Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvanvaatteista

15.12.2006 |

Vitsit että ottaa päähän, että niin suuri osa tarjolla olevista lastenvaatteista on pastellivärisiä, erityisesti tytölle on vaikea löytää muuta kuin vaaleanpunaisia. Sitten kun tulee jotain kivaa kauppoihin niin viedään heti käsistä. Nyt esim. olen yrittänyt löytää ruskeaa bodya eikä tunnu koko Kuopiosta löytyvän ja HM:n postimyynnistäkin on koko 74 cm loppu. Surkea lastenvaatetarjonta muuten täällä Kuopiossa. Luulisi, että kirkkaat perusvärit a la Polarn O. Pyret menisi kaupaksi täälläkin, kun nyt on retrobuumikin päällä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyisikö sieltä sopivampaa väriä. Ainakin omalle vauvalle, hän on siis poika, olen löytänyt ruskean bodyn ja muutenkin mukavia värejä, esim. syvän punaista. Eihän se malli taida erota yhtään näillä pienillä poikien ja tyttöjän vaatteiden välillä, siis jos on ihan jostain bodysta tms kyse, luulisin?

Vierailija
2/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet välttämättä tarvitse täysin " korkkaamatonta" vaatetta, niin melko vaivattomasti saattaa löytyä verkostakin.

Huuto.netissä on bodyja, myös ruskeita ja ruskeasävytteisiä, " kuin meren mutaa" , lievästi liioitellen :). Sivuilta voi hakea myytäviä tavaroita vaikkapa juuri sanaparilla " ruskea body" ja tuloksia saa ihan mukavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla " poikien" hyllyssä. Mutta tuskin siitä haittaa on...

Vierailija
4/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexillä oli " osta 3 maksa 2" bodyja, oli ruskeita, useitakin malleja. Itse tilasin odotusaikana Josefssonilta starttipaketin, jossa oli valkoisia ja beigejä vaatteita. Meillä neidillä pääasiassa muun värisiä kuin vaaleanpunaisia...Tutalla oli syksyllä ihania ruskea-raidallisia juttuja, saakohan niitä enää mistään.

Vierailija
5/6 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexiltä tosiaan löytyi ruskeita bodyja, valitettavasti vaan koko 74 cm oli loppu - taitaa olla vauvanvaatteiden suosituin koko. Itselleni tuli vielä yksi ajatus mieleen - värjäys! Nyt jännätään, minkä värisiä puvillabodyista tulee, kun ne heittää pesukoneeseen tekstiilivärin kanssa!

Vierailija
6/6 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ihastunut Kappahlin valikoimaan. Sieltä olen ostanut 80 senttiselle pojallemme ruskeita vaatteita. Mm. ihania housu/hupullinen takki-yhdistelmiä, college ja pehmoisena " plyysi" -versiona.