Tuntematon kaatoi tahallaan juomat päälleni
Mistä johtuu että saan muilta naisilta tylyä kohtelua baarissa? Kyse ihan tuntemattomista ihmisistä. Käyny kahdesti niin että päälleeni on kaadettu juomat täysin syyttä ja tarkoituksella. Joskus ohi mennen tönäistään jne.. katsotaan vihaisena pitkin nenän vartta. Olen ihan tavallinen ja tavallisen näköinen, en edes pukeudu provosoivasti.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kiltti mies??
lue: "muilta naisilta".
Katselit heidän rintojaan. Heidän silmänsä ovat siellä ylhäällä.
Kokevat sinut kilpailijana?
Haluavat sinun menevän kotiin vaihtamaan vaatteet, ja jäävän samalla sinne?
Vierailija kirjoitti:
Tuntemattoman silmiin katsomista pidetään agressiivisena eleenä ja haastona. Mieluummin alaspäin.
Jaa a. Minua on pari kertaa luultu joksikin toiseksi ja minut on sitten revitty mukaan johonkin parisuhdedraamaan. Ei ole kyllä mitään koskaan kaadettu päälle.
Ootko vahingossa vikitellyt heidän miehiään?
Vierailija kirjoitti:
Naisten silmät ja rinnat ovat molemmat alhaalla
Kyse oli luvattomasta seksuaalisesta teosta. Laukeavat tuollaisesta käytöksestä, oikein suihkuavasti vieläpä.
Olet ihan vain rauhassa ollut omissa oloissasi vai roikkunut kännissä miesten kauloissa?
Jos tuo toistuu usein, vika on ehkä perusilmeessä. Näytätkö ylimieliseltä?
Vierailija kirjoitti:
Ootko vahingossa vikitellyt heidän miehiään?
Tod. näk.
Luulevat sinua lesboksi koska ovat itse. Joko et kiinnitä heihin tarpeeksi huomiota, tai tuijotat liikaa.
Jaa'a, mahdollisuuksia:
"mikähän tuokin luulee olevansa"-ajattelu
Pitävät sinua "uhkana", joten "näyttävät paikkasi"
Pitävät sinua "kiltti tyttönä" , joten leikkivät kustannuksellasi
Voi meinata käytännössä mitä vaan, tai ei mitään erityistä. Ei sattuman mahdollisuuskaan ole poissuljettu, käsittääkseni kyse on muutamasta tapauksesta, enkä nyt välttämättä jotain katsetta kovin vakavasti ottaisi.
Jos olisit mies, tuon lisäksi portasi olisi heittänyt sut pihalle koska eihän kukaan syyttä saa juomia päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo toistuu usein, vika on ehkä perusilmeessä. Näytätkö ylimieliseltä?
Katsot niiden ukkoja kuola valuen.
Tai ne luulee niin.
Ai niin, mikset järjestä kohtausta tuollaisesta kaatelusta? Tuohan on ihan rikollinen ja paha teko.
Jos olet oikeasti tavallinen ja pukeudut ja käyttäydyt normaalisti, kannattaisi ehkä mennä terapiaan miettimään miksi koet että sinua vainotaan. Todennäköisesti juomat on kaatuneet vahingossa ja ohitsesi vihaisen näköisesti kävelevä on juuri eronnut poikaystävästään ja vain satuit hänen katseensa tielle. Tulkitset että kaikki pyörii sinun ympärillä.
Et osaa käyttäytyä sosiaalisten normien mukaisesti mutta et tiedä sitä itse. Teet jotain tosi pahasti pieleen.
Oletko kiltti mies??