Lue keskustelun säännöt.
Opettaja ei ole aina oikeassa...
15.12.2006 |
Vai mitä mieltä olette tämän päivän lööpin jälkeen? Minä en ainakaan kumarra yhtäkään ihmistä viran tai tittelin perusteella.
On todella päteviä, sydämellisiä, viisaita ihmisiä opettajina, mutta myös täysiä hirviöitä.
t. molemmista kokemusta
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siinä olivat tämän päivän lööpit...