulle ja monille muille se on välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Mun päänahka alkaa menemää rakkuloille jos on kaksi päivää pesemättä. Muistan joskus influenssassa kun en päässyt 5 päivään suihkuun niin mun päänahkalla mebi kuukausi toipua niistä rakkuloista.
Miten teillä on varaa kalliisiin vesimaksuihin jos pesette tukan joka päivä???
Itse pesen 2 kertaa viikossa ja silti tulee tasauslaskua satoja euroja vuodessa...
Olen pienituloinen
Vierailija kirjoitti:
Olin sellaisessa elämäntilanteessa että kykenin olemaan vuoden niin että pesin hiukset kerran kuussa sooda-etikkamenetelmällä.
Vuoden päästäkään hiukset eivät olleet puhtaat seuraavana päivänä pesusta. Että se siitä urbaanista legendasta, jota jaksetaan toitottaa.
Rasva tihkuu läpi ihoon ja hiuksiin, jos sitä liikaa ihosi alla
https://www.itsehoitoapteekki.fi/artikkelit/hiustenhyvinvointi/6-vinkki…
Hiuksia ei tulisi pestä päivittäin, varsinkaan jos huomaa hiusten ja päänahan kärsivän siitä. Hyvä pesutahti on hiustyypistä riippuen noin kaksi tai kolme kertaa viikossa.
kerran alitin oliiviöljyä tukkaan tunniksi ja pesin sitten shampoolla. Ei tiedä terveyttikö se tukkaa vai imaisko shampoo kaiken irti
Mulla on sama juttu. Mun päänahka hikoaa ja erittää talia niin paljon, että tukka on joka aamu tosi likaisen näköinen ja tuntuinen. Kai tukan saa pestä vaikka joka päivä. Pesen alapäätäkin useamman kerran päivässä.