Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon kaatoi tahallaan juomat päälleni

Vierailija
29.07.2023 |

Mistä johtuu että saan muilta naisilta tylyä kohtelua baarissa? Kyse ihan tuntemattomista ihmisistä. Käyny kahdesti niin että päälleeni on kaadettu juomat täysin syyttä ja tarkoituksella. Joskus ohi mennen tönäistään jne.. katsotaan vihaisena pitkin nenän vartta. Olen ihan tavallinen ja tavallisen näköinen, en edes pukeudu provosoivasti.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on naiselle susi

Mies on kaikille susi.

Vierailija
22/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on naiselle susi

Osa naisista todellakin ovat. Ei saa yleistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehenä menet naisten bileisiin, missä on miehiltä pääsy kielletty niin ei ihme..

Vierailija
24/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen kaatoi muka vahingossa juomat päälle.. oho ja nauru perään. Sen kaveri sanoi myöhemmin että nainen teki sen koska sen mies oli katsellut minua baarissa ja suuttui siitä minulle. En miestä yrittänyt vikitellä, enkä tuijottanut, vaatteetkin oli tosi peittävät farkut ja huppari. Koki siis jollain tavalla uhkaksi :D mustasukkaisuus!

Vierailija
25/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa käyttäytyä sosiaalisten normien mukaisesti mutta et tiedä sitä itse. Teet jotain tosi pahasti pieleen.

Autismi tai muu häiriö?

Vierailija
26/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että jotkut naiset haukkuu muita naisia ollessaan mieseurassa, varsinkin niitä joita miehet tuijottaa.. oli syy mikä tahansa.. kauneus, erikoinen ulkonäkö, rumuus.. niitä vituttaa kait kun joku muu nainen saa huomiota kun itse on niille miehille näkymätön.

Vierailija
27/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen kaatoi muka vahingossa juomat päälle.. oho ja nauru perään. Sen kaveri sanoi myöhemmin että nainen teki sen koska sen mies oli katsellut minua baarissa ja suuttui siitä minulle. En miestä yrittänyt vikitellä, enkä tuijottanut, vaatteetkin oli tosi peittävät farkut ja huppari. Koki siis jollain tavalla uhkaksi :D mustasukkaisuus!

Naisille on varaa tehdä näin. Jos joku nainen tuijottaa toista miestä baarissa tai jos random mies tuijottaa varattua naista ja on tän tason mustasukkaisuutta kyseisen naisen miehellä, molemmissa tapauksissa mustasukkainen mies hakkaa sen oman naisensa. Ehkä mee tekemään mitään ulkopuoliselle miehelle.

Vierailija
28/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo toistuu usein, vika on ehkä perusilmeessä. Näytätkö ylimieliseltä?

Sekö oikeuttaa tuollaiseen tekoon?

Eri

Vierailija
29/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet oikeasti tavallinen ja pukeudut ja käyttäydyt normaalisti, kannattaisi ehkä mennä terapiaan miettimään miksi koet että sinua vainotaan. Todennäköisesti juomat on kaatuneet vahingossa ja ohitsesi vihaisen näköisesti kävelevä on juuri eronnut poikaystävästään ja vain satuit hänen katseensa tielle. Tulkitset että kaikki pyörii sinun ympärillä.

Kaasuvalotus-pro tuli keskusteluun.

Vierailija
30/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo toistuu usein, vika on ehkä perusilmeessä. Näytätkö ylimieliseltä?

Sekö oikeuttaa tuollaiseen tekoon?

Eri

No ei tietenkään eikä tuollaista tapahdu. Jos tämä ei ole provo ja jos ap ole paranoidi ja kuvittele että häneen liittymättömät asiat on vehkeilyä häntä vastaan, niin sitten hän ehkä käyttäytyy todella oudosti. Tyylin tuijottaa jotain ja hörähtelee.

Vierailija
31/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet heittänyt aina takaisin?

Vierailija
32/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei välttämättä ole sinussa, vaan baariympäristössä yleensä. Baarit vetävät puoleensa pinnallisia, riidanhaluisia ja vuorovaikutustaidoiltaan puutteellisia tyyppejä. Moni on kamalan epävarma itsestään, mitä sitten yritetään kompensoida aggressiivisella käytöksellä. Normaali, hyväkäytöksinen ihminen on heille punainen vaate.

Vierailija
33/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi aiheuttaa ja joku "ohjelmointi" päässä? Tv-ohjelmissa näytetty juomien kaatamista. Ei se normaalia ole, luultavasti sakot, pesulalasku tai uusiin vaatteisiin rahaa jos värjäävä juoma. Jos sanoisit jotain tökeröä tai lähentelisit, sitten joku voisi suuttua. Mutta joku vieras ihminen niin on outoa. Onko sulla provosoiva parta tai väärä vaate tme.

Vierailija
34/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs me voitais se tietää. Olisit kysynyt.

Vierailija
35/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan saaneeni vihaista käytöstä osakseni kun olin pahasti alipainoinen. Ilmeisesti minut koettiin uhaksi silloin. Baarissa on muutenkin esillä ihmisten pahimmat puolet kun ovat kännissä, vihaan nykyään sellaisia baareja jotka ovat aivan juottoloita.

Vierailija
36/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet oikeasti tavallinen ja pukeudut ja käyttäydyt normaalisti, kannattaisi ehkä mennä terapiaan miettimään miksi koet että sinua vainotaan. Todennäköisesti juomat on kaatuneet vahingossa ja ohitsesi vihaisen näköisesti kävelevä on juuri eronnut poikaystävästään ja vain satuit hänen katseensa tielle. Tulkitset että kaikki pyörii sinun ympärillä.

Kaasuvalotus-pro tuli keskusteluun.

Sekin on syvältä jos mt-ongelmainen on keksinyt näppärän kaasuvalotus-sanan ja käyttää sitä aina kun joku yrittää haastaa hänen todellisuuskäsitystään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme